Kortings tip!
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kortings tip!
Vanavond bij de scapino tweede artikel 1 euro op de gehele collectie!!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Kortings tip!
Woensdag 16 november 2011 is het VIPkoopavond bij Scapino! Op deze avond profiteer je van 2e artikel €1* op de gehele collectie. De actie is alléén geldig bij aanmelding voor de e-mailnieuwsbrief. Vul je gegevens in en je ontvangt na bevestiging van je aanmelding de VIPkoopavond uitnodiging.
Als je liever geen nieuwsbrief ontvangt, dan profiteer je van alleen van 2e artikel €1 op de geselecteerde artikelen. De actie geldt tijdens de VIPkoopavond van 18.00 tot 21.00 uur in de deelnemende winkels én op Scapino.nl is de actie geldig tot 00:00 uur.
http://www.scapino.nl/actie/vip/
Als je liever geen nieuwsbrief ontvangt, dan profiteer je van alleen van 2e artikel €1 op de geselecteerde artikelen. De actie geldt tijdens de VIPkoopavond van 18.00 tot 21.00 uur in de deelnemende winkels én op Scapino.nl is de actie geldig tot 00:00 uur.
http://www.scapino.nl/actie/vip/
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
En ik had een shopverbod mevrouw Pien Maar ik heb nog snowboos nodig en Senna nieuwe nike's. Het scheelt natuurlijk wel een hoop geld
Gast- Gast
oh wat goed! dit soort dingen kom ik altijd te laat achter..
Maar ga me meteen aanmelden en zo heen!
Dankjeee
Maar ga me meteen aanmelden en zo heen!
Dankjeee
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
de website van scapino ligt plat
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Ja, ik ben er heen gegaan er was bijna niemand ! Ik heb 1 paar enkellaarsjes in het beige voor mezelf, hoge stoere bruine laarzen met een klein randje bont voor Senna. Paarse leren schoentjes van Clarcs voor Mara en nog haaien pantoffels, een sjaal en muts en 4 mailliots voor Senna. Voor in totaal 65 euro
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Ja, ik ben er heen gegaan er was bijna niemand ! Ik heb 1 paar enkellaarsjes in het beige voor mezelf, hoge stoere bruine laarzen met een klein randje bont voor Senna. Paarse leren schoentjes van Clarcs voor Mara en nog haaien pantoffels, een sjaal en muts en 4 mailliots voor Senna. Voor in totaal 65 euro
Ooow ik denk dat ik die enkellaarsjes wilde maar ze waren er niet meer op internet! Vanwege mijn knie kon ik niet naar de winkel....jammer hoor! Maar geen geld!
Lien- Prater
- Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10
Had dat dan gezegd dan had ik ze wel voor je meegenomen en had ik ze voor je voorgeschoten. Het zijn beige laarsjes met een klein blokhakje en veters, ze waren 30 euro. Balen dat je niet naar de winkel kon gaan !
Gast- Gast
Dan zijn het denk ik toch andere! Die ik bedoelde waren een soort van shabbies achtige maar dan natuurlijk veel goedkoper! Ja het is balen maar echt nodig had ik het ook weer niet haha! Als ik weer kan ga ik shoppen je u tegen zegt haha!
Lien- Prater
- Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10
Geweldige actie! Had s'ochtends een vestje gepast, maar vond hem eigelijk te duur (ga verhuizen en kan mijn geld beter gebruiken) maar ben s'avonds heen gegaan en heb 2 vestjes gekocht voor €21.-
Woezies- Fluisteraar
- Aantal berichten : 162
Punten : 276
Registratiedatum : 26-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: