Couperose
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Couperose
Ik heb eigenlijk zo lang ik me kan herinneren last van couperose. Niet super veel, maar er zitten her en der wat plekjes in m'n gezicht. Omdat ik er aan gewend ben, valt het me niet zo op. Nu zat ik vanochtend in de spiegel te kijken en ineens viel het me op dat het veel erger geworden is. In m'n hele gezicht beginnen plekjes op te komen, en ik vind het best wel lelijk.
Op internet heb ik al gezocht wat de oorzaak is, maar dat wordt niet echt aangegeven. Ook zie ik dat het met een laser verminderd kan worden.
Heeft iemand hier ervaring mee of misschien tips om het wat minder te laten lijken?
Op internet heb ik al gezocht wat de oorzaak is, maar dat wordt niet echt aangegeven. Ook zie ik dat het met een laser verminderd kan worden.
Heeft iemand hier ervaring mee of misschien tips om het wat minder te laten lijken?
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Re: Couperose
Geen tips hoe je er vanaf kan komen. Ik heb ook een collega die zelf vindt dat ze het heel erg heeft, maar het was me nooit zo opgevallen, ik dacht ze gewoon een gezonde teint had . Volgens mij is het één van die dingen die jezelf veel harder opvalt dan anderen.
Gast- Gast
Mijn moeder heeft het heel erg en die gebruikt een camouflage met groene ondertoon, dat verzacht het rood. Daarna moet je dan nog wel foundation of creme gebruiken.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
De redness solution lijn van Clinique is heel prettig, zowel de verzorging (dag/nacht), als de reinigingsproducten en ook de basis voor je je make up aanbrengt. Ow en de wasgel van Eucerin daarvan is heel fijn, gewoon lekker onder de douche doen. Even samples vragen bij douglas/ici (en eucerin bij apotheek).
Gast- Gast
Ja het zal mij zelf vast wel meer opvallen dan anderen, maar ik schrok er een beetje van dat het ineens zoveel erger geworden is.
Als ik foundation gebruik is het al een stuk minder en zie je het eigenlijk niet echt, maar ik ben juist de laatste tijd een beetje afgestapt van de foundation, omdat m'n huid nogal onrustig is (puistjes).
Oh ja zo'n groene camouflage heb ik vroeger ook gehad, jammer dat ik die niet alleen kan gebruiken, ziet er een beetje raar uit van die groene vlekken haha.
Ik gebruik nu ook al een poosje de anti blemish crème van clinique, maar ik zie niet echt verbetering.
Edit: Reva ik zag je post te laat, maar met die anti blemish bedoel ik inderdaad de redness solution. Misschien toch maar eens naar die Eucerin kijken dan.
Als ik foundation gebruik is het al een stuk minder en zie je het eigenlijk niet echt, maar ik ben juist de laatste tijd een beetje afgestapt van de foundation, omdat m'n huid nogal onrustig is (puistjes).
Oh ja zo'n groene camouflage heb ik vroeger ook gehad, jammer dat ik die niet alleen kan gebruiken, ziet er een beetje raar uit van die groene vlekken haha.
Ik gebruik nu ook al een poosje de anti blemish crème van clinique, maar ik zie niet echt verbetering.
Edit: Reva ik zag je post te laat, maar met die anti blemish bedoel ik inderdaad de redness solution. Misschien toch maar eens naar die Eucerin kijken dan.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ik heb het zelf een klein beetje en gebruik sinds bijna een jaar de couperose crème van Dr. Van der Hoog.
Bij mij is het in die tijd iig niet erger geworden. Heel zuinig ook, heb nog steeds hetzelfde tubetje en volgens mij is-ie nog lang niet leeg.
Bij mij is het in die tijd iig niet erger geworden. Heel zuinig ook, heb nog steeds hetzelfde tubetje en volgens mij is-ie nog lang niet leeg.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Daar heb ik ook last van, al zeggen anderen dat ze het ook niet zien en vind daarom BB-cream de uitvinding!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
La Roche Possay, te koop bij de apotheek, heeft hier ook een creme voor. Ik weet zo even de naam niet, maar je kan altijd informatie vragen. Vaak hebben ze ook daar samples.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: