HELP HELP HELP
+8
Alex
CCC
Sjaantje
Raindrop
Esperanza
Sundae
Possom
Paper Crown
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
HELP HELP HELP
Meiden, help! De shopaholic in mij heeft weer van zich laten horen.......MUH!!!!
Ik zag vanmorgen toen ik aan 't bibberen was een meisje (knap meisje..ook dat nog!) bij de tramhalte, zij droeg een donkerblauwe wollen jas.. de knoopjes waren groot en ze hadden kroontjes.. Ik kan me wel voor me kop slaan dat ik niet aan d'r vroeg waar het van was.. ik heb ;t vermoeden dat het van de Zara is..maar ik weet niet zeker..op de website kan ik 't niet goed zien..
Mijn vraag.. iemand onlangs zo'n jas tegen gekomen? I will die if I don't have the coat this afternoon..(ok.. misschien niet dood maar ik zou wel erg verdrietig zijn..)
Ik zag vanmorgen toen ik aan 't bibberen was een meisje (knap meisje..ook dat nog!) bij de tramhalte, zij droeg een donkerblauwe wollen jas.. de knoopjes waren groot en ze hadden kroontjes.. Ik kan me wel voor me kop slaan dat ik niet aan d'r vroeg waar het van was.. ik heb ;t vermoeden dat het van de Zara is..maar ik weet niet zeker..op de website kan ik 't niet goed zien..
Mijn vraag.. iemand onlangs zo'n jas tegen gekomen? I will die if I don't have the coat this afternoon..(ok.. misschien niet dood maar ik zou wel erg verdrietig zijn..)
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Re: HELP HELP HELP
Bij kroontjes denk ik aan Friis&Company. Maar wat was verder het model van de jas?
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Beetje military.. Met rij knoopjes bovenin en dan op het kraagje ook.
Maar Friis & Com. heeft geen kleding.. alleen tassen/schoenen en lelijke accessiores..
Maar Friis & Com. heeft geen kleding.. alleen tassen/schoenen en lelijke accessiores..
Bedoel je soms deze jas?
http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/nl/nl/zara-W2011/126502/461562/DOUBLE-BREASTED%2BJAS
Oh sorry, ik zie net dat je misschien die bedoelt. Denk het wel, ik zie duidelijke kronen op de knopen
http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/nl/nl/zara-W2011/126502/461562/DOUBLE-BREASTED%2BJAS
Oh sorry, ik zie net dat je misschien die bedoelt. Denk het wel, ik zie duidelijke kronen op de knopen
Sundae- Fluisteraar
- Aantal berichten : 38
Punten : 37
Registratiedatum : 18-01-11
passievruchtenthee schreef:Bedoel je soms deze jas?
Ik ook.
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:passievruchtenthee schreef:Bedoel je soms deze jas?
Ik ook.
Ben er niet zeker van.. ik moet naar de zara om het te zien, nog 1.5 uur haha.. DAN REN IK.
Ben je er niet zeker van dat het kroontjes zijn?
Ik 100% wel nl.. Heb ik hele dure lenzen voor in.
Gast- Gast
HAHA.. nee dat wel, maar ik weet niet of het precies dezelfde jas is.. haar jasje leek ietsje lichter en de achterkant leek niet geplooid. Muh.. Ik heb van ellende al een tas besteld.PrinsesBo schreef:Ben je er niet zeker van dat het kroontjes zijn?
Haha, ik vind het in ieder geval wel een hele leuke jas! Hopelijk (of eigenlijk niet want dat scheelt je weer geld) is dit de jas die je bedoelt.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
haha, ckc, moest wel lachen om je OP..
Hopelijk gaat het je lukken om die jas te bemachtigen..
Hopelijk gaat het je lukken om die jas te bemachtigen..
Gast- Gast
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Als het die jas is die hierboven gepost is dan heeft een vriendin van mij die in het zwart.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Lieve CKC, niet om je belachelijk te maken maar ik moest echt even lachen om je topic
Ik begrijp dat je de goeie jas gevonden hebt? Dan wens ik je oprecht heel veel en heel lang plezier van de jas! Show je ons een aan-foto als je hem hebt??
Ik begrijp dat je de goeie jas gevonden hebt? Dan wens ik je oprecht heel veel en heel lang plezier van de jas! Show je ons een aan-foto als je hem hebt??
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Sjaantje schreef:Lieve CKC, niet om je belachelijk te maken maar ik moest echt even lachen om je topic
Leuk dat jullie om me kunnen lachen... ben graag de clown van het stel.. (forum!)
Eniweej.. ja de jas is van mij, veilig naast me.. Ik riep gewoon YES in de winkel haha.
Ik zie het helemaal voor me! Ik vind het zo leuk dat jij zo oprecht blij en uitbundig kunt zijn met al je nieuwe aanwinsten!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Whaha! Wat fijn dat je 'de' jas hebt kunnen scoren! Ben nu wel heel erg benieuwd!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Haha eens met Sjaantje! Ik had je reactie in de winkel wel willen zien haha.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Hoe dichtbij stond je om die kroontjes te zien?
Ik zie je ook al staan kijken naar dat meisje, naar haar jas dan, maar dat weet zij niet. Zo opvallend en dichtbij
Vind hem wel mooi.
Ik zie je ook al staan kijken naar dat meisje, naar haar jas dan, maar dat weet zij niet. Zo opvallend en dichtbij
Vind hem wel mooi.
Gast- Gast
Yay! Ik ben blij voor je! Maar ik stem ook voor aan-foto's
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Jaaa, wat leuk dat je de jas toch hebt gevonden! Veel plezier ermee
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509