mogguh!
+7
Suus
Snack a Jack
Lotus
Floor
Antibes
Caresses
Muppetje
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Re: mogguh!
Morning!
Hier lekker geslapen na 2 nachten niet, Amé ook doorgeslapen, wel bij ons in bed, maar goed ze sliep!
Ik ga zo Lise naar school brengen en vanmiddag moet ze naar zwemles.
Voor de rest nog geen idee, zal wel wat in huis gaan doen want vriend is ook thuis.
Fijne dag all!
Enneh Parels, mooie dag om te bevallen
Hier lekker geslapen na 2 nachten niet, Amé ook doorgeslapen, wel bij ons in bed, maar goed ze sliep!
Ik ga zo Lise naar school brengen en vanmiddag moet ze naar zwemles.
Voor de rest nog geen idee, zal wel wat in huis gaan doen want vriend is ook thuis.
Fijne dag all!
Enneh Parels, mooie dag om te bevallen
Gast- Gast
Goede morgen
Ik moet vandaag terug naar het ziekenhuis, kijken of de pillen hun werk hebben gedaan. Verder geen plannen.
Parels, mooie dag om te bevallen!
Fijne dag allemaal
Ik moet vandaag terug naar het ziekenhuis, kijken of de pillen hun werk hebben gedaan. Verder geen plannen.
Parels, mooie dag om te bevallen!
Fijne dag allemaal
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Hahahaha, ik zei het nog tegen mijn vriend, ik denk ik de 16de ga bevallen.
Hij vroeg ; "De hoeveelste is het vandaag?"
Ik ; "De 16de."
Hij ; "Oh. Je doet je best maar!"
Maar ik ben het helemaal met jullie eens, hoor!
Weetjewel, het zal mij ook echt worst wezen als mijn dochter straks bij ons in bed ligt en wél doorslaapt, het moet natuurlijk niet structureel elke nacht nodig zijn, maar als ze na nachten krijsen eindelijk een keer doorslaapt, dan breekt nood wet
Muppetje ; jij heel veel succes vandaag! Zag op fb dat je ook al vroeg wakker was, dus als de mogelijkheid er is dan vanmiddag maar een middagdutje?
Hij vroeg ; "De hoeveelste is het vandaag?"
Ik ; "De 16de."
Hij ; "Oh. Je doet je best maar!"
Maar ik ben het helemaal met jullie eens, hoor!
Weetjewel, het zal mij ook echt worst wezen als mijn dochter straks bij ons in bed ligt en wél doorslaapt, het moet natuurlijk niet structureel elke nacht nodig zijn, maar als ze na nachten krijsen eindelijk een keer doorslaapt, dan breekt nood wet
Muppetje ; jij heel veel succes vandaag! Zag op fb dat je ook al vroeg wakker was, dus als de mogelijkheid er is dan vanmiddag maar een middagdutje?
Gast- Gast
Good morning!
Spannend Parels, nog een paar dagen en jullie hebben een klein hummeltje in huis
Weetjewel, wat fijn dat Amé eindelijk weer heeft doorgeslapen
Ik heb met veel moeite een thermo legging onder mn skinny gekregen (want gister was het echt zo koud!).
Hoef gelukkig niet te krabben -> heb een fiets .
Spannend Parels, nog een paar dagen en jullie hebben een klein hummeltje in huis
Weetjewel, wat fijn dat Amé eindelijk weer heeft doorgeslapen
Ik heb met veel moeite een thermo legging onder mn skinny gekregen (want gister was het echt zo koud!).
Hoef gelukkig niet te krabben -> heb een fiets .
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Zo lang het inderdaad niet dagelijks is vind ik het ook niet erg hoor, ik slaap er zelf wel wat lichter door, maar dat boeit me niet zoveel. Als ze inderdaad maar slaapt!
Gast- Gast
Dankje Parels!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Weetjewel schreef: Ik las het op facebook, fijn zeg!!
Haihai! Wauw, ik heb gewoon van 2 tot 7 aan één stuk door geslapen!
Ga nu zo richting de faculteit voor paar uur college, hoef gelukkig zowel fiets als metro niet te krabben!
Daarna richting andere faculteit om te posteren voor activiteit van onze vereniging en daarna op die faculteit maar eens wat aan mijn scriptie doen..
En dan 's avonds etentje van mijn genootschap!
En dan hopelijk op tijd naar huis en nog wat doen aan scriptie en als ik op tijd niet red, maar weer naar bed..
Daaaaaaaaag, fijne dag!!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Goeiemorgen!
Wat is het koud!
De verwarming sloeg vanmorgen vanzelf aan zo koud was het kennelijk al in huis.
allemaal fijne dag, succes met werken/studeren!
Wat is het koud!
De verwarming sloeg vanmorgen vanzelf aan zo koud was het kennelijk al in huis.
allemaal fijne dag, succes met werken/studeren!
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen,
Ik heb een redelijke nacht gehad. Wel weer vroeg wakker, maar dat begint te wennen. Ik vind het koud. Het wordt gewoon niet echt warm in huis. En dan te bedenken dat de winter nog niet eens echt is begonnen.
Vandaag ga ik lekker rustig aan doen. Een klein beetje schoonmaken en verder hoef ik niets.
Fijne dag allemaal!
Ik heb een redelijke nacht gehad. Wel weer vroeg wakker, maar dat begint te wennen. Ik vind het koud. Het wordt gewoon niet echt warm in huis. En dan te bedenken dat de winter nog niet eens echt is begonnen.
Vandaag ga ik lekker rustig aan doen. Een klein beetje schoonmaken en verder hoef ik niets.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen!
Wat was het koud vanmorgen zeg! Ik moest best hard krabben. Vandaag weer de hele dag werken. Vanavond lekker vroeg naar bed. Voel mij al een paar dagen niet helemaal lekker.
Fijne dag allemaal!
Wat was het koud vanmorgen zeg! Ik moest best hard krabben. Vandaag weer de hele dag werken. Vanavond lekker vroeg naar bed. Voel mij al een paar dagen niet helemaal lekker.
Fijne dag allemaal!
Snack a Jack- Prater
- Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Goedemorgen!
Toch fijn, met de fiets naar het werk, scheelt krabben Morgen zal ik er wel aan moeten geloven...
Vandaag na het werk even sporten en verder een rustig avondje
Fijne dag!
Toch fijn, met de fiets naar het werk, scheelt krabben Morgen zal ik er wel aan moeten geloven...
Vandaag na het werk even sporten en verder een rustig avondje
Fijne dag!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen,
Ik heb flink beroerd geslaapt, lag er pas rond 3 uur in en vanaf half 9 alweer wakker.
Heb dan ook echt mijn dag niet vandaag en het gezeik op school maakt het er niet beter op.
Bah, is het al morgen?
Voor de rest: Fijne dag allemaal!
@Parels: Door jouw ticker besef ik mij elke dag; damn ik ben bijna jarig
Hoop dat je hummeltje snel geboren wordt!
Ik heb flink beroerd geslaapt, lag er pas rond 3 uur in en vanaf half 9 alweer wakker.
Heb dan ook echt mijn dag niet vandaag en het gezeik op school maakt het er niet beter op.
Bah, is het al morgen?
Voor de rest: Fijne dag allemaal!
@Parels: Door jouw ticker besef ik mij elke dag; damn ik ben bijna jarig
Hoop dat je hummeltje snel geboren wordt!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Mogguh!
Ik heb een leuke dag vandaag,want ik ben vandaag jarig! (22 geworden) heb een ochtend vrij, moet wat telefoontjes plegen en ga wat aan mn huiswerk. Vandpmiddag van 2 tot kwart over 5 naar school. Vanavond komen mn vriend, mn zus en zwager voor mijn verjaardag nig langs
Fijne dag!
Ik heb een leuke dag vandaag,want ik ben vandaag jarig! (22 geworden) heb een ochtend vrij, moet wat telefoontjes plegen en ga wat aan mn huiswerk. Vandpmiddag van 2 tot kwart over 5 naar school. Vanavond komen mn vriend, mn zus en zwager voor mijn verjaardag nig langs
Fijne dag!
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Ik ben aan het dreutelen. Ik heb vanavond nog een hele markt te overleven, dus ik ben niet van plan keihard van start te gaan vandaag.
Misschien dat ik zo eens behang ga printen... toch nieuwsgierig naar.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Parels: hopelijk wordt het vandaag!
Middleme: Gefeliciteerd!
Ik heb niet echt lekker geslapen. IK ben een paar keer wakker geworden omdat ik naar de wc moest. Verder vandaag niet zo veel op de planning. Ik moet veel boodschappen doen, verder een beetje opruimen.
Fijne dag allemaal!
Parels: hopelijk wordt het vandaag!
Middleme: Gefeliciteerd!
Ik heb niet echt lekker geslapen. IK ben een paar keer wakker geworden omdat ik naar de wc moest. Verder vandaag niet zo veel op de planning. Ik moet veel boodschappen doen, verder een beetje opruimen.
Fijne dag allemaal!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Goedemorgen! (kan nog net)
Ik blijf vandaag thuis in bed, ben maandag door mijn rug gegaan en sindsdien is het drama!
Vandaar dat ik gezellig kom mee forummen, je moet toch wat zo vanuit bed
Fijne dag allemaal!
Ik blijf vandaag thuis in bed, ben maandag door mijn rug gegaan en sindsdien is het drama!
Vandaar dat ik gezellig kom mee forummen, je moet toch wat zo vanuit bed
Fijne dag allemaal!
Lune- Fluisteraar
- Aantal berichten : 23
Punten : 26
Registratiedatum : 30-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: