Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

buikklachten----> opluchting!!!!

+3
Paper Crown
Lady4
Droopy28
7 plaatsers

Ga naar beneden

buikklachten----> opluchting!!!! Empty buikklachten----> opluchting!!!!

Bericht  Droopy28 wo 9 nov 2011 - 7:10

Sinds vorige week heb ik heel veel buikpijn, ik ben hiervoor naar de huisarts geweest en zij denkt aan een galsteen, volgende week krijg ik hier een echo voor... Ik geloof hier nog niet in.. de pijn zit voor mij te laag.
Ik heb rechtsonderinpijn, net boven of naast mijn heupbot, verder heb ik een zeurend gevoel bij mijn navel en een harde buik...
Ik dacht eerst aan mn blinde darm maar ik heb geen koorts, als ik er flink op druk doet het ook niet extreem zeer enz
Iemand weleens dezelfde klachten gehad of iemand een idee wat het is?

Laatst aangepast door Droopy28 op do 10 nov 2011 - 22:42; in totaal 1 keer bewerkt

Droopy28
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

buikklachten----> opluchting!!!! Empty Re: buikklachten----> opluchting!!!!

Bericht  Lady4 wo 9 nov 2011 - 10:18

Droopy28 schreef:Sinds vorige week heb ik heel veel buikpijn, ik ben hiervoor naar de huisarts geweest en zij denkt aan een galsteen, volgende week krijg ik hier een echo voor... Ik geloof hier nog niet in.. de pijn zit voor mij te laag.
Ik heb rechtsonderinpijn, net boven of naast mijn heupbot, verder heb ik een zeurend gevoel bij mijn navel en een harde buik...
Ik dacht eerst aan mn blinde darm maar ik heb geen koorts, als ik er flink op druk doet het ook niet extreem zeer enz
Iemand weleens dezelfde klachten gehad of iemand een idee wat het is?

Kilnkt meer als een blinderdarmontsteking. Daar hoef je niet altijd koorts bij te hebben. Heeft ze je urine ook gecontroleerd op een infectie? Kan het zijn dat je darmen wat verstopt zitten?