Schoencadeautjes
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Schoencadeautjes
Komen de pietjes iedere dag bij jullie langs en zoja, wat krijgen de kleintjes dan?
Gast- Gast
Re: Schoencadeautjes
Er zijn al meerdere topics hierover, vandaar denk (nog) geen reacties. Als je 'schoencadeautjes' in typt in de zoekbalk kom je er vast.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Hier niet iedere dag maar zo 2x per week, hij snapt er niets van maar wij vinden het erg leuk... en ik had teveel gekocht voor 5 december dus zo krijgt ie tussendoor de kleine dingetjes alvast
Vandaag mag hij weer zijn schoen zetten en uit betrouwbare bron weet ik dat daar auto's in gaan komen..
Vandaag mag hij weer zijn schoen zetten en uit betrouwbare bron weet ik dat daar auto's in gaan komen..
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Hier mogen ze op zaterdag en woensdag hun schoen zetten. Yrsa krijgt morgenochtend een heel klein babypopje en een netje chocolademunten, Ezra krijgt een verkleedpak van Sinterklaas.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Hier ook op maandag en woensdag schoen zetten Wat ik voor in de schoen heb: Little People voertuigje met poppetje 2x, cd kerstliedjes, cd sinterklaasliedjes.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Vandaag heb ik een klein magisch tekenbordje gehaald bij de Kruidvat, die ga ik vandaag geven.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: