Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Amé klimt uit dr bed!

+13
TukTuk
Jelin
Tania
Wennes
frolic
-Ieniemienie-
Dolphinne
Pussycat
Flower_L
Pandora
May
Susan
Pien
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Amé klimt uit dr bed! - Pagina 2 Empty Re: Amé klimt uit dr bed!

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 2:44

Ik zal vanavond het campingbedje maar eens op gaan zetten. Dan moet ze daar nog maar een paar maanden in gaan slapen tot we gaan verhuizen.
Bouwen in het nieuwe huis wel een kooi voor haar smile

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  TukTuk do 17 nov 2011 - 2:44

Kan een campingbedje niet eerder omvallen dan een ledikantje? Voor het geval ze het toch gaat proberen en met bedje en al omvalt?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  PapillonRose do 17 nov 2011 - 2:50

Die is er vroeg bij Wink Hier gelukkig nog geen klimpartijen, ze gaat alleen staan in bed en doet verder gelukkig nog niets. Als ik het goed heb kunnen er bij dit ledikant een aantal spijlen op een bepaalde manier makkelijk verwijderd worden, dat ga ik denk ik ook doen als ze aan het klimmen gaat. En als ze dat pas gaan doen tegen dat ze 2 is, dan denk ik dat ik in plaats daarvan over ga op een peuterbed.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Pussycat do 17 nov 2011 - 2:52

Even een vraag bedoeld voor mezelf: maar is een campingbedje nu ook slechter voor de rug? Het lijkt mij minder goed of zal dat wel meevallen?

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Wennes do 17 nov 2011 - 3:07

Pussycat schreef:Even een vraag bedoeld voor mezelf: maar is een campingbedje nu ook slechter voor de rug? Het lijkt mij minder goed of zal dat wel meevallen?

Je zou het matrasje van het ledikantje erin kunnen leggen. Maar dan wordt het ook hoger. Weet niet of to hiermee geholpen is.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455

Bericht  Caroow do 17 nov 2011 - 3:14

Toen ik nog zo jong was klom ik ook altijd uit bed, dus toen kreeg ik een slaapzakje wat nogal strak was, maar dat hielp niet. Mijn moeder heeft toen het slaapzakje aan de matras vast gemaakt. De volgende ochtend kwam ze mijn kamer binnen en lag ik met matras en al op de grond, naast bed.
Het is nog steeds een raadsel hoe me dat toch is gelukt..

Ik heb na dit voorval een tijd in een vastgezet campingbedje geslapen en kreeg al erg vroeg een peuterbed.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 3:27

Nou ik ga vanavond eens bekijken wat we gaan doen smile Ik moet namelijk haar hele ledikant uit elkaar slopen voordat de lattenbodem eruit kan, dus daar heb ik even hulp bij nodig.

Gast
Gast

Bericht  Pussycat do 17 nov 2011 - 3:32

Wennes schreef:
Pussycat schreef:Even een vraag bedoeld voor mezelf: maar is een campingbedje nu ook slechter voor de rug? Het lijkt mij minder goed of zal dat wel meevallen?

Je zou het matrasje van het ledikantje erin kunnen leggen. Maar dan wordt het ook hoger. Weet niet of to hiermee geholpen is.

Nee daarom zei ik ook dat het een vraag voor mezelf is. Want m'n dochter slaapt eigenlijk geen 1 nacht door, maar als we ergens anders slapen (=campingbedje) slaapt ze veel vaster dan in d'r eigen bedje vandaar....

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Rumble do 17 nov 2011 - 3:41

Zo'n dubbelbedje wat ze op het kdv altijd hebben (soort stapelbed) zou ideaal zijn, dan kan ze in het onderste bedje want dan is de bovenkant nl ook dicht, daar kan ze niet uitklimmen, maar ja, om die nou aan te schaffen lijkt me ook niet alles..
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 3:43

Pussycat schreef:
Wennes schreef:

Nee daarom zei ik ook dat het een vraag voor mezelf is. Want m'n dochter slaapt eigenlijk geen 1 nacht door, maar als we ergens anders slapen (=campingbedje) slaapt ze veel vaster dan in d'r eigen bedje vandaar....

Heb je wel eens geprobeerd om haar eigen bed ergens anders te zetten?

Gast
Gast

Bericht  Susan do 17 nov 2011 - 3:48

Overweeg je om een campingbed te gaan gebruiken? Ezra heeft een half jaar in een campingbedje geslapen omdat hij daar veel beter in sliep dan in een ledikant. We hadden wel zijn gewone matras erin gelegd. Toen hij bijna twee was, begon hij ook uit het campingbed te klimmen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  miss22 do 17 nov 2011 - 9:12

Pussycat schreef:
Wennes schreef:

Hier ligt de kleine man ook al weken in een campingbedje te slapen met het matras erin van zijn bedje,
Hij slaapt ook heel erg onrustig in zijn eigen bed, met als gevolg dat wij er 5 a 6 keer uit kunnen per nacht.
miss22
miss22
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 299
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Pussycat do 17 nov 2011 - 9:19

@Weetjewel, ja ik heb haar bedje wel eens ergens anders neergezet, maar wel altijd in d’r eigen kamertje. Zou dat uitmaken?

@ Susan, ja ik dacht er wel aan om haar in een campingbedje te laten slapen, maar toen zei mijn vriend dat het waarschijnlijk heel slecht is voor d’r rug.

@ Miss22 ook al een goede ervaring met campingbedje dus? Hmm ga het er toch maar weer eens over hebben met m'n vriend thanx!

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 9:32

Aah gos, ik zou er een paar spijlen uithalen.dan komt ze er ook nog uit maar kan ze niet meer vallen.

Gast
Gast

Bericht  Dolphinne do 17 nov 2011 - 9:37

Pussycat, mijn zoontje heeft ook een hele tijd in een campingbedje geslapen.
Vanaf dat hij een maand of 3 en hij niet meer goed in de wagenbak paste heeft hij een tijdje (+- 1 mnd) naast ons bed in een campingbedje (wel op een gewoon matras) geslapen.
Daarna heb ik 2 maand bij mn ouders gewoond en sliep hij ook in een campingbedje met gewoon matras.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

Permissies van dit forum: