Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

buikklachten----> opluchting!!!!

+3
Paper Crown
Lady4
Droopy28
7 plaatsers

Ga naar beneden

buikklachten----> opluchting!!!! Empty buikklachten----> opluchting!!!!

Bericht  Droopy28 wo 9 nov 2011 - 7:10

Sinds vorige week heb ik heel veel buikpijn, ik ben hiervoor naar de huisarts geweest en zij denkt aan een galsteen, volgende week krijg ik hier een echo voor... Ik geloof hier nog niet in.. de pijn zit voor mij te laag.
Ik heb rechtsonderinpijn, net boven of naast mijn heupbot, verder heb ik een zeurend gevoel bij mijn navel en een harde buik...
Ik dacht eerst aan mn blinde darm maar ik heb geen koorts, als ik er flink op druk doet het ook niet extreem zeer enz
Iemand weleens dezelfde klachten gehad of iemand een idee wat het is?

Laatst aangepast door Droopy28 op do 10 nov 2011 - 22:42; in totaal 1 keer bewerkt

Droopy28
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

buikklachten----> opluchting!!!! Empty Re: buikklachten----> opluchting!!!!

Bericht  Lady4 wo 9 nov 2011 - 10:18

Droopy28 schreef:Sinds vorige week heb ik heel veel buikpijn, ik ben hiervoor naar de huisarts geweest en zij denkt aan een galsteen, volgende week krijg ik hier een echo voor... Ik geloof hier nog niet in.. de pijn zit voor mij te laag.
Ik heb rechtsonderinpijn, net boven of naast mijn heupbot, verder heb ik een zeurend gevoel bij mijn navel en een harde buik...
Ik dacht eerst aan mn blinde darm maar ik heb geen koorts, als ik er flink op druk doet het ook niet extreem zeer enz
Iemand weleens dezelfde klachten gehad of iemand een idee wat het is?

Kilnkt meer als een blinderdarmontsteking. Daar hoef je niet altijd koorts bij te hebben. Heeft ze je urine ook gecontroleerd op een infectie? Kan het zijn dat je darmen wat verstopt zitten?

Ik zou toch weer even teruggaan naar je huisarts als de klachten blijven. Galstenen geven vaak juist pijn in de rechter bovenbuik.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Droopy28 wo 9 nov 2011 - 20:20

Thanks voor je reactie. Vanochtend weer langs de HA gegaan maar ze zitten vol dus ik kan morgen pas terecht. Op dit moment voel ik rechts van mijn navel een harde plek en zeurt de rest van mijn buik.
De ass. heeft wel getest op blaasontsteking vorige week maar dat was het niet.. zou het dan toch verstopping zijn? Ik word er gek van!

Droopy28
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Paper Crown wo 9 nov 2011 - 23:16

Droopy28 schreef:Thanks voor je reactie. Vanochtend weer langs de HA gegaan maar ze zitten vol dus ik kan morgen pas terecht. Op dit moment voel ik rechts van mijn navel een harde plek en zeurt de rest van mijn buik.
De ass. heeft wel getest op blaasontsteking vorige week maar dat was het niet.. zou het dan toch verstopping zijn? Ik word er gek van!

Ik zou direct naar het ziekenhuis gaan of eisen dat ze je helpen.. Een blindedarmontsteking KAN dodelijk zijn!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Droopy28 do 10 nov 2011 - 0:54

He getver je maakt me bang.... als het mijn blinde darm is dan moet ik toch pijn hebben als ik er hard op druk en als ik op de grond stamp bijv? Dat heb ik allemaal niet..

Droopy28
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  JustMeDaan do 10 nov 2011 - 1:17

Blinde darm heeft eerder loslaat pijn.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Paper Crown do 10 nov 2011 - 1:29

Je moet niet bang worden maar actie ondernemen. Ik maak geen grapje.. mijn nichtje van 5 is daaraan overleden en mijn moeder heeft zo'n 10 jaar geleden kantje boord in het ziekenhuis er aan behandeld.. en moest nog een week blijven.. Pas ermee op!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Raindrop do 10 nov 2011 - 1:33

En ze laten je ook gewoon tot volgende week met die buikpijn zitten? Kan zo'n echo niet sneller? Het is toch ook geen doen om met zo'n buikpijn te blijven rond lopen.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Droopy28 do 10 nov 2011 - 1:43

Mijn huisarts neemt me gewoon niet echt serieus voor mijn gevoel.. of ze zet in op galstenen. De pijn zit nu in mn rechterzij en rechts van mijn navel voelt het hard aan..... dat zijn toch geen klachten die ik aan een blindedarm kan koppelen volgens mij.

Droopy28
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  JustMeDaan do 10 nov 2011 - 2:47

Blinde darm wel, galstenen niet. Die van mij zijn vorige week operatief verwijderd(de gehele galblaas) en die pijn zit toch echt rechts onder de ribbenboog.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Monte do 10 nov 2011 - 3:27

Droopy28 schreef:Mijn huisarts neemt me gewoon niet echt serieus voor mijn gevoel.. of ze zet in op galstenen. De pijn zit nu in mn rechterzij en rechts van mijn navel voelt het hard aan..... dat zijn toch geen klachten die ik aan een blindedarm kan koppelen volgens mij.
Maar kun je geen second opion laten doen bij een andere huisarts, dat je die gewoon opbelt? En anders zou ik naar de ehbo post gaan.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Droopy28 do 10 nov 2011 - 22:45

Vanochtend weer bij de huisarts geweest en dit bezoekje heeft mij enorm opgelucht.. Van de week had ik al bloed laten prikken (hele blauwe arm aan over gehouden) en daar is helemaal niets uit op te maken.. dus geen ontstekingen enz. Ze heeft nog een keer gevoeld, geluisterd... geen rare dingen. Wel is mijn buik opgezet en zijn het zo goed als zeker mijn darmen die gewoon overuren draaien, ik moet ze nu dus wat rust gunnen.. Alle angsten ook voorgelegd zoals mn blinde darm enz. en dat is allemaal uit de wereld.. pff ik ben echt opgelucht!

Droopy28
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Makamba vr 11 nov 2011 - 10:18

Kan me heel goed voorstellen dat je opgelucht bent! Vind wel dat ze je veel te lang hebben laten rondlopen zo. Wat moet jij bang zijn geweest zeg. Fijn dat alles nu in orde is. Very Happy
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: