Trompers
+8
Susan
Wennes
firda
Liadan
Darius
duckie
Beachgirl
Pandora
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Trompers
Ik zag in de nieuwste Wij een advertentie staan voor trompers, een romper met een shirtje er aan vast. Lijkt mij ideaal, iemand ervaring met deze trompers??
Ooo... ik zie nu trouwens net dat ze best wel duur zijn... Het geld waard of toch niet? (vanaf EUR 16,95)
Ooo... ik zie nu trouwens net dat ze best wel duur zijn... Het geld waard of toch niet? (vanaf EUR 16,95)
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Re: Trompers
Je hebt toch ook gewoon rompers met korte en lange mouwen?
Of is dit totaal iets anders....?
Of is dit totaal iets anders....?
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
ik ken ze niet en heb ze niet gezien in de WIJ, maar ik zou dan gewoon een losse romper doen en een los shirtje erover heen, lijkt me goedkoper en kan je nog afwisselen ook. anders moet je voor de nacht weer een hele andere romper aan trekken voor de pyama enzo... en als er wat smeert dan kun je ook alles verschonen terwijl je anders alleen het shirtje verschoont...
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Het lijkt mij ook wel handig voor in de zomer, als het te warm is om twee laagjes over elkaar heen te trekken.
Trompers zijn gewoon t-shirts maar dan zeg maar de onderkant van de romper, het 'onderbroekgedeelte' met drukknoopjes vast aan het tshirt.
Trompers zijn gewoon t-shirts maar dan zeg maar de onderkant van de romper, het 'onderbroekgedeelte' met drukknoopjes vast aan het tshirt.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Lijkt mij ook heel handig voor de zomer (alleen ik zou ze niet kopen omdat ik ze te duur vind).Darius schreef:Het lijkt mij ook wel handig voor in de zomer, als het te warm is om twee laagjes over elkaar heen te trekken.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Zijn deze niet te koop bij de H&M??
Wel tot maat 86.
http://www.hm.com/nl/product/93953?article=93953-B
Of bedoelen jullie deze niet?
Wel tot maat 86.
firda- Fluisteraar
- Aantal berichten : 148
Punten : 176
Registratiedatum : 03-04-11
firda schreef:Zijn deze niet te koop bij de H&M??
Wel tot maat 86.
Nee, deze bedoel ik
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Pandora, dat zijn ze inderdaad.
Laurientje: ik vind het toch echt een t-shirt met een 'romperonderbroek' eraan vast.
Laurientje: ik vind het toch echt een t-shirt met een 'romperonderbroek' eraan vast.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ja zo ziet hij er wel uit maar in de beschrijving staat dat het een shirtje is met een romper er in genaaid.. Vandaar dat ik denk dat t wel een dubbel laagje is.?
Gast- Gast
Ik zou ze niet aanschaffen. Als je kindje knoeit of een vlek op de tromper heeft zitten moet je hem helemaal uit doen. Bij een gewoon shirt kun je de romper aan laten en alleen het shirt verwisselen.
Ik vind het ook wel aardig wat geld.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Wennes schreef:Ik zou ze niet aanschaffen. Als je kindje knoeit of een vlek op de tromper heeft zitten moet je hem helemaal uit doen. Bij een gewoon shirt kun je de romper aan laten en alleen het shirt verwisselen.
+1, ik vind ze ook te duur en daarnaast ook niet leuk.
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Wennes schreef:Ik zou ze niet aanschaffen. Als je kindje knoeit of een vlek op de tromper heeft zitten moet je hem helemaal uit doen. Bij een gewoon shirt kun je de romper aan laten en alleen het shirt verwisselen.
+1, ik vind ze ook te duur en daarnaast ook niet leuk.
+1
Gast- Gast
Ik zie niet echt in wat het toevoegt.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Deze van de H&M vond ik wel leuk, zag die daar v/d week hangen:
http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D70%2095197%2007000%2091%202544%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]
http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D70%2095197%2007000%2091%202544%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Parisienne schreef:Deze van de H&M vond ik wel leuk, zag die daar v/d week hangen:
Deze zou ik mijn zoon toch niet aantrekken
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Wennes schreef:Parisienne schreef:Deze van de H&M vond ik wel leuk, zag die daar v/d week hangen:
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Echt niet?! Wie weet zet hij wel een nieuwe trend in jongens-baby-modelandWennes schreef:Parisienne schreef:Deze van de H&M vond ik wel leuk, zag die daar v/d week hangen:
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Is het voordeel dan dat je maar één kledingstuk hoeft aan te trekken in plaats van twee?
Gast- Gast
ik heb er hier ook een aantal in de kast liggen. maar die zijn mega stoer. ik vind ze leuk
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Twellie schreef:Is het voordeel dan dat je maar één kledingstuk hoeft aan te trekken in plaats van twee?
dit is de uitleg :
Je kent het vast wel. Je wilt je baby of peuter een T-shirt aandoen, maar door hun vele bewegen kruipen deze altijd omhoog. Een koude baby of peuterrug is geen feest en dus moet er nog een romper onder. Verschillende laagjes zijn handig en warm in de kille wintermaanden, maar in de zomer? Nou nee, niet echt. Er is sinds kort een praktische en leuke oplossing voor dit probleem: de Tromper.
“Wat is een Tromper ?” hoor ik je vragen. Een Tromper is een T-shirt en romper in één. In het T-shirt zit een halve romper genaaid. Hierdoor kan het T-shirt gedeelte niet meer opkruipen (lees: handig) en het ziet er ook nog eens heel leuk uit omdat het T-shirt gedeelte over de broek of rok valt (lees: hip). Kortom: het gemak van een romper en de stoere look van een T-shirt. Wat een uitvinding!
Als het loshangende gedeelte van het T-shirt omhoog gaat, dan wordt het romper gedeelte zichtbaar. Het lijkt dus alsof er een bijpassende romper onder het T-shirt zit. Slim! Wat ook slim is, is het feit dat er rekening is gehouden met jammerlijke gegeven dat Nederland een koud en nat land is en dat kidz dus soms verlangen naar nog een extra romper eronder. Ook dat kan.
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Ik denk inderdaad dat de 'aantrekkingskracht' moet zijn dat als je je kind maar één laagje aan wilt doen, maar toch niet wil dat ze met een blote buik/rug zitten, je met een tromper toch iets hebt wat óver de broek/rok valt i.p.v. een romper die er dus in verdwijnt. Ik snap het idee wel, maar niet voor dat geld. Dan maar een beetje minder hip.
Gast- Gast
Tsss... bekrompen hoor.Wennes schreef:Parisienne schreef:Deze van de H&M vond ik wel leuk, zag die daar v/d week hangen:
Gast- Gast
maar zo vaak is het toch niet zo warm dat je je kindje maar 1 laagje wilt aandoen?
Die paar keer dat het wel zo is wil ik dat ze of iets comfortabels aan heeft >> romper = 1 laagje of dat ze er leuk uitziet, en laat de romper weg. Als haar jurkje/shirtje dan omhoog kruipt maakt het niet uit, want het is toch niet koud?!
Dus ik snap het ook niet zo goed. Ik vind die van de h&m met dat jurkje dan wel grappig. En daarvan zou ik het me kunnen voorstellen, dat je dus als ze een jurkje aan heeft niet tegen d'r luier aankijkt, maar dus het romper gedeelte ziet. ook hierin vind ik het dan wel weer vreemd met lange mouwen. maar voor jongetjes snap ik dr echt niks van! En al helemaal niet met lange mouwen. Waarom lange mouwen als je maar 1 laagje wilt aandoen omdat het anders te warm is.
Die paar keer dat het wel zo is wil ik dat ze of iets comfortabels aan heeft >> romper = 1 laagje of dat ze er leuk uitziet, en laat de romper weg. Als haar jurkje/shirtje dan omhoog kruipt maakt het niet uit, want het is toch niet koud?!
Dus ik snap het ook niet zo goed. Ik vind die van de h&m met dat jurkje dan wel grappig. En daarvan zou ik het me kunnen voorstellen, dat je dus als ze een jurkje aan heeft niet tegen d'r luier aankijkt, maar dus het romper gedeelte ziet. ook hierin vind ik het dan wel weer vreemd met lange mouwen. maar voor jongetjes snap ik dr echt niks van! En al helemaal niet met lange mouwen. Waarom lange mouwen als je maar 1 laagje wilt aandoen omdat het anders te warm is.
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: