onderhuidse puist !
+3
Esperanza
Lien
Calimero
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
onderhuidse puist !
Ik heb sinds dinsdag een onderhuidse puist die doet erg pijn is daar wat aan te doen ?
je ziet hem gelukkig niet haha dat scheelt weer !!!
je ziet hem gelukkig niet haha dat scheelt weer !!!
Calimero- Fluisteraar
- Aantal berichten : 62
Punten : 86
Registratiedatum : 30-10-11
Re: onderhuidse puist !
Ik smeer er 's nachts tandpasta op! Overdag kan ook maar dat ziet er beetje gek uit haha!
Lien- Prater
- Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10
word ie dan rijp zeg maar of gaat ie dan weg ?Lien schreef:Ik smeer er 's nachts tandpasta op! Overdag kan ook maar dat ziet er beetje gek uit haha!
Calimero- Fluisteraar
Hij droogt dan uit! Dus hij wordt juist niet rijp maar verdwijnt zonder heel heftig in beeld te zijn haha!
Lien- Prater
- Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10
Ik heb het ook wel eens en laat het gewoon zitten totdat het weggaat. Meestal met 2 dagen.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Tea Tree olie smeren!
Doe ik ook altijd met bovenhuidse puisten zodra ik die voel aankomen, en dan zetten ze niet door.
Doe ik ook altijd met bovenhuidse puisten zodra ik die voel aankomen, en dan zetten ze niet door.
Gast- Gast
Princess schreef:Tea Tree olie smeren!
Moet dan nog van een speciaal merk ofzo, dan ga ik daar eens voor kijken. Sinds ik zwanger ben heb ik er nogal last van.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Nee ik haal het altijd van de natuurwinkel. Heb al verschillende merken gehad maar heb geen verschil gemerkt.
Gast- Gast
Smeren met benozyl perioxide. Droogt het ook van uit.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
inderdaad hij is bijna weg !Youandi schreef:Ik laat ze gewoon met rust. Dan verdwijnen ze vanzelf een keer.
Calimero- Fluisteraar
Tegen een onderhuidse puist valt ook niet echt op te smeren. Hij zit niet voor niks onderhuids, crèmpjes en olie komen alleen op je bovenste huidlaag.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
ik heb dat ook een paar keer gehad (had ik er binnen 2 weken 3 op verschillende plekken op m'n lichaam, normaal nooit last van ).
Heb er toen trekzalf op gesmeerd (als 't niet in je gezicht zit, kan dit prima overdag, anders 's nachts). Daardoor komt de troep naar boven en wordt ie 'rijp'. Alleen dan wel oppassen met littekentjes. Had er eentje op m'n buik en daar heb ik nog een klein littekentje van (valt op m'n buik niet op, maar op 't gezicht zou 't misschien wat meer opvallen).
Heb er toen trekzalf op gesmeerd (als 't niet in je gezicht zit, kan dit prima overdag, anders 's nachts). Daardoor komt de troep naar boven en wordt ie 'rijp'. Alleen dan wel oppassen met littekentjes. Had er eentje op m'n buik en daar heb ik nog een klein littekentje van (valt op m'n buik niet op, maar op 't gezicht zou 't misschien wat meer opvallen).
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: