Het laatste uur van 2010
+6
Caro
Vancity_girl
Zwerver
M_as
Bosjesvrouw
Zininzon
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Het laatste uur van 2010
.
Dijntje, what happend?
Dijntje, what happend?
Laatst aangepast door Storm op zo 2 jan 2011 - 21:40; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wat naar Storm om het jaar zo te beginnen
Kun je niet gewoon rustig tegen je vriend zeggen dat je het nog te vroeg vind om het morgen te gaan uitpraten? Dat is toch heel normaal? Je was gisteravond helemaal overstuur, hartstikke verdrietig, je hebt toch gewoon even tijd nodig om dat te laten zakken. Ik zou het zelf ook niet doen, waarschijnlijk zit het nu nog veel te hoog om het op een normale manier uit te kunnen praten. Misschien is het voor iedereen beter om even een weekje afstand van elkaar te nemen en daarna het gesprek aan te gaan. Dat zal je vriend toch wel begrijpen?
Succes, hoop dat je je weer wat beter voelt.
Kun je niet gewoon rustig tegen je vriend zeggen dat je het nog te vroeg vind om het morgen te gaan uitpraten? Dat is toch heel normaal? Je was gisteravond helemaal overstuur, hartstikke verdrietig, je hebt toch gewoon even tijd nodig om dat te laten zakken. Ik zou het zelf ook niet doen, waarschijnlijk zit het nu nog veel te hoog om het op een normale manier uit te kunnen praten. Misschien is het voor iedereen beter om even een weekje afstand van elkaar te nemen en daarna het gesprek aan te gaan. Dat zal je vriend toch wel begrijpen?
Succes, hoop dat je je weer wat beter voelt.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb aan je gedacht, Storm...
Eigenlijk vooral omdat ik weet hoe bij mij thuis jaren en jaren het nieuwe jaar direct begon met ruzie...en dat dat eigenlijk nog erger was dan op 'zomaar een dag'....
Misschien als je begint met tegen je vriend zeggen dat je heel goed begrijpt dat ze eigenlijk 'aardig' zijn (of iets van die strekking) maar dat je wat tijd nodig hebt na gister, ook omdat jij zélf goed wilt kunnen reageren, dat hij wel gewoon begrijpt dat direct vandaag/morgen dingen uitpraten misschien niet zo handig is...
Eigenlijk vooral omdat ik weet hoe bij mij thuis jaren en jaren het nieuwe jaar direct begon met ruzie...en dat dat eigenlijk nog erger was dan op 'zomaar een dag'....
Misschien als je begint met tegen je vriend zeggen dat je heel goed begrijpt dat ze eigenlijk 'aardig' zijn (of iets van die strekking) maar dat je wat tijd nodig hebt na gister, ook omdat jij zélf goed wilt kunnen reageren, dat hij wel gewoon begrijpt dat direct vandaag/morgen dingen uitpraten misschien niet zo handig is...
Gast- Gast
Wat ontzettend rot dat jullie een onplezierige avond/jaarwisseling hebben gehad, Dijn en Storm.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Liva & Storm: ruzie gehad Ik ga wat meer aan mezelf denken in 2011. Meer leuke dingen doen, zorgen dat ik wat happier wordt met mijn leven.
Gast- Gast
Ik lees dit nu pas. Wat een naar verhaal, Storm. Hopelijk is het nu alweer wat rustiger.
Dijn: goed dat jij wat meer aan jezelf gaat denken.
Dolores: ik wil weten wie jij bent..
Dijn: goed dat jij wat meer aan jezelf gaat denken.
Dolores: ik wil weten wie jij bent..
Gast- Gast
Dijn82 schreef:Ik wil ook weten wie Dolores is. En wie June is!
Het staat zelfs in mijn onderschrift!
Gast- Gast
Ik ook!Dijn82 schreef:Ik wil ook weten wie Dolores is. En wie June is!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
June schreef:Dijn82 schreef:Ik wil ook weten wie Dolores is. En wie June is!
Het staat zelfs in mijn onderschrift!
Maar die naam zegt me nog niet zoveel. Had je eerst een andere naam? Ik ben echt heel erg slecht met forumnamen, vooral als die steeds wisselen. Meestal herken ik mensen aan hun avatar.
Gast- Gast
Ik ben ook altijd heel slecht in nieuwe forumnamen. Ook in hints trouwens
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat heb jij als laatste en op 1 na laatste gekocht?
» je laatste buikfoto
» En je laatste whatsapp?
» N.a.v. Wat heb jij als laatste gegeven?
» Laatste Koninginnedag
» je laatste buikfoto
» En je laatste whatsapp?
» N.a.v. Wat heb jij als laatste gegeven?
» Laatste Koninginnedag
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: