11 - 11 - 11
+39
loura
M@niek
Esperanza
Sarah1985
CarpeDiem
SuperGrover
Lejow
Theeleut
Shy
mzcharlotte
Dolphinne
Teddyaapje
L!ND@
Caroow
Linnie1985
Arwyn
Zora
Shisha
xxjojootjexx
Snoes
Marin
Paper Crown
Lotus
SarahKey
Monte
Muppetje
Aziraphale
patjuhhh
Burgemeester Nicky
Eris
Jeanette
PluDan
Bosjesvrouw
Jade
Toet
PrimaBella
Beachgirl
*Lookie*
Susan
43 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: 11 - 11 - 11
Smikkell schreef:Man vinden, bruiloft regelen, tickets boeken, heen vlliegen, getuige ergens vandaan halen.. Hmmm <Shisha schreef:Smikkell schreef:Ik stond er onder de douche nog even over na te denken. Ik had vandaag best willen trouwen eigenlijk. Ik heb verder niet zo veel met dit soort data, maar het onthoudt wel makkelijk. Ik wil nog altijd graag zes kinderen, dus mooi symbolisch en vruchtbaar die zes 1en. Elk jaar wordt je trouwedag gevierd met lichtjes en zingende kindjes.
Nadeel alleen het weer in November, maar dan is trouwen op Sint Maarten ook nog niet zo'n gek idee. Hoe meer ik er over nadenk, hou enthousiaster ik word. Ik heb helaas mijn kans gemist. Ik heb gefaalt in het leven.
Het is nog geen middernacht dus je kunt het nog redden. Moet je wel haast maken.
Edit: en ik wil eigenlijk ook wel eerst seks voor het huwelijk. Dat moet dan maar in het vliegtuig.
Wat doe je nu nog online dan!? Hup, een man zoeken, je hebt nog 11 minuten!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Shisha schreef:Smikkell schreef:Man vinden, bruiloft regelen, tickets boeken, heen vlliegen, getuige ergens vandaan halen.. Hmmm <Shisha schreef:Smikkell schreef:Ik stond er onder de douche nog even over na te denken. Ik had vandaag best willen trouwen eigenlijk. Ik heb verder niet zo veel met dit soort data, maar het onthoudt wel makkelijk. Ik wil nog altijd graag zes kinderen, dus mooi symbolisch en vruchtbaar die zes 1en. Elk jaar wordt je trouwedag gevierd met lichtjes en zingende kindjes.
Nadeel alleen het weer in November, maar dan is trouwen op Sint Maarten ook nog niet zo'n gek idee. Hoe meer ik er over nadenk, hou enthousiaster ik word. Ik heb helaas mijn kans gemist. Ik heb gefaalt in het leven.
Het is nog geen middernacht dus je kunt het nog redden. Moet je wel haast maken.
Edit: en ik wil eigenlijk ook wel eerst seks voor het huwelijk. Dat moet dan maar in het vliegtuig.
Wat doe je nu nog online dan!? Hup, een man zoeken, je hebt nog 11 minuten!
Online is tegenwoordig wel dé plek om een man te vinden.
Binnen 11 minuten zou ik nog wel een man zo gek kunnen krijgen, maar of dat dan een man is waar ik echt mee samen wil zijn? Dan kies ik toch maar voor 'de ware' en 'liefde op het eerste gezicht' en geef ik trouwen om deze datum daar voor op. Geluk en liefde dus boven de datum, toch wel.
Gast- Gast
Groot gelijk haha! En je hebt volgend jaar 12-12-12 nog.
Shisha- Ratel
Ja, maar dat is toch geen 11-11-11. En ook geen Sint Maarten, dus dat hele verhaal valt ook weg. En dan moet ik ook meer dan 6 kinderen nemen. Dat werkt ook niet.Shisha schreef:Groot gelijk haha! En je hebt volgend jaar 12-12-12 nog.
12-12-12 is alleen een bijzondere datum en die bijzondere datum was nou net niet wat mij trok aan het verhaal.
Edit: ook trouwen op Sint Maarten valt af en 12-12 is mij te koud voor een bruiloft in Nederland.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, maar dat is toch geen 11-11-11. En ook geen Sint Maarten, dus dat hele verhaal valt ook weg. En dan moet ik ook meer dan 6 kinderen nemen. Dat werkt ook niet.Shisha schreef:Groot gelijk haha! En je hebt volgend jaar 12-12-12 nog.
12-12-12 is alleen een bijzondere datum en die bijzondere datum was nou net niet wat mij trok aan het verhaal.
Edit: ook trouwen op Sint Maarten valt af en 12-12 is mij te koud voor een bruiloft in Nederland.
Dat is waar ja. Hmmm Was wel een mooi idee inderdaad.
Shisha- Ratel
Eigenlijk was ik sowieso niet van plan om ooit te trouwen. Raar om het dan alleen voor een datum te doen. Romantisch ook.
Gast- Gast
Vandaag niks bijzonders wat datum betreft!
Mijn vriend en ik trouwen volgend jaar op 10-02-2012 wat wel toeval is dat het op deze datum valt, maar ik wilde het perse op deze dag.
Mijn vriend en ik trouwen volgend jaar op 10-02-2012 wat wel toeval is dat het op deze datum valt, maar ik wilde het perse op deze dag.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Ben nog even aan het puzzelen wat er speciaal aan isShygirl85 schreef:Vandaag niks bijzonders wat datum betreft!
Gast- Gast
Ik vind zo'n speciale datum juist minder bijzonder omdat er dan al zoveel mensen gaan trouwen. Wat ik dan wel weer een bijzondere datum vind om te trouwen is op 29-02.
Shisha- Ratel
Ah, nou dan probeer ik voor die datum een man te scorenShisha schreef:Ik vind zo'n speciale datum juist minder bijzonder omdat er dan al zoveel mensen gaan trouwen. Wat ik dan wel weer een bijzondere datum vind om te trouwen is op 29-02.
Je hebt gelijk. Ik vind zo'n massale datum ook niet romantisch. De datum die je zelf kiest om je eigen redenen wel.
Gast- Gast
Wanneer hebben we eigenlijk weer 29-02? Ik ga even googlen!
Edit: 2012!
Shisha- Ratel
Ik krijg het er gewoon benauwd van. Zo snelShisha schreef:Wanneer hebben we eigenlijk weer 29-02? Ik ga even googlen!
Gast- Gast
Ik wil niet trouwenReva schreef:Niet nu al terugkrabbelen he
Ik wil alleen een gezellige tafel vol met kinderen. Ja, en alleen de romantische kanten van kinderen, geboren op romantische en bijzondere data. Geen zaterdagochtendvoetbalgedoe, geen huilende kinderen in de supermarkt, geen kinderen in de uren dat ik slaap en uitslaap, geen hoge kosten, geen grote zorgen, geen onzekerhied over opvoeding en geen gronisch luis.
Ik zie het al. Ik moet gewoon doorgaan met hoe ik nu leef en het werk blijven doen dat ik nu doe
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ben nog even aan het puzzelen wat er speciaal aan isShygirl85 schreef:Vandaag niks bijzonders wat datum betreft!
Voor iemand anders is het misschien niet heel speciaal voor mij wel. + dat het leuk is dat er alleen maar dezelfde cijfers in de datum zitten.
Shy- Kletskop
Ik was bang dat ik de enige was die het niet zag en snapte. Ik werd al gek van het puzzelen. De datum bestaat inderdaad alleen uit nullen, eenen en tweeen.Shygirl85 schreef:Smikkell schreef:Ben nog even aan het puzzelen wat er speciaal aan isShygirl85 schreef:Vandaag niks bijzonders wat datum betreft!
Voor iemand anders is het misschien niet heel speciaal voor mij wel. + dat het leuk is dat er alleen maar dezelfde cijfers in de datum zitten.
Waarom is deze datum speciaal voor jullie/jou?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik was bang dat ik de enige was die het niet zag en snapte. Ik werd al gek van het puzzelen. De datum bestaat inderdaad alleen uit nullen, eenen en tweeen.Shygirl85 schreef:Smikkell schreef:Ben nog even aan het puzzelen wat er speciaal aan isShygirl85 schreef:Vandaag niks bijzonders wat datum betreft!
Waarom is deze datum speciaal voor jullie/jou?
Ja ik snap je.
Mijn moeder is/ (was) jarig op 10-02 ze is er alleen helaas niet bij omdat ze niet meer leeft, vandaar het speciale..
Shy- Kletskop
Ow, dat is zeker wel bijzonder. Helemaal omdat je zegt dat het niet bewust gekozen is. Alsof het zo had moeten zijn..Shygirl85 schreef:
Ja ik snap je.
Mijn moeder is/ (was) jarig op 10-02 ze is er alleen helaas niet bij omdat ze niet meer leeft, vandaar het speciale..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ow, dat is zeker wel bijzonder. Helemaal omdat je zegt dat het niet bewust gekozen is. Alsof het zo had moeten zijn..Shygirl85 schreef:
Ja ik snap je.
Ik heb wel bewust gekozen hoor voor deze datum, dus nu is het vast niet zo bijzonder meer
Ik ben uitgerekend op 29-04 en we willen trouwen voordat uk geboren wordt, dus wat dat betreft wel bewust gekozen voor die datum.
Maarja dat maakt niet uit. Ik hoop dat ze er op deze manier toch een beetje bij is ofzo.
Shy- Kletskop
[quote="Shygirl85"][quote="Smikkell"]
Vergeet mijn vorige post...
Ah, hieruit maakte ik op dat jullie 'gewoon' een datum hadden gekozen en het laten zo uit bleek te komen, maar het toeval gaat in dit geval over de getallenShygirl85 schreef:Vandaag niks bijzonders wat datum betreft!
Vergeet mijn vorige post...
Gast- Gast
In 2004 hadden wij voorgenomen op 05-05-'05 te trouwen, alleen was ik sneller zwanger dan gedacht en uitgerekend op 10-05-'05, beetje krap op de datum, dus niet meer verder gepland en trouwen uitgesteld. Uiteindelijk is onze dochter geboren op 05-05-'05
Nu zijn we 15-07-2011 pas getrouwd, veeeeel later haha, eerst nog 'even' bevallen van ons zoontje op 01-05-'11
Ikzelf ben geboren op 28-8-'82, ook wel grappige nummercombi.
Nu zijn we 15-07-2011 pas getrouwd, veeeeel later haha, eerst nog 'even' bevallen van ons zoontje op 01-05-'11
Ikzelf ben geboren op 28-8-'82, ook wel grappige nummercombi.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Ik ben zeker spuit 8239828023 als ik nu pas weet wie jij bent Theeleut...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Hahha, ach zo vaak reageer ik niet meer, dus zo gek is dat niet
Trouwens gefeliciteerd met je zwangerschap (ik lees uiteraard wel mee) gaat het al wat beter met je?
Trouwens gefeliciteerd met je zwangerschap (ik lees uiteraard wel mee) gaat het al wat beter met je?
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Monte schreef:Ik denk dat ze bedoelt dat ze het jaar 2009, 2010 en 2011 een relatie hadden, maar pas in dec 2009 gekregen, dus eigenlijk maar 2 echte jaren. Zit ik goed of bedoel je dat niet Linnie?Caroow schreef:Linnie1985 schreef:Misschien niet heel erg bijzonder, maar 18 december zijn we precies 2 jaar samen. Vind het zelf wel grappig precies de laatste maand van het jaar.
Huh, die snap ik niet?
Ik ben jarig op 24-6, vind ik wel makkelijk te onthouden (Voor anderen dan he, zelf onthoud ik het sowieso wel :cyclops:)
Haha ja zo bedoel ik het. Ik wist niet hoe ik het het makkelijkste kon omschrijven
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Theeleut schreef:Hahha, ach zo vaak reageer ik niet meer, dus zo gek is dat niet
Dank je wel, wat leuk dat jullie ondertussen een tweede hebben!!
Nee helaas niet, werk nu afgelopen en aankomende week ook even wat minder om te kijken of dat voldoende is om me weer op de rit te krijgen, maar nu zo op de helft zie ik het nog niet echt gebeuren aan het einde van de week
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: