oppassubsidie?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
oppassubsidie?
wie weet hoe dat zit? ik krijg een mail van jonge gezinnen iets van de financiele mail ofzo maar hierin noemen ze ook iets voor een subsidie voor als opa en oma oppassen... maar ik kan dr nerges verder wat over vinden hoe en wat... weet iemand hier meer over? A. gaat 1 dag naar het KDV waar we kinderopvangtoeslag voor krijgen en 2 dagen naar opa en oma....
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: oppassubsidie?
Opa en oma moeten dan wel aan allerlei voorwaarden en diploma's voldoen wil je daar geld voor kunnen vangen.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10
weet je ook waar ik die info kan vinden? want mn moeder heeft voor haar werk wel t een en ander...
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Als ik jou was zou ik een gastouderbureau bij je in de buurt benaderen. Die kunnen je alles vertellen.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Ze moet idd een bepaald EHBO diploma hebben, en er zijn nog meer eisen. Ook moet je wel rekening houde met belastbaar inkomen etc.. Kan zijn dat het voor jouw moeder helemaal niet gunstig is!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik denk dat ze dan idd een geregistreerd gastouder moeten zijn, daar zijn heel wat voorwaarders voor.
Gast- Gast
www.viaviela.nl is een website die daar over gaat.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben toevallig gisteren een gesprek gehad met een consulent van een gastouderbureau en er zitten echt ontzettend veel haken en ogen aan. Uiteindelijk hield mijn moeder maar heel weinig over en hebben we besloten dat we het maar niet gaan doen.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Mijn moeder doet het ook, je moet aan een heleboel voorwaarden voldoen. Via die website die Moniek noemt werkt mijn moeder en daar staat de info op die je nodig hebt.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: