Halloween: kinderen aan de deur?
+19
Caramba
Rush
Alex
Lenthe
Makamba
Sarah1985
Marin
Jezzie
Susan
Arwyn
Blond
mauwmauw
Raindrop
Kabouter
Shisha
Roxi3
Joli86
girli
Jerry
23 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Halloween: kinderen aan de deur?
Nee, geen kinderen aan de deur gehad.. En als ze wel waren gekomen, hadden ze mooi pech gehad, want we hebben normaal nooit snoep in huis, alleen met 11 november houden we er rekening mee.
Gast- Gast
Als het in de buurt waar ik woon de gewoonte is om Halloween te vieren in plaats van Sint Maarten dan ga ik niet bepalen dat ze maar op 11 november terug moeten komen omdat we niet in Amerika wonen. Ik zou ook niet mijn eigen kinderen op 11 november de straat op sturen met hun lampionnetjes terwijl niemand dan iets viert en alle buurkinderen op 31 oktober langs de deuren zijn geweest. Wat dat betreft heb je je gewoon aan te passen aan de gewoontes in de buurt, denk ik, in elk geval als je zelf kinderen hebt die meedoen.
In onze vorige buurt (waar dus Halloween werd gevierd in plaats van Sint Maarten) werd dat wel van tevoren aangekondigd.
In onze vorige buurt (waar dus Halloween werd gevierd in plaats van Sint Maarten) werd dat wel van tevoren aangekondigd.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Dat ben ik zeker met je eens, Susan. Maar inderdaad, dan moet het wel aangekondigd worden. Ik ga uit van 11 november en zou verbaasd opkijken als er op 31 oktober ineens kinderen op mijn stoep staan.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Inderdaad. Halloween is hier helemaal niets zeg maar. Dus 11 november is hier echt de dag.Suus schreef:Dat ben ik zeker met je eens, Susan. Maar inderdaad, dan moet het wel aangekondigd worden. Ik ga uit van 11 november en zou verbaasd opkijken als er op 31 oktober ineens kinderen op mijn stoep staan.
Als het normaal is om 31 oktober te vieren, doe ik natuurlijk niet de deur dicht met de mededeling dat ze op 11 november maar Sint Maarten moeten gaan lopen haha.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Nee, niemand heeft hier aan de deur gestaan, maar hier wordt dan ook geen Halloween gevierd.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Bij ons in het dorp komen geen kindjes meer langs de deuren, vroeger wel. Heb het zelf ook altijd gedaan met 3 koningen
CarpeDiem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 1298
Registratiedatum : 20-04-11
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wat was jouw favoriete Kinderen voor Kinderen liedje?
» Halloween
» Halloween
» Helllp halloween hapjes
» DVD-spel Kinderen voor Kinderen
» Halloween
» Halloween
» Helllp halloween hapjes
» DVD-spel Kinderen voor Kinderen
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: