zwangerschapspiercing
+10
Supertalentje
snoezel
sabje
Smaragdje
Floor
Happydobby
meisjesmama
Susan
Fiebje
Clapperdie
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
zwangerschapspiercing
Vanaf welk moment besloten jullie een zwangerschapspiercing te dragen? En waar hebben jullie deze gekocht?
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Re: zwangerschapspiercing
Ik weet niet meer met hoeveel weken maar op een gegeven moment had de oude piercing niet veel ruimte meer heb ze toen omgewisseld. Uiteindelijk heb ik die er ook uitgehaald met 35 wkn zwangerschap begon daar toen uit te scheuren. Toevallig pas gekeken maar kan m'n piercings weer in. Had diie rekbare piercing gekocht bij een webwinkel weet niet meer hoe die heet.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb nog nooit van een zwangerschapspiercing gehoord.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Wanneer ik heb precies in deed weet ik niet meer. Maar weet wel dat me eigen piercing toen niet meer lekker zat.
En heb hem gekocht in een tattoo en piercingshop.
En heb hem gekocht in een tattoo en piercingshop.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Ik heb hem gewoon uitgedaan, gat van de piercing zit nu ook alweer een centimeter of vijf boven mijn navel.
Gast- Gast
Ik had met 21 weken mijn piercing vervangen voor een zwangerschapspiercing, dit omdat mijn eigen piercing steeds met aan/uitkleden mee getrokken werd (ringetje)
Die zwangerschapspiercing was wat dikker waardoor het ging ontsteken en ik met 23 weken de piercing verwijderd heb.
Helaas is het gat dicht nu en zit er nog steeds een rode plek. Hoop dat je er ook niks meer van ziet.
Het kan ook zijn dat je piercing eruit groeit, dat is niet te verkomen met een zwangerschapspiercing.
Die zwangerschapspiercing was wat dikker waardoor het ging ontsteken en ik met 23 weken de piercing verwijderd heb.
Helaas is het gat dicht nu en zit er nog steeds een rode plek. Hoop dat je er ook niks meer van ziet.
Het kan ook zijn dat je piercing eruit groeit, dat is niet te verkomen met een zwangerschapspiercing.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb mijn piercing eruit gehaald met een week of 8 al. Ik ben blij dat ik dat heb gedaan, als ik nu zie hoe weinig huid er nog over is en hoe ver de gaatjes uit elkaar zitten, daar zou ik geen staafje meer in willen hebben.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Clapperdie schreef:Vanaf welk moment besloten jullie een zwangerschapspiercing te dragen? En waar hebben jullie deze gekocht?
Ik heb die ingedaan, toen mijn andere niet meer lekker zat. Dit heeft helaas niet goed uitgepakt, want sindsdien is die gigantisch gaan ontsteken en heb ik hem er uit moeten halen. Heb er nu echt een lelijk littekentje van. Maar goed, de rest van mijn buik is ook niet meer wat die was
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb volgens mij rond de 18 weken een zwangerschapspiercing ingedaan. Had toen een van plastic met boven een klein bolletje en onder een grote (leek op een steentje). Na een aantal weken heb ik deze weer vervangen voor een staafje. Rond de 35 weken heb ik hem uitgedaan. Kon door mijn vel de piercing zien zitten. Was veels te bang dat hij zou uitscheuren.
Na de bevalling zaten de gaatjes er nog. Dus kon mijn oude piercings weer in.
Volgens mij heb ik ze bij http://www.zwangerschapsnavelpiercing.nl gekocht. Zag dat ze nu wel minder keus hebben als een jaar geleden.
Na de bevalling zaten de gaatjes er nog. Dus kon mijn oude piercings weer in.
Volgens mij heb ik ze bij http://www.zwangerschapsnavelpiercing.nl gekocht. Zag dat ze nu wel minder keus hebben als een jaar geleden.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Ik heb het op moeten zoeken bij mijn weekfotoos... Tussen week 20 en week 21 heb ik m vervangen (maar ik had al snel een dikke buik). Ik heb dat gedaan toen ik merkte dat mijn buik naar staafje duwde. Dus dat stukje wat onderhuids hoort, naar de oppervlakte duwde, zodat duidelijk een hobbeltje duidelijk zichtbaar was van mijn staafje. Ik moet wel zeggen dat mijn gaatjes dichtbij elkaar liggen, normaal heb ik ook een heel kort staafje. Ik kon m dus redelijk lang inhouden. Ik heb echt maar een week of 4 die zwangersschapspiercing gedragen, want ook daar hield ik de spanning op mijn vel (en kleine haarvatbreukjes) en dat mijn buik het staafje onder druk zette en ik heb rond de 24weken mijn piercing eruit gelaten. Wel eens in de 2 weken even staafje erin geprikt om te checken of t gaatje niet dicht was, maar gewoon open gebleven.
Laatst aangepast door snoezel op zo 6 nov 2011 - 8:40; in totaal 1 keer bewerkt
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Happydobby schreef:Ik had met 21 weken mijn piercing vervangen voor een zwangerschapspiercing, dit omdat mijn eigen piercing steeds met aan/uitkleden mee getrokken werd (ringetje)
+1, dit had ik ook. Ik heb de piercing verwisseld met 18 weken, bij mijn zusje is haar 'navel' gaan scheuren omdat ze geen zwangerschapspiercing had en dat wilde ik voorkomen. Helaas ging ie steeds ontsteken, dus nu zit er bij het bovenste gaat ook een rood/roze vlek omheen. Nu zit het onderste gaatje van mijn piercing ook ver boven mijn navel, geen idee hoe daar een piercing in had kunnen blijven zitten...
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Ik heb er geen genomen. Met een week of 20 gewoon mijn piercing helemaal verwijderd. Alsnog striae bij het oude gaatje gekregen, en het gaatje is omhoog gegroeid en zit nu ook iets boven mijn navel. Dus ook al had ik er wel eentje genomen, dan had ik 'm alsnog kunnen verwijderen omdat de plaats van het gaatje niet helemaal goed meer is.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik zou hem gewoon eruit halen. Ik ken best veel meiden bij wie het heel lelijk is geworden.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Heb er nooit een zwangerschapspiercing ingedaan. Snap het nut niet zo, want als die van jezelf niet lekker zit dan zit het toch al niet meer goed? Of heb ik dat nou mis...
De mijne heb ik een paar dagen voor mijn bevalling uitgehaald, omdat het niet meer fijn voelde. En een paar dagen na bevalling weer in gedaan geen problemen mee gehad.
De mijne heb ik een paar dagen voor mijn bevalling uitgehaald, omdat het niet meer fijn voelde. En een paar dagen na bevalling weer in gedaan geen problemen mee gehad.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Een zwangerschapspiercing is van kunststof (bioplast), wat dus flexibel is. Titanium of staal is niet flexibel en kan vervelend gaan zitten of het staafje is te kort.Pussycat schreef:Heb er nooit een zwangerschapspiercing ingedaan. Snap het nut niet zo, want als die van jezelf niet lekker zit dan zit het toch al niet meer goed? Of heb ik dat nou mis...
Overigens is het altijd goedkoper om 2 balletjes en een bioplast staafje te bestellen wat je zelf op maat kan knippen (dan kan je er ook nog wel 2 of 3 van maken) in plaats van €10 of meer aan zo`n ding uit te geven.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: