Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Teunisbloemolie???

3 plaatsers

Ga naar beneden

Teunisbloemolie??? Empty Teunisbloemolie???

Bericht  pitbullgup do 30 dec 2010 - 0:35

Aangezien mijn cyclus erg lang is ben ik wat gaan googlen en kwam ik op verschillende site's Teunisbloemolie tegen. Dit zou de cyclus wat kunnen verkorten en PMS klachten verminderen. Ik kwam het ook op andere fora tegen en sommige hadden daar goede ervaringen mee maar dat waren echt al hele oude topics.

Heeft iemand hier misschien ervaring met Teunisbloemolie???
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Teunisbloemolie??? Empty Re: Teunisbloemolie???

Bericht  PapillonRose do 30 dec 2010 - 0:41

Een vriendin van mij heeft er goede ervaring mee. Maar vooral op het gebied van PMS als ik me niet vergis, qua cyclus weet ik niet (geen idee of ze het daar ook voor gebruikte). Maar het doet dus wel iets, misschien niet bij iedereen maar het is denk ik wel het proberen waard.

Waar ik zelf verder goede verhalen over gehoord heb zijn de Etos zwanger worden vitamines, weer een andere vriendin van mij die wel bezig was met zwanger worden zei dat haar cyclus er regelmatiger van is geworden. Misschien ook nog een idee als teunisbloemolie niet is.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Tania do 30 dec 2010 - 0:53

Ik heb het ook geslikt maar ik kreeg er vreselijk buikpijn van. Het hielp ook niet, maar dat kan ook gekomen zijn omdat ik het niet zo lang geslikt heb.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  pitbullgup do 30 dec 2010 - 2:25

Er zijn best veel positieve verhalen over te lezen op internet.... het zou je hormoonhuishouding wat meer in balans moeten brengen
Ga straks maar ff langs de Etos voor de zwangerworden pillen en teunisbloemcapsule's hier zijn ook veel positieve reacties op als je dit in combinatie gebruikt (fingers crossed)
Ik zit nu alweer op de 47 dagen en nog geen enkel aankondiging van m'n menstruatie Rolling Eyes
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: