Vriendin(nen) gezocht Nijmegen en omgeving
+10
Kiwi
LoneLy
hils93
patjuhhh
Penny Blossom
silly-one
nimmer
Toet
Roxy89
Michella21
14 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Vriendin(nen) gezocht Nijmegen en omgeving
Hallo allemaal!
Ik ben Michella en ik ben 21 jaar oud. Ik woon in de buurt van Nijmegen. Door verhuizingen ben ik veel contacten uit het oog verloren, dus ik zou het leuk vinden om via de mail of via afspreken wat nieuwe mensen te leren kennen om gezellige dingen mee te doen, of om mee te mailen, etc.
Ik zit op de Pabo, in het laatste jaar, dus ik ben bijna afgestudeerd. Mijn hobbies zijn winkelen, filmkijken/bios, gezellige dingen doen, uitgaan, sporten en lezen.
Het lijkt me leuk om met anderen in contact te komen! Stuur maar een berichtje als het je leuk lijkt:)
Groetjes, Michella
Ik ben Michella en ik ben 21 jaar oud. Ik woon in de buurt van Nijmegen. Door verhuizingen ben ik veel contacten uit het oog verloren, dus ik zou het leuk vinden om via de mail of via afspreken wat nieuwe mensen te leren kennen om gezellige dingen mee te doen, of om mee te mailen, etc.
Ik zit op de Pabo, in het laatste jaar, dus ik ben bijna afgestudeerd. Mijn hobbies zijn winkelen, filmkijken/bios, gezellige dingen doen, uitgaan, sporten en lezen.
Het lijkt me leuk om met anderen in contact te komen! Stuur maar een berichtje als het je leuk lijkt:)
Groetjes, Michella
Michella21- Fluisteraar
- Aantal berichten : 20
Punten : 22
Registratiedatum : 30-12-10
Re: Vriendin(nen) gezocht Nijmegen en omgeving
Moet eerlijk zeggen dat ik echt te weinig tijd heb... Maar ken je verhaal wel! Ben zelf ook veel verhuisd en nu 1,5 jaar geleden ook van Rotterdam naar nabij Nijmegen en ken eigenlijk nog steeds bijna niemand hier. Ga bijna weer verhuizen (nabij Zaltbommel) dus hoop dat het dan wat beter gaat! Ik hoop dat je iemand vindt, want in Nijmegen zijn veel leuke dingen te doen. Kan je evt wel hopen aan leuke restaurantjes...?
Roxy89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 274
Registratiedatum : 29-11-10
Roxy89 schreef:Moet eerlijk zeggen dat ik echt te weinig tijd heb... Maar ken je verhaal wel! Ben zelf ook veel verhuisd en nu 1,5 jaar geleden ook van Rotterdam naar nabij Nijmegen en ken eigenlijk nog steeds bijna niemand hier. Ga bijna weer verhuizen (nabij Zaltbommel) dus hoop dat het dan wat beter gaat! Ik hoop dat je iemand vindt, want in Nijmegen zijn veel leuke dingen te doen. Kan je evt wel hopen aan leuke restaurantjes...?
Dankjewel voor je reactie:)! Jammer dat je weer gaat verhuizen, zo gaat dat:). Ik hoop inderdaad dat er meer mensen gaan reageren;). Maar leuke restaurantjes daar heb ik ook altijd wat aan:)
Groetjes!
Michella21- Fluisteraar
Als er nog meer meiden zich melden, heb ik wel zin in een meeting!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
toetje_ schreef:Als er nog meer meiden zich melden, heb ik wel zin in een meeting!
Ja dat zou gezellig zijn!
Michella21- Fluisteraar
als er een meeting komt, ben ik graag van de partij!
nimmer- Zwijger
- Aantal berichten : 1
Punten : 1
Registratiedatum : 03-01-11
Een meeting vind ik wel gezellig in Nijmegen.
Verder jammer dat je in het laatste jaar zit van de pabo. Want ik heb ook de pabo gedaan en ik ben bij een studentensport vereniging gegaan. Daar heb ik meer mensen leren kennen dan op de pabo waar ik nog steeds contact mee heb. Het was wel een vereniging niks moet alles mag. Alleen de pabo vind het niet echt leuk als je zo iets doet.
Verder jammer dat je in het laatste jaar zit van de pabo. Want ik heb ook de pabo gedaan en ik ben bij een studentensport vereniging gegaan. Daar heb ik meer mensen leren kennen dan op de pabo waar ik nog steeds contact mee heb. Het was wel een vereniging niks moet alles mag. Alleen de pabo vind het niet echt leuk als je zo iets doet.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
silly-one schreef:Een meeting vind ik wel gezellig in Nijmegen.
Ja dat was achteraf wel een goed idee geweest, die studentenvereniging. Alleen het is zo druk op de Pabo, dat ik daar de tijd ook niet echt voor kon vinden. Maar jij bent nu dus klaar begrijp ik?
Michella21- Fluisteraar
Bedankt voor jullie reacties!
Als er mensen zijn die het leuk vinden om te mailen? Of msn ofzo? Dan post maar een berichtje, dan voeg ik je toe.. Als er genoeg mensen zijn kan er een meeting komen...
Als er mensen zijn die het leuk vinden om te mailen? Of msn ofzo? Dan post maar een berichtje, dan voeg ik je toe.. Als er genoeg mensen zijn kan er een meeting komen...
Michella21- Fluisteraar
Een meeting lijkt mij ook wel leuk!
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
mij lijkt een meeting ook wel leuk.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Oke, dat word dus een meeting.
Wat? Waar? Wanneer? Hoe?
Mijn voorkeur: wat maakt me niet zo veel uit, ergens een drankje doen o.i.d. vind ik altijd goed.
Waar? in nijmegen dus, dat was wel duidelijk, maar als iemand een idee heeft voor een leuk tentje hoor ik het graag.
Wanneer, maakt me ook niet zo veel uit, mijn voorkeur gaat wel uit naar vrijdagavond als we het in het weekend willen.
Wat? Waar? Wanneer? Hoe?
Mijn voorkeur: wat maakt me niet zo veel uit, ergens een drankje doen o.i.d. vind ik altijd goed.
Waar? in nijmegen dus, dat was wel duidelijk, maar als iemand een idee heeft voor een leuk tentje hoor ik het graag.
Wanneer, maakt me ook niet zo veel uit, mijn voorkeur gaat wel uit naar vrijdagavond als we het in het weekend willen.
Toet- Lady Post-a-lot
Je bent lekker bezig met je meetings..toetje_ schreef:Als er nog meer meiden zich melden, heb ik wel zin in een meeting!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Je bent lekker bezig met je meetings..toetje_ schreef:Als er nog meer meiden zich melden, heb ik wel zin in een meeting!
Zeker, ik zit (nog steeds) zonder werk dus ik verveel me!
Toet- Lady Post-a-lot
toetje_ schreef:Oke, dat word dus een meeting.
Wat? Waar? Wanneer? Hoe?
Ik weet wel een leuke plek . Ik vind het ook allemaal een leuk idee, maar kom nu al bijna om in mijn afspraken (dat zou je niet zeggen als je mijn forumgedrag bekijkt), laat staan wanneer ik nog meer mensen moet ontmoeten .
Gast- Gast
June schreef:toetje_ schreef:Oke, dat word dus een meeting.
Wat? Waar? Wanneer? Hoe?
Ik weet wel een leuke plek . Ik vind het ook allemaal een leuk idee, maar kom nu al bijna om in mijn afspraken (dat zou je niet zeggen als je mijn forumgedrag bekijkt), laat staan wanneer ik nog meer mensen moet ontmoeten .
Het kan ook 's nachts..
Toet- Lady Post-a-lot
Michella21 schreef:
Ja dat was achteraf wel een goed idee geweest, die studentenvereniging. Alleen het is zo druk op de Pabo, dat ik daar de tijd ook niet echt voor kon vinden. Maar jij bent nu dus klaar begrijp ik?
Ik ben gelukkig al klaar. Had een een beetje gehad met de opleiding en hun manier van doen. Ik ben nu aan het invallen. Niet ideaal, maar ja heb wel het geluk dat ik al twee keer een langdurige vervanging mocht doen. Maar de banenmarkt hier is ***** want binnen de groten scholen stichting moeten er dit jaar weer 30 uit.
silly-one- Ratel
toetje_ schreef:
Het kan ook 's nachts..
Keldercafe doen?
silly-one- Ratel
silly-one schreef:Michella21 schreef:
Ik ben gelukkig al klaar. Had een een beetje gehad met de opleiding en hun manier van doen. Ik ben nu aan het invallen. Niet ideaal, maar ja heb wel het geluk dat ik al twee keer een langdurige vervanging mocht doen. Maar de banenmarkt hier is ***** want binnen de groten scholen stichting moeten er dit jaar weer 30 uit.
Ja ik weet het, het is echt geen goede tijd om aan een baan te komen nu. Ik ga ook invallen denk ik volgend jaar, mja of er dan veel in te vallen is is dan de vraag.. Die invalpoel zal ook wel flink vol zitten, dus ik zit te denken om er nog een deeltijdstudie bij te doen, voor remedial teacher of akte voor speciaal onderwijs ofzo.
Michella21- Fluisteraar
toetje_ schreef:June schreef:toetje_ schreef:Oke, dat word dus een meeting.
Wat? Waar? Wanneer? Hoe?
Het kan ook 's nachts..
Oew gezellig een meeting. Ik wil wel mee als dat mag:)
hils93- Fluisteraar
- Aantal berichten : 36
Punten : 40
Registratiedatum : 11-01-11
En ik ook !!
LoneLy- Zwijger
- Aantal berichten : 3
Punten : 3
Misschien moeten we maar gewoon een datum prikken
hils93- Fluisteraar
hils93 schreef:Misschien moeten we maar gewoon een datum prikken
Goed idee. een zaterdag een keertje doen?
silly-one- Ratel
silly-one schreef:hils93 schreef:Misschien moeten we maar gewoon een datum prikken
Goed idee. een zaterdag een keertje doen?
Ik vind het goed. In januari nog of in februari?
hils93- Fluisteraar
hils93 schreef:
Ik vind het goed. In januari nog of in februari?
Anders wat dagen ter optie geven en de dagen dat de meeste kunnen gewoon afspreken. Je kan vaak moeilijk rekening houden met iedereen is mij ervaring. Natuurlijk willen we iedereen erbij hebben, maar vaak is dat lastig te plannen.
silly-one- Ratel
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» (Stap)vriendin gezocht omgeving Nijmegen- Arnhem!
» Gezelligheid gezocht in omgeving Nijmegen!
» Vriendin gezocht omgeving Rotterdam
» Vriendin gezocht in de omgeving van Rotterdam
» vriendin omgeving groningen gezocht
» Gezelligheid gezocht in omgeving Nijmegen!
» Vriendin gezocht omgeving Rotterdam
» Vriendin gezocht in de omgeving van Rotterdam
» vriendin omgeving groningen gezocht
Pagina 1 van 5
Permissies van dit forum: