Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

+19
Error
Atelier Madame
Esperanza
Paper Crown
Woezies
Rush
Silver
Niekske
flower
VeryCherry
Mida4you
Parisienne
Raindrop
Marin
Snoes
Linnie1985
Gigi_
PapillonRose
TukTuk
23 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

wasmiddel - Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? Empty Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

Bericht  TukTuk ma 31 okt 2011 - 9:17

Welke merken wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? Very Happy
Wat ik nu gebruik blijft niet echt lang hangen kwa geur.. Erg jammer dus.. Ik gebruik de wasmiddel van de Lidl, verder wel tevreden over, en heb toch het idee dat de geur voornamelijk van de wasverzachter moet komen.. Die heb ik al verschillende merken gebruikt maar het blijft nooit eens langer hangen.. Tegen de tijd dat het droog is (op het droogrek, heb geen droger), is de geur al weg, dus dat schiet niet op :P

Edit: Zouden jullie er ook bij willen vermelden welke dan precies? :P Want ieder merk heeft natuurlijk meerdere geuren. Danku! Very Happy


Laatst aangepast door AngelNyn op ma 31 okt 2011 - 9:40; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wasmiddel - Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? Empty Re: Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

Bericht  PapillonRose ma 31 okt 2011 - 9:23

Wasmiddel gebruik ik van de Action. Toen ik nog geen droger had gebruikte ik wasverzachter van Lenor (groene fles) en die ruikt zo lekker!! Wasmiddelgeur vind ik ook nooit lang blijven hangen. Die van wasverzachter doorgaans wel. Al gebruik ik dat dus niet meer omdat ik dan vies zachte handdoeken krijg die geen vocht meer opnemen, omdat ze ook nog eens in de droger gaan.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

wasmiddel - Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? Empty Re: Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 9:24

Silan is echt masterlijk..

Deze varianten van Silan geven echt zoveel geur. Ik heb de gouden en de roze/paarse.. (Ik heb echt een klootwasmachine, die ontzettend goedkoop was en niet goed wast (alleen het kleine wasprogramma van 20 minuten werkt nog laughcry , maar toch ruikt mijn was heerlijk!)

wasmiddel - Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? 803938

Lenor werkt ook heel goed maar die vind ik persoonlijk te duur. Af en toe koop ik het wel eens in de aanbieding. Silan is in iedergeval een stuk goedkoper.

Deze refreshspray van robijn is trouwens ook echt heerlijkheid.. Nu in de aanbieding bij kruidvat.. (als ze nog niet uitverkocht zijn)

wasmiddel - Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? 782453


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wasmiddel - Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? Empty Re: Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

Bericht  Gigi_ ma 31 okt 2011 - 9:25

Robijn!
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wasmiddel - Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? Empty Re: Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 9:25

Wasmiddel gebruikt ik voorheen van de Lidl.. Nu van eigen merk albertheijn met lavendel.

En toevallig heb ik vanmiddag boodschappen gedaan en was het wasmiddel van Silan ook in de aanbieding (en nu per liter goedkoper dan AH huismerk) dus die meegenomen 2 flessen. Ben benieuwd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wasmiddel - Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? Empty Re: Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 9:26

Het liefst gebruik ik het wasmiddel van de HEMA, die ruikt heerlijk I love you & de wasverzachter van de Euroshopper.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wasmiddel - Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? Empty Re: Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

Bericht  TukTuk ma 31 okt 2011 - 9:29

Gigi_ schreef:Robijn!

En welke van Robijn dan? Vind er zoveel echt stinken namelijk, als ik zo ruik aan de fles..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wasmiddel - Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? Empty Re: Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

Bericht  Gigi_ ma 31 okt 2011 - 9:33

Sowieso klein&krachtig.. Ik heb de Black Velvet en de Pink Sensation momenteel..
Gewassen kleding ruikt echt véél lekkerder dan wat je zo in de fles ruikt smile
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wasmiddel - Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? Empty Re: Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

Bericht  Linnie1985 ma 31 okt 2011 - 9:35

Wasmiddel: Dash.
Wasverzachter: Lenor.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

wasmiddel - Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? Empty Re: Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

Bericht  Snoes ma 31 okt 2011 - 9:41

Wasmiddel: Dash
Wasverzachter: Robijn of Lenor

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wasmiddel - Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? Empty Re: Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

Bericht  Marin ma 31 okt 2011 - 9:43

Wasmiddel: Eerst had ik de Robijn Klein & Krachtig, die vond ik heel fijn. Maar nu heb ik AH Puur&Eerlijk eco geloof ik, die ruikt toch minder lekker.

Wasverzachter: Ik heb altijd deze van Robijn Creme, met de gouden dop. Die is ZO lekker.
wasmiddel - Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? 8717644517932_1_Robijn_Wasverzachter_Creme_Jojoba
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wasmiddel - Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? Empty Re: Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 9:44

Wasmiddel; Ariel
Wasverzachter; Lenor Pure Care Almond, Lenor Elegant Feel en Robijn Sensation paarse orchidee&bosbessen, Robijn Sensation Tiarebloem&wilde bessen en Robijn Zacht als Zijde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wasmiddel - Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? Empty Re: Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

Bericht  TukTuk ma 31 okt 2011 - 9:45

Joy_ schreef:Wasmiddel: Eerst had ik de Robijn Klein & Krachtig, die vond ik heel fijn. Maar nu heb ik AH Puur&Eerlijk eco geloof ik, die ruikt toch minder lekker.

Wasverzachter: Ik heb altijd deze van Robijn Creme, met de gouden dop. Die is ZO lekker.
wasmiddel - Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? 8717644517932_1_Robijn_Wasverzachter_Creme_Jojoba


Die heb ik ook een tijdje gebruikt, alleen dan deze (De linker, met amandelolie), en die is idd errug lekker!
wasmiddel - Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? RobijnCreme

Maar ook daarvan was na een dag de geur verdwenen! Rolling Eyes Komt het misschien omdat ik geen droger heb/gebruik?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wasmiddel - Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? Empty Re: Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

Bericht  Marin ma 31 okt 2011 - 9:56

Oh ik heb ook geen droger en de geur blijft echt heerlijk in het huis hangen, en vooral m'n beddengoed ruikt zo lekker!

Die van mij is met jojoba olie geloof ik.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wasmiddel - Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? Empty Re: Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

Bericht  Raindrop ma 31 okt 2011 - 10:02

Wasmiddel haal ik altijd in Duitsland en daar heb ik nooit een vast merk.
Ik gebruik nu Ariel en heb nog een XXL pack Dash staan. Ik gebruik trouwens altijd de waspoeder en ben daar erg tevreden over.
Wasverzachter had ik eerst van de Action maar die geur bleef ook niet hangen. Nu gebruik ik vrijwel altijd Lenor en die blijft echt heel lang hangen!
Dit is mijn favoriete geur van Lenor: Summer Breeze

wasmiddel - Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? 419%2BD2yef6L._SL500_AA300_

Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wasmiddel - Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? Empty Re: Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 10:07

Lenor, en dan die bruine, Little Treasure heet die geloof ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wasmiddel - Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? Empty Re: Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

Bericht  Parisienne ma 31 okt 2011 - 10:17

Wasmiddel: Robijn klein & krachtig (zowel wit, donker en kleur)
Wasverzachter: Robijn Morgenfris
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wasmiddel - Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? Empty Re: Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

Bericht  Mida4you ma 31 okt 2011 - 10:19

Ik gebruik alles van de Aldi. Af en toe koop ik eens een grote bus wasmiddel en wasverzachter in de aanbieding bij de Kruidvat o.i.d
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

wasmiddel - Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? Empty Re: Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 10:39

Robijn! I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wasmiddel - Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? Empty Re: Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

Bericht  VeryCherry ma 31 okt 2011 - 20:46

Witte Reus voor de zwarte was en de variant voor de gekleurde was en wasverzachter van Silan I love you
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wasmiddel - Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? Empty Re: Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 20:48

Ben ik nou zo raar dat ik geen wasverzachter gebruik? Embarassed

Wasmiddel gebruik ik van de lidl de kleine flesjes, zoo lekker ruiken die Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wasmiddel - Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? Empty Re: Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

Bericht  flower ma 31 okt 2011 - 20:53

Wasmiddel: Ariel, omo, robijn, net welke in de aanbieding is

Wasverzachter: wasmiddel - Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? Images?q=tbn:ANd9GcSJL_pXWcppllyKSUMgE-8QkKN8SUR_Rb54dIJF1J3P4VcwFdvOXJVqndiZ
of
wasmiddel - Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? Robijn-sensation-wasverzachter-tiarebloem-wilde-bessen
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wasmiddel - Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? Empty Re: Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

Bericht  Niekske ma 31 okt 2011 - 21:00

Theedoosje schreef:Ben ik nou zo raar dat ik geen wasverzachter gebruik? Embarassed

Wasmiddel gebruik ik van de lidl de kleine flesjes, zoo lekker ruiken die Very Happy

Ik zat dat ook te denken! Ik gebruik ook geen wasverzachter en wasmiddel meestal het huismerk van de AH. Als er eens iets van een a-merk in de aanbieding is, neem ik dat.

Mijn vriend heeft trouwens een hele gevoelige huid, hij kan niet tegen wasverzachter. Iemand ervaring met hypoallergene wasverzachter ofzo?
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wasmiddel - Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? Empty Re: Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 21:05

Ariel als wasmiddel en robijn wasverzachter,geur:zonnegeel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wasmiddel - Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? Empty Re: Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 21:07

gebruiken jullie voor alle was wasverzachter?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wasmiddel - Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie? Empty Re: Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum