Hairextensions
+2
claudiaveronique
eigenwijs
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hairextensions
Als mijn haar weer wat is gegroeid, wil ik graag hairextensions. Ik heb voorheen Balmain matjes gehad waar ik op zich best tevreden over was maar ik wil graag toch iets wat ik minder voel.
Heb jij ervaring met hairextenions, was het 100% echt haar, van welk merk waren/zijn ze en hoe worden ze bevestigd?
Best veel vragen maar omdat het best een grote uitgave is, wil ik me er deze keer iets beter in verdiepen.
Heb jij ervaring met hairextenions, was het 100% echt haar, van welk merk waren/zijn ze en hoe worden ze bevestigd?
Best veel vragen maar omdat het best een grote uitgave is, wil ik me er deze keer iets beter in verdiepen.
Gast- Gast
Re: Hairextensions
Ik heb jarenlang extensions gehad, elke 3 maanden liet ik ze opnieuw zetten.
Ik had er 100 inzitten, zowel voor verlenging en volume. Ik geloof 50 cm, maar weet het niet zeker meer en was met uithalen en een nieuwe set bij elkaar 250 euro kwijt geloof ik.
www.haarverlenging.com
Ze zit wel alleen maar in Oss, maar ze is heel bekend en durf zo even niet te zeggen met welk merk ze werkt, maar het is echt haar en ik kon er alles mee, van verven tot aan stylen met alle soorten tangen. Ze werden met waxjes bevestigd, ik heb er nooit 1 uitgehad in al die jaren, en als er 1 uit gaat dan neemt ze dat mee in de totaalprijs en trekt daar dan de uitgevallen extensions af. Ik heb trouwens ook nooit wat gemerkt aan mijn haar, het is er absoluut niet dunner van geworden.
Ik had er 100 inzitten, zowel voor verlenging en volume. Ik geloof 50 cm, maar weet het niet zeker meer en was met uithalen en een nieuwe set bij elkaar 250 euro kwijt geloof ik.
www.haarverlenging.com
Ze zit wel alleen maar in Oss, maar ze is heel bekend en durf zo even niet te zeggen met welk merk ze werkt, maar het is echt haar en ik kon er alles mee, van verven tot aan stylen met alle soorten tangen. Ze werden met waxjes bevestigd, ik heb er nooit 1 uitgehad in al die jaren, en als er 1 uit gaat dan neemt ze dat mee in de totaalprijs en trekt daar dan de uitgevallen extensions af. Ik heb trouwens ook nooit wat gemerkt aan mijn haar, het is er absoluut niet dunner van geworden.
Gast- Gast
Hai,
Ik heb een paar jaar geleden ook extensions gehad!Van G.reat Lengts had er 100 en het was echt supermooi!
Het bleef ongeveer een half jaar zitten en het was 1100 bij elkaar!Wel heel duur en zou het nu nooit meer doen
maar voor toen was het wel leuk!
Ik heb een paar jaar geleden ook extensions gehad!Van G.reat Lengts had er 100 en het was echt supermooi!
Het bleef ongeveer een half jaar zitten en het was 1100 bij elkaar!Wel heel duur en zou het nu nooit meer doen
maar voor toen was het wel leuk!
eigenwijs- Fluisteraar
- Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11
Great Lenghts is idd een heel goed merk!
Maar jeminee, wat een bedrag heb je daar voor neergeteld!
Ik vond 250 per 3 (soms 4 maar mijn haar groeit niet snel) maanden al veel!
Ik weet trouwens weer hoe het merk heet ; So Cap Originals
Ze heeft trouwens alle kleuren op voorraad en daarom kan je gelijk als je komt de 1ste keer alles al laten zetten en hoef je niet eerst op intake.
Maar jeminee, wat een bedrag heb je daar voor neergeteld!
Ik vond 250 per 3 (soms 4 maar mijn haar groeit niet snel) maanden al veel!
Ze heeft trouwens alle kleuren op voorraad en daarom kan je gelijk als je komt de 1ste keer alles al laten zetten en hoef je niet eerst op intake.
Gast- Gast
Ik heb ook so cap extensions 100 stuks. Ik laat ze zetten bij een salon waar ik een soort abonnement afsluit en per maand kan betalen ideaal omdat het niet goedkoop is. Ik denk niet dat ik reclame mag maken dus als je de naam van de salon wil kan ik je een pm sturen! Ze hebben geloof ik 3 salons in nederland.
claudiaveronique- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10
Parels schreef:Great Lenghts is idd een heel goed merk!
Maar jeminee, wat een bedrag heb je daar voor neergeteld! Ik vond 250 per 3 (soms 4 maar mijn haar groeit niet snel) maanden al veel!
Ja belachelijk he haha!Zou het dus nu nooit meer doen, weet wel waardoor al die sterren hun haar altijd zo mooi zit!Tja als je het kan betalen
eigenwijs- Fluisteraar
- Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11
Shoesdontlie schreef:
Ik heb nu 2 keer hairextensions gehad. 1 keer van So Cap en 1 keer van Balmain; beiden 100 stuks en bevestigd met waxjes. Over alle 2 de keren was ik tevreden. Ik heb alleen wel geleerd om 't niet te lang te laten zitten, want als 't gaat klitten doet 't pijn als 't er uit gehaald moet worden.
Die van So Cap zijn ingezet via de Hairextensionscentre volgens mij, en die van Balmain door iemand die in mijn stad woont en 't naast haar eigen baan doet. Maar duur is 't sowieso, beiden keren kostte het me in de 200 euro.
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
claudiaveronique schreef:Ik heb ook so cap extensions 100 stuks. Ik laat ze zetten bij een salon waar ik een soort abonnement afsluit en per maand kan betalen ideaal omdat het niet goedkoop is. Ik denk niet dat ik reclame mag maken dus als je de naam van de salon wil kan ik je een pm sturen! Ze hebben geloof ik 3 salons in nederland.
Volgens mij mag je dat best vertellen, en anders ontvang ik heeeel graag een PM van jou!
Gast- Gast
Smittn' schreef:claudiaveronique schreef:Ik heb ook so cap extensions 100 stuks. Ik laat ze zetten bij een salon waar ik een soort abonnement afsluit en per maand kan betalen ideaal omdat het niet goedkoop is. Ik denk niet dat ik reclame mag maken dus als je de naam van de salon wil kan ik je een pm sturen! Ze hebben geloof ik 3 salons in nederland.
Volgens mij mag je dat best vertellen, en anders ontvang ik heeeel graag een PM van jou!
Sorry late reactie maar je hebt pm!!
claudiaveronique- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10
Even deze uppen!
Omdat ik over ruim 3 maanden ga trouwen en het idee heb dat ik met mijn eigen haar niet zo veel kan, zit ik te kijken of hairextensions iets voor me zijn.
Mijn haar zit nu tussen oor en schouderlengte in en ik heb er laagjes in. Ik vraag me alleen af of het er dus wel uitziet als ik er extensions in laat zetten. Want zoals ik het begrijp valt de bovenste laag haar over de extensions heen, dus dan zouden mijn lagen (die zeker 10 cm korter zijn als mijn lengte) de bovenste laag zijn. Heb je dan niet hele korte lagen tegenover het lange haar? Of begrijp ik dit nu verkeerd?
En wat ik me ook afvraag, beschadigd het eigen haar? Ik hoorde een keer van iemand die haar extensions er uit had laten halen en dat haar haar heel erg dun was geworden daardoor.
Omdat ik over ruim 3 maanden ga trouwen en het idee heb dat ik met mijn eigen haar niet zo veel kan, zit ik te kijken of hairextensions iets voor me zijn.
Mijn haar zit nu tussen oor en schouderlengte in en ik heb er laagjes in. Ik vraag me alleen af of het er dus wel uitziet als ik er extensions in laat zetten. Want zoals ik het begrijp valt de bovenste laag haar over de extensions heen, dus dan zouden mijn lagen (die zeker 10 cm korter zijn als mijn lengte) de bovenste laag zijn. Heb je dan niet hele korte lagen tegenover het lange haar? Of begrijp ik dit nu verkeerd?
En wat ik me ook afvraag, beschadigd het eigen haar? Ik hoorde een keer van iemand die haar extensions er uit had laten halen en dat haar haar heel erg dun was geworden daardoor.
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
kijk eens op beautybyroos.nl daar staan al je antwoorden op de vragen.
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Ik heb clip in extensions, 4 stroken. Ik gebruik het als vulling, mijn haar ziet er veel voller uit en ik kan het dan ook vlechten (alleen mijn eigen haar wordt een dun vlechtje). Je zet het zelf in als je een dagje extra haar wilt. Het zit vast met een soort speldjes, inzette n gaat best gemakkelijk en snel.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
SuzieQ schreef:Ik heb clip in extensions, 4 stroken. Ik gebruik het als vulling, mijn haar ziet er veel voller uit en ik kan het dan ook vlechten (alleen mijn eigen haar wordt een dun vlechtje). Je zet het zelf in als je een dagje extra haar wilt. Het zit vast met een soort speldjes, inzette n gaat best gemakkelijk en snel.
Misschien ook een idee dan om die te nemen. Ik had zo iets al ergens gezien, maar qua prijs waren die ongeveer net zo duur als echte extensions laten plaatsen. Maar ja, hier heb je natuurlijk wel langer plezier van dan maar 1 keer een aantal maanden.
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Die van mij zijn ook van echt haar en als je hun producten er bij neemt heb je ook nog garantie. Het kostte iets van 150 euro maar ik had ze via vakantieveilingen voor 25 euro. Dus verwachtte niet zo veel, maar ze zijn toch wel erg mooi.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: