Kindertaarten
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kindertaarten
Géén idee of ik dit nou hier moet plaatsen of in algemeen of de mama pijler....
Y. is 28 januari 2012 (dat is idd nog ver weg ) jarig en hij wordt dan 1. Nu wil ik graag een mooie kindertaart voor hem, maar ik ben A) zo ontzettend niet-creatief en heb er de materialen niet voor en B) naast de materialen heb ik er ook de tijd niet voor.
Nu ben ik dus op zoek naar iemand die kindertaarten maakt. Ik heb al gezocht op internet, maar blijkbaar niet via de goede weg, want ik kan er hier in de omgeving maar 2 vinden waarvan er 1 voorlopig geen bestellingen meer aanneemt en de ander (vind ik) geen mooie taarten maakt voor het geld wat ze er voor vraagt.
Wat voor 'thema' de taart zou moeten hebben weet ik nog niet precies. Alleen dat hij voor ongeveer 10-12 personen moet zijn. Ik woon in de omgeving van Rotterdam (S.chiedam/V.laardingen)
Iemand hier die mij misschien op weg kan helpen met wat adresjes?
Y. is 28 januari 2012 (dat is idd nog ver weg ) jarig en hij wordt dan 1. Nu wil ik graag een mooie kindertaart voor hem, maar ik ben A) zo ontzettend niet-creatief en heb er de materialen niet voor en B) naast de materialen heb ik er ook de tijd niet voor.
Nu ben ik dus op zoek naar iemand die kindertaarten maakt. Ik heb al gezocht op internet, maar blijkbaar niet via de goede weg, want ik kan er hier in de omgeving maar 2 vinden waarvan er 1 voorlopig geen bestellingen meer aanneemt en de ander (vind ik) geen mooie taarten maakt voor het geld wat ze er voor vraagt.
Wat voor 'thema' de taart zou moeten hebben weet ik nog niet precies. Alleen dat hij voor ongeveer 10-12 personen moet zijn. Ik woon in de omgeving van Rotterdam (S.chiedam/V.laardingen)
Iemand hier die mij misschien op weg kan helpen met wat adresjes?
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Kindertaarten
Hoi
Je kunt even op infotaartje.nl kijken; daar staan per provincie websites op. Ook zou je op deleukstetaarten.nl een oproepje op het forumgedeelte 'bakken voor anderen' kunnen doen; hier volgen redelijk vaak een aantal reacties op.
Succes!
Je kunt even op infotaartje.nl kijken; daar staan per provincie websites op. Ook zou je op deleukstetaarten.nl een oproepje op het forumgedeelte 'bakken voor anderen' kunnen doen; hier volgen redelijk vaak een aantal reacties op.
Succes!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Hier ben ik aan iemand gekomen die een taart voor mij heeft gemaakt
Ik had een account aangemaakt of het forum en gevraagd of er iemand een taart voor S. wilde maken
Succes met zoeken !
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/
Ik had een account aangemaakt of het forum en gevraagd of er iemand een taart voor S. wilde maken
Succes met zoeken !
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/
Gast- Gast
We deden misschien toch een Marico-meeting op Y.'s verjaardag? Misschien wil J. van I. een taart maken?
Beetje cryptisch zo met al die initialen
Beetje cryptisch zo met al die initialen
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Razz & Highway; bedankt voor die sites! Ik ga daar eens kijken
Novalee; jaaaaaaaa dat is ook nog een idee. Maar ik ben bang dat J. van I. (om even de afkortingen er in te houden) geen zin heeft om bv een Woezel & Pip taart te maken? En...straks sneeuwt het met Y. zijn verjaardag en komt I. niet. Dan heb ik dus nog geen taart
Maar verder mag hij natuurlijk best witte chocolade brownies enzo maken! Wij als volwassen mogen immers ook wel verwend worden
Novalee; jaaaaaaaa dat is ook nog een idee. Maar ik ben bang dat J. van I. (om even de afkortingen er in te houden) geen zin heeft om bv een Woezel & Pip taart te maken? En...straks sneeuwt het met Y. zijn verjaardag en komt I. niet. Dan heb ik dus nog geen taart
Maar verder mag hij natuurlijk best witte chocolade brownies enzo maken! Wij als volwassen mogen immers ook wel verwend worden
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Ahhwww ik had m graag willen maken voor je, maar durf niks aan te nemen omdat ik me zo rot blijf voelen... Sorry!
(niet dat je wat aan deze reactie hebt, maar goed)
(niet dat je wat aan deze reactie hebt, maar goed)
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik zou idd op de leukstetaarten.nl een berichtje op het forum plaatsen!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: