Kan dit nog?
+5
Jeanette
Blond
Janelie
Effie_O
Monte
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kan dit nog?
Een paar jaar geleden kwamen giletjes in de mode. Nu heb ik nog een leuk exemplaar in de kast liggen die ik nog wel eens draag, maar ik vraag me eigenlijk af of dat nog wel kan. En ik niet met iets loop wat heel erg uit de mode is.
Het is ongeveer zo'n exemplaar maar dan van een andere stof en kleur.
Het is ongeveer zo'n exemplaar maar dan van een andere stof en kleur.
Gast- Gast
Re: Kan dit nog?
Ik vind van wel. Heb er pas een gekocht(een zwarte) bij de we.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb gister nog bijna een gilet gekocht, is dus nog steeds te vinden in de winkel. Volgens mij is het wel redelijk tijdloos, al heb je natuurlijk wel bepaalde kleuren die je op een gegeven moment niet zo veel meer ziet. Die op de foto vind ik nog steeds leuk!
Maar dan nog, als jij het leuk vind moet je het gewoon dragen, ook al zou het 'uit de mode' zijn.
Ik hou van giletjes!
Maar dan nog, als jij het leuk vind moet je het gewoon dragen, ook al zou het 'uit de mode' zijn.
Ik hou van giletjes!
Effie_O- Prater
- Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10
Ah ok, ze hangen dus nog steeds in de winkels. Ik kan me echt niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst gewinkeld heb.
Ik ben het met je eens hoor, dat je moet dragen wat je wil en dat je je daar niets van moet aantrekken. Maar soms heb je van die specifieke dingen, die dan wel heel erg uit de mode zijn.
Ik ben het met je eens hoor, dat je moet dragen wat je wil en dat je je daar niets van moet aantrekken. Maar soms heb je van die specifieke dingen, die dan wel heel erg uit de mode zijn.
Gast- Gast
Jahoor, kan prima! En daarnaast boeiend als het 'uit' is toch?
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Ik vind dat ook nog steeds leuk hoor!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Lekker schijt aan de mode hebben, als jij iets aan hebt wat jij leuk vindt is t best toch?
Ik denk niet dat mensen zich zullen omdraaien en wijzen van 'Jeez, moet je haar kijken, dát is uit de mode!'
Ohh en ik heb vanmiddag ook nog een giletje aangehad en veel complimentjes erover gekregen.
Ik denk niet dat mensen zich zullen omdraaien en wijzen van 'Jeez, moet je haar kijken, dát is uit de mode!'
Ohh en ik heb vanmiddag ook nog een giletje aangehad en veel complimentjes erover gekregen.
Gast- Gast
Janelie schreef:Jahoor, kan prima! En daarnaast boeiend als het 'uit' is toch?
+1
Leuk giletje trouwens!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb ze onlangs nog in de winkel zien hangen. Ik vind trouwens niet dat je iets persé wel of niet moet dragen omdat het wel of niet in de mode is. Als jij je er goed in voelt, dan zie ik het probleem niet. En áls het in de mode is, betekent het niet gelijk dat je het moet kopen, want het kan zijn dat het je niet eens staat. Om een lang verhaal kort te maken; draag wat je zelf wilt en waar je je prettig in voelt.
Vind het giletje ook erg leuk.
Vind het giletje ook erg leuk.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Je ziet ze nog steeds in de winkels liggen in verschillende modellen. Het kan zeker nog hoor
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind als je et zelf leuk vind je het gewoon moet doen
Biancos- Fluisteraar
- Aantal berichten : 126
Punten : 149
Registratiedatum : 27-12-10
Dat kan nog prima! Denk dat zoiets niet zo snel uit de mode raakt