Schuurtje/tuinhuis/...
Pagina 1 van 1
Schuurtje/tuinhuis/...
Wat hebben jullie voor bergruimte in de tuin, hoe groot ongeveer en wat staat er allemaal in? En heb je er een foto van?
Ik heb nu een klein schuurtje, je ziet het achterin de tuin. Naast het schuurtje zit nu een heel lelijke en slordige overkapping met rotzooi eronder. Die overkapping wordt gesloopt en dan gaat de linkermuur van het schuurtje eruit, en ga ik het scheertje verbreden over de hele breedte van de tuin. Ik heb dat nog zo'n 11 meter tuin over dus dat is op zich wel voldoende denk ik.
De schuur wordt dan helemaal wit (omdat de muur rechts lelijk is en er sowieso 2 kleuren baksteen komen als de helft er aan gebouwd wordt) en precies in het midden wil ik een dubbele (grijze) deur, evt met melkglas raampjes erin. Op de stoep voor het schuurtje komt dan nog een picknickbank.
In het schuurtje moet komen: 1 motor, 4 fietsen, tuinkussens, grasmaaier (zo'n kleine). gereedschap, evt de vuilnisbakken. Gaat dat passen? Het schuurtje wordt straks 6 bij 2 meter.
Zo is het nu:
Ik heb nu een klein schuurtje, je ziet het achterin de tuin. Naast het schuurtje zit nu een heel lelijke en slordige overkapping met rotzooi eronder. Die overkapping wordt gesloopt en dan gaat de linkermuur van het schuurtje eruit, en ga ik het scheertje verbreden over de hele breedte van de tuin. Ik heb dat nog zo'n 11 meter tuin over dus dat is op zich wel voldoende denk ik.
De schuur wordt dan helemaal wit (omdat de muur rechts lelijk is en er sowieso 2 kleuren baksteen komen als de helft er aan gebouwd wordt) en precies in het midden wil ik een dubbele (grijze) deur, evt met melkglas raampjes erin. Op de stoep voor het schuurtje komt dan nog een picknickbank.
In het schuurtje moet komen: 1 motor, 4 fietsen, tuinkussens, grasmaaier (zo'n kleine). gereedschap, evt de vuilnisbakken. Gaat dat passen? Het schuurtje wordt straks 6 bij 2 meter.
Zo is het nu:
Gast- Gast
Re: Schuurtje/tuinhuis/...
Makkelijk!!! Als je het logisch indeeld met bv planken aan de muur, dan heb je ruimte zat!
Wij hebben ongeveer 2 bij 3. Staat een oldtimer vespa in, 2 fietsen, een koelkast en een vriezer. Aan de muur hangen planken met gereedschap enzo.
Ook staat er veel drinken op de grond en nog hebben we ruimte over.
De vuilnisbakken staan bij ons in een extra gang.
Wij hebben ongeveer 2 bij 3. Staat een oldtimer vespa in, 2 fietsen, een koelkast en een vriezer. Aan de muur hangen planken met gereedschap enzo.
Ook staat er veel drinken op de grond en nog hebben we ruimte over.
De vuilnisbakken staan bij ons in een extra gang.
Gast- Gast
Oh ja, ik wil er eigenlijk ook mijn oude oven in hebben. die past niet meer in de keuken maar hij was zo fijn! Zou dat kunnen (qua vocht enzo). En er komt dan ook een drankvoorraadje en misschien een extra koelkast (de vriezer staat op zolder, die zou daar ook wel handig zijn). En het oud papier, glas, lege flessen, enz.
Gast- Gast
Gewoon logisch indelen, dan past da makkelijk. Bv tegen 1,5 muur planken met een deel bakken. Een voor bv het glas, een voor het papier, een voor gereedschap. Haken voor bezems en harken. Oventje op de koelkast zetten.
Als je veel tegen de muur kwijt kunt, dan scheelt dat veel ruimte.
Als je veel tegen de muur kwijt kunt, dan scheelt dat veel ruimte.
Gast- Gast
Ik ben gelukkig wel goed in logisch indelen geloof ik. Mijn vriend mag t gaan doen ;-)
Maar oven op de koelkast dat gaat niet lukken, het is zo'n grote oven met een kookplaat er bovenop. Nu heb ik een ingebouwde combi in de keuken, maar die vind ik lang niet zo fijn. Lijkt net of gebak er minder luchtig in wordt en of eten er veel langer in moet voor het klaar is. En hij is zo klein. Dus om te bakken of een ovenschotel te maken zou ik die grote oven graag weer willen. En de koellkast is ook groot, het is zo'n grote zilverkleurige met vriesvak bovenin (past ook niet meer in de keuken) en zonde om weg te doen eigenlijk.
Maar oven op de koelkast dat gaat niet lukken, het is zo'n grote oven met een kookplaat er bovenop. Nu heb ik een ingebouwde combi in de keuken, maar die vind ik lang niet zo fijn. Lijkt net of gebak er minder luchtig in wordt en of eten er veel langer in moet voor het klaar is. En hij is zo klein. Dus om te bakken of een ovenschotel te maken zou ik die grote oven graag weer willen. En de koellkast is ook groot, het is zo'n grote zilverkleurige met vriesvak bovenin (past ook niet meer in de keuken) en zonde om weg te doen eigenlijk.
Gast- Gast
Ohja.. Dan wordt dat lastig
Gewoon even vtv uittekenen, dan komt dat helemaal goed.
Ga je trouwens samen wonen? Leuk!!
Gast- Gast
Nou dat wat jij opnoemt moet wel passen. Wij hebben een mega tuinhuis/hok in de aanmaak. En ik denk als die er uiteindelijk is, dat het dan alsnog te klein is. Door de rommel wat we allemaal hebben..
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
PrinsesBo schreef:Ohja.. Dan wordt dat lastig
Leuk he
Wel pas in februari/maart, maar leuk vooruitzicht. Vriend is helemaal blij met mijn tuinplannen, want dan kan hij zijn motor lekker thuis zetten (staat nu bij zijn ouders en dan moet hij eerst een uur rijden om hem te halen). Eerst wilde ik een verhoogd houten terras daar, met een hangmat (Thai style ;-)), maar nu toch maar concessies gaan doen voor hem.
Gast- Gast
Erg he hoeveel troep je verzamelt... Ik heb 3 slaapkamers en een ruime zolder, en nog denk ik wel eens, ojee, dit huis is veel te klein als ik ooit eens een kindje wil! Ik heb gewoon alle ruimtes in gebruik in mijn eentje!FryskeFlinter schreef:Nou dat wat jij opnoemt moet wel passen. Wij hebben een mega tuinhuis/hok in de aanmaak. En ik denk als die er uiteindelijk is, dat het dan alsnog te klein is. Door de rommel wat we allemaal hebben..
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: