Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kleuranalyse

4 plaatsers

Ga naar beneden

Kleuranalyse Empty Kleuranalyse

Bericht  Salander do 10 nov 2011 - 6:24

Heeft iemand weleens een kleuranalyse laten doen? Ik zit erover na te denken omdat ik nu bijna alleen maar zwarte kleding in mijn kast heb. Vind ik wel een beetje eentonig worden. Al heb ik verder geen idee welke kleuren bij mezelf staan en om nou te gaan shoppen en met miskopen thuis te komen zie ik ook niet zo zitten. Maar is een kleuranalyse het geld waard?
Salander
Salander
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleuranalyse Empty Re: Kleuranalyse

Bericht  snowflakes do 10 nov 2011 - 7:07

Ik heb het nog nooit gedaan, maar het lijkt me wel erg leuk om te doen!
Ik pak ook automatisch steeds dezelfde (donkere) kleuren uit de rekken...

Voor de mensen die het wel eens gedaan hebben: Hoe duur is zoiets eigenlijk? En krijg je dan alleen een kleuranalyse wat betreft kleding, of wordt dat ook doorgetrokken naar make-up en haar enzo?
snowflakes
snowflakes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 249
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pancake do 10 nov 2011 - 10:22

Ik heb dat wel eens gedaan. Kostte toen iets van 40 euro voor bijna een hele dag. Eerst een halve dag theorie en daarna kreeg iedereen een persoonlijke analyse (een clubje van 6 personen). Het is dan ook wel leuk om te zien bij een ander wat kleur met je kan doen. Die mevrouw die de cursus gaf had ook wel allerlei make-upjes bij zich, maar het was nou niet zo dat we heel mooi opgemaakt werden. Het ging alleen om het idee.

Of ik er wat aan heb gehad kan ik eigenlijk nog steeds niet zeggen. Ik ben me er wel meer van bewust. Ik probeer wel altijd de juiste kleuren te kopen, al is dat soms wel moeilijk omdat de kleuren die bij me passen niet altijd de mode kleuren zijn. Ik was ook iemand die altijd voor zwart ging (en nog steeds wel een beetje), maar het is ook een kleur die bij me past (dus dan mag het).
Pancake
Pancake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Euphemia vr 11 nov 2011 - 7:34

Ben al tijden een meelezer maar heb toevallig vandaag een kleur- en make up-analyse gedaan dus speciaal hiervoor heb ik me aangemeld Wink

Ik ben samen met een vriendin in Den Helder (PM me even als je wil weten waar precies) geweest, zijn hier terecht gekomen via Vakantieveilingen en volgens mij hebben we 45,- betaald voor 2 personen, maar het hangt dus van het bieden af. Voor ons was het niet duur in ieder geval. Het duurde al met al ongeveer 2,5 uur, we hebben eerst uitleg gehad over de verschillende seizoenstypes en daarna moesten we voor een grote spiegel gaan zitten en hield ze allerlei lappen stof met warme en koele tinten bij ons gezicht. Best bijzonder om te zien wat kleur met je uitstraling kan doen! Ook keek ze naar de ondertoon van je huid, de kleur van je ogen en haar. Aan de hand van dit alles bepaalde ze wat voor type je bent. Daarna gingen we met make-up aan de slag. Ik ben een zomertype, wat ik niet echt verwacht had. Ik draag zelf graag lichte en warme kleuren maar koele, lichte kleuren blijken mij beter te staan. Ik moet wel aan het idee wennen, het zijn toch kleuren die me normaalgesproken niet echt aanspreken laughcry

Dus zelfs als je denkt te weten wat je goed staat kan het nog wel eens anders uitpakken dan je verwacht smile Ik kan het je echt aanraden, vooral omdat er niet heel veel mensen zijn die zwart goed kunnen hebben, al is het natuurlijk zo makkelijk en zal ik het zelf ook niet de deur uit doen, hoor.
Euphemia
Euphemia
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 1
Punten : 1
Registratiedatum : 11-11-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud