Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Buitenverlichting

Ga naar beneden

Buitenverlichting Empty Buitenverlichting

Bericht  Gast do 3 nov 2011 - 5:28

Mijn tuin begint steeds meer vorm te krijgen, er ligt nu gras in en achterin de tuin komt nog een tuinhuis/schuurtje oid.
Alleen heb ik nog helemaal geen verlichting in de tuin. Als ik nu binnenkom met mijn fiets, moet ik altijd de lichten in huis aan laten, zodat ik de weg naar de achterdeur een beetje kan zien.
Ik wil graag een lamp die vanzelf aan gaat als er beweging is, eentje aan bij de achterdeur en eentje achterin de tuin bij het schuurtje. Verder lijkt het me ook leuk om wat andere lichtjes in de tuin te hebben. Nu heb ik 2 lampionnen in de boom die vanzelf aan gaan (laden op met zonne energie). Wat voor verlichting hebben jullie in de tuin?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Buitenverlichting Empty Re: Buitenverlichting

Bericht  Floor do 3 nov 2011 - 6:03

http://buitenlampentotaal.nl/nl/assortiment/401/15999/tuinverlichting-inlite/amls-11a

Wij hebben deze soort lampen op diverse plekken in de tuin, ze zijn van het merk Inlite en werken op zwakstroom. In het schuurtje hangt dus een trafo (die kan je volledig instellen, met dag/nacht functie, aantal branduren, bewegingsschakelaar enzovoort), de kabel zelf leg je gewoon in de tuin en daar 'prik' je de lampen aan je je er aan vast wilt hebben (zo kun je het ook makkelijk uitbreiden als je later toch nog ergens meer verlichting wilt hebben).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

Permissies van dit forum: