User interface
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
User interface
Wat is dat? Wie wil me helpen? Man kan het niet aan me uitleggen want 'ik ben te dom'. En wikipedia snap ik niet.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Re: User interface
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gebruikersomgeving
Een user interface zijn de onderdelen die het mogelijk maken om een (technisch) product te gebruiken. Zo zou je niets met een auto kunnen als je bij de motor kan en wielen; deze onderdelen zijn gekoppeld aan bruikbare onderdelen zoals het wiel en de pedalen. Op deze manier is het mogelijk auto te rijden.
Bij een computer kan je dan denken aan een besturingsprogramma in combinatie met muis en toetsenbord. Zonder een bepaald programma kon je namelijk niets met de losse onderdelen van een pc.
Kortom het zijn eigenlijk de gebruiksonderdelen die het product handzaam maken.
Is dit verduidelijkend?
Een user interface zijn de onderdelen die het mogelijk maken om een (technisch) product te gebruiken. Zo zou je niets met een auto kunnen als je bij de motor kan en wielen; deze onderdelen zijn gekoppeld aan bruikbare onderdelen zoals het wiel en de pedalen. Op deze manier is het mogelijk auto te rijden.
Bij een computer kan je dan denken aan een besturingsprogramma in combinatie met muis en toetsenbord. Zonder een bepaald programma kon je namelijk niets met de losse onderdelen van een pc.
Kortom het zijn eigenlijk de gebruiksonderdelen die het product handzaam maken.
Is dit verduidelijkend?
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Re: User interface
O okee, nu snap ik het. Kan ik mijn man even om de oren slaan dat hij niet duidelijk is! Dank je!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: