Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe vriendinnen gezocht!

4 plaatsers

Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnen gezocht!  Empty Nieuwe vriendinnen gezocht!

Bericht  Yaelynn vr 18 nov 2011 - 4:38

Hoihoi!

Ik ben Gaby, ik woon samen met mijn vriend R.ichard en zoontje J.azzley in Amersfoort.

Ik ben op zoek naar nieuwe vriendinnen! Door de jaren heen zijn de vriendschappen een beetje verwaterd, dus tijd om nieuwe mensen te leren kennen! Het liefst wonende in Amersfoort of in de nabije buurt (max. 1,5 uur OV reistijd). Leeftijd maakt me niks uit, zolang je maar lol met elkaar kan beleven smile

Laat ik mezelf eens verder voorstellen...
Ik ben dus Gaby, 28 jaar, young in mind, dagelijks ben ik huismoeder.

Ik heb vele hobby's: mijn gezin, schrijven, lezen, muziek voornamelijk metal, wicca en spiritueel interesses, gothic lifestyle en het bezoeken van evenementen ervan, terrasjes zitten, shoppen, uitgaan, gaming voornamelijk RPG op pc of XBOX360, series kijken, zwemmen en nog veel meer waar ik nu even niet op kan komen.

Ik ben een grote dierenliefhebber. Parfum, daar hou ik ook van. Het lukt me niet om de Douglas voorbij te lopen. Ik ben wel een make-up en smeerseltjes mens, ik hou ervan om verzorgd de deur uit te gaan.

Ik heb last van veel overgewicht, ik weeg momenteel 126 kg. Ik ben nu weer bezig met afslanken, poging 2000 dacht ik... Ik word wel gek van het gejojo al 11 jaar lang en ik wil nu dus ook eindelijk mijn gezonde gewicht bereiken. Het zou leuk zijn als ik iemand vind die 2x per week met me wil sporten (zwemmen, hardlopen, joggen of gezellig saampjes op de Kinect zwoegen), maar dit is geen must.

Mensen omschrijven mij als een leuke, gezellige vrouw die af en toe kinds kan zijn, behulpzaam en lief. Ik kan over van alles en nog wat kletsen het zou dus handig zijn als we een paar raakvlakken hebben Wink

Dat was het zo'n beetje! Let me know! Very Happy

Groetjes,
Gaby.
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Woonplaats : Amersfoort

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnen gezocht!  Empty Re: Nieuwe vriendinnen gezocht!

Bericht  Yaelynn ma 21 nov 2011 - 8:26

Wonen er nou zoveel mensen buiten mijn OV reistijdgrens of zijn er gewoon zoveel mensen die geen raakvlakken vinden in mijn "advertentie"? :P
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Woonplaats : Amersfoort

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnen gezocht!  Empty Re: Nieuwe vriendinnen gezocht!

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 8:30

Ik was gewoon nieuwsgierig naar je nieuwe topic Very Happy. Maar nee, ik woon inderdaad niet echt in de buurt Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnen gezocht!  Empty Re: Nieuwe vriendinnen gezocht!

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 8:31

Zusje schreef:Ik was gewoon nieuwsgierig naar je nieuwe topic Very Happy. Maar nee, ik woon inderdaad niet echt in de buurt Very Happy.

+1 Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnen gezocht!  Empty Re: Nieuwe vriendinnen gezocht!

Bericht  Yaelynn ma 21 nov 2011 - 8:45

Aww, jammer!! :P Maarja, misschien dat er ooit iemand hier komt die in Amsterdam woont ofzo of in de buurt daarvan :P Zuid Holland is volgens mij ook binnen 1,5 uur reistijd volgens mij... Rotterdam wel in ieder geval geloof ik Wink
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Woonplaats : Amersfoort

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnen gezocht!  Empty Re: Nieuwe vriendinnen gezocht!

Bericht  Monte ma 21 nov 2011 - 8:48

Yaelynn schreef:Wonen er nou zoveel mensen buiten mijn OV reistijdgrens of zijn er gewoon zoveel mensen die geen raakvlakken vinden in mijn "advertentie"? :P
Ik was ook nieuwsgierig, maar woon niet in de buurt en kan mij niet vinden in al je interesses, dus daarom geen reactie
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnen gezocht!  Empty Re: Nieuwe vriendinnen gezocht!

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 7:10

Yaelynn schreef:Aww, jammer!! :P Maarja, misschien dat er ooit iemand hier komt die in Amsterdam woont ofzo of in de buurt daarvan :P Zuid Holland is volgens mij ook binnen 1,5 uur reistijd volgens mij... Rotterdam wel in ieder geval geloof ik Wink

Joh! Amersfoort is inderdaad maar een uurtje met de trein (Rotterdam) en als ik verhuisd ben (naar Gouda) nog maar een half uurtje Wink

Het klinkt verder weg dan dat het is, haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnen gezocht!  Empty Re: Nieuwe vriendinnen gezocht!

Bericht  woezel di 22 nov 2011 - 7:56

Hier eentje uit noord-holland, dus helaas te ver weg

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnen gezocht!  Empty Re: Nieuwe vriendinnen gezocht!

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 7:58

HeartBeat schreef:
Yaelynn schreef:Aww, jammer!! :P Maarja, misschien dat er ooit iemand hier komt die in Amsterdam woont ofzo of in de buurt daarvan :P Zuid Holland is volgens mij ook binnen 1,5 uur reistijd volgens mij... Rotterdam wel in ieder geval geloof ik Wink

Joh! Amersfoort is inderdaad maar een uurtje met de trein (Rotterdam) en als ik verhuisd ben (naar Gouda) nog maar een half uurtje Wink

Het klinkt verder weg dan dat het is, haha!

Vanaf het station wellicht, niet vanaf waar ik woon Very Happy. Maar dan nog vind ik het zelf te ver Very Happy. Hopelijk zijn er meiden in je buurt en anders de meetings in de gaten houden en daarbij aansluiten. Mss komt er een vriendschap uit voort en anders heb je gewoon een gezellige middag gehad! Daarnaast kun je ook actief mee blijven forummen en soms heb je dan ineens een klik met een forummer. Zo ontstaan wel meer vriendschappen hier. Ik vind het in ieder geval gezellig dat je je bij ons hebt aangesloten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnen gezocht!  Empty Re: Nieuwe vriendinnen gezocht!

Bericht  Yaelynn do 24 nov 2011 - 22:38

HeartBeat schreef:
Yaelynn schreef:Aww, jammer!! :P Maarja, misschien dat er ooit iemand hier komt die in Amsterdam woont ofzo of in de buurt daarvan :P Zuid Holland is volgens mij ook binnen 1,5 uur reistijd volgens mij... Rotterdam wel in ieder geval geloof ik Wink

Joh! Amersfoort is inderdaad maar een uurtje met de trein (Rotterdam) en als ik verhuisd ben (naar Gouda) nog maar een half uurtje Wink

Het klinkt verder weg dan dat het is, haha!

Laughing yay!! klinkt inderdaad verder weg dan het is he? laatst dacht ik ook dat barneveld ergens in timboektoe lag :P maar nee is maar half uurtje :P

@Zusje: thank you, vind het superleuk hier..
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Woonplaats : Amersfoort

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnen gezocht!  Empty Re: Nieuwe vriendinnen gezocht!

Bericht  Pompoen do 24 nov 2011 - 22:44

Ik heb mijn forumvriendschappen eigenlijk altijd opgedaan door forummers te ontmoeten, naar meetings te gaan etc. en dan bleek het ineens goed te klikken.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik weer niet zo snel op zo'n advertentie zou reageren, ik weet niet, misschien omdat er dan zo veel druk achter zit. Dat het om een vriendschap gaat en dat je dan als je elkaar onmoet ook de bedoeling hebt dat er een vriendschap ontstaat, terwijl het natuurlijk helemaal niet kan klikken ofzo. Verder woon ik ook in A'foort en ik had je berichtje wel gelezen, maar ik voel inderdaad niet zo snel een klik. Ik denk als ik jouw stukje lees dat ik echt een totaal ander persoon ben. Hoewel je wel heel gezellig overkomt op het forum!
Maar ik zou zeggen, ga naar meetings, organiseer meetings en dan ontmoet je misschien wel geweldige mensen! Ik heb er in ieder geval al een heleboel leuke contacten aan over gehouden. De meesten overigens niet echt in de buurt.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnen gezocht!  Empty Re: Nieuwe vriendinnen gezocht!

Bericht  Yaelynn vr 25 nov 2011 - 7:38

тыквашка schreef:Ik heb mijn forumvriendschappen eigenlijk altijd opgedaan door forummers te ontmoeten, naar meetings te gaan etc. en dan bleek het ineens goed te klikken.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik weer niet zo snel op zo'n advertentie zou reageren, ik weet niet, misschien omdat er dan zo veel druk achter zit. Dat het om een vriendschap gaat en dat je dan als je elkaar onmoet ook de bedoeling hebt dat er een vriendschap ontstaat, terwijl het natuurlijk helemaal niet kan klikken ofzo. Verder woon ik ook in A'foort en ik had je berichtje wel gelezen, maar ik voel inderdaad niet zo snel een klik. Ik denk als ik jouw stukje lees dat ik echt een totaal ander persoon ben. Hoewel je wel heel gezellig overkomt op het forum!
Maar ik zou zeggen, ga naar meetings, organiseer meetings en dan ontmoet je misschien wel geweldige mensen! Ik heb er in ieder geval al een heleboel leuke contacten aan over gehouden. De meesten overigens niet echt in de buurt.

Hihi nu ik mijn berichtje vanuit "een andere kant" lees snap ik het wel. Het lijkt namelijk alsof ik een zweverig type ben en toch ook een beetje ruig :P Maar ik ben eigenlijk gewoon een moeder die moeder is, geen metalkleding of geen antroposofisch gedoe :P Ik ben zeg maar de moeder die je zo in een supermarkt kan tegenkomen (die je dagelijks ziet, netjes gekleed, vrouwelijk, en vrolijk).. Ik denk ook dat je iemand ook niet echt leert kennen via een advertentie maar mensen moet ontmoeten, dat snap ik heel goed. Ik weet het zijn woorden die je leest.. Het zijn wel mijn hobby's maar sinds ik moeder ben heb ik daar allemaal geen tijd meer voor :P Nu bestaat mijn leven eigenlijk uit: met zoonlief leuke dingen doen, ff boodschappen doen of stad in om voor nieuwe kleren te kijken voor zoonlief (hij groeit echt hard), thuis huishouden doen, beetje pc-en en thats it... schoonouders en ouders op visite krijgen.. Ja dat is alles :P
Beetje vicieuze cirkel :P

XxX
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Woonplaats : Amersfoort

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnen gezocht!  Empty Re: Nieuwe vriendinnen gezocht!

Bericht  Gast vr 25 nov 2011 - 8:51

Yaelynn schreef:
тыквашка schreef:Ik heb mijn forumvriendschappen eigenlijk altijd opgedaan door forummers te ontmoeten, naar meetings te gaan etc. en dan bleek het ineens goed te klikken.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik weer niet zo snel op zo'n advertentie zou reageren, ik weet niet, misschien omdat er dan zo veel druk achter zit. Dat het om een vriendschap gaat en dat je dan als je elkaar onmoet ook de bedoeling hebt dat er een vriendschap ontstaat, terwijl het natuurlijk helemaal niet kan klikken ofzo. Verder woon ik ook in A'foort en ik had je berichtje wel gelezen, maar ik voel inderdaad niet zo snel een klik. Ik denk als ik jouw stukje lees dat ik echt een totaal ander persoon ben. Hoewel je wel heel gezellig overkomt op het forum!
Maar ik zou zeggen, ga naar meetings, organiseer meetings en dan ontmoet je misschien wel geweldige mensen! Ik heb er in ieder geval al een heleboel leuke contacten aan over gehouden. De meesten overigens niet echt in de buurt.

Nu bestaat mijn leven eigenlijk uit: met zoonlief leuke dingen doen, ff boodschappen doen of stad in om voor nieuwe kleren te kijken voor zoonlief (hij groeit echt hard), thuis huishouden doen, beetje pc-en en thats it... schoonouders en ouders op visite krijgen.. Ja dat is alles :P
Beetje vicieuze cirkel :P

XxX

Heeeeel herkenbaar Wink haha! Hoe oud is je zoontje?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnen gezocht!  Empty Re: Nieuwe vriendinnen gezocht!

Bericht  Yaelynn vr 25 nov 2011 - 9:35

HeartBeat schreef:
Yaelynn schreef:
тыквашка schreef:Ik heb mijn forumvriendschappen eigenlijk altijd opgedaan door forummers te ontmoeten, naar meetings te gaan etc. en dan bleek het ineens goed te klikken.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik weer niet zo snel op zo'n advertentie zou reageren, ik weet niet, misschien omdat er dan zo veel druk achter zit. Dat het om een vriendschap gaat en dat je dan als je elkaar onmoet ook de bedoeling hebt dat er een vriendschap ontstaat, terwijl het natuurlijk helemaal niet kan klikken ofzo. Verder woon ik ook in A'foort en ik had je berichtje wel gelezen, maar ik voel inderdaad niet zo snel een klik. Ik denk als ik jouw stukje lees dat ik echt een totaal ander persoon ben. Hoewel je wel heel gezellig overkomt op het forum!
Maar ik zou zeggen, ga naar meetings, organiseer meetings en dan ontmoet je misschien wel geweldige mensen! Ik heb er in ieder geval al een heleboel leuke contacten aan over gehouden. De meesten overigens niet echt in de buurt.

Nu bestaat mijn leven eigenlijk uit: met zoonlief leuke dingen doen, ff boodschappen doen of stad in om voor nieuwe kleren te kijken voor zoonlief (hij groeit echt hard), thuis huishouden doen, beetje pc-en en thats it... schoonouders en ouders op visite krijgen.. Ja dat is alles :P
Beetje vicieuze cirkel :P

XxX

Heeeeel herkenbaar Wink haha! Hoe oud is je zoontje?


Hihi PM
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Woonplaats : Amersfoort

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnen gezocht!  Empty Re: Nieuwe vriendinnen gezocht!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum