Tegelverf?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Re: Tegelverf?
In ons vorige huis hadden te oude bewoners de tegels zwart geverfd in de badkamer. Ze hadden het alleen niet erg netjes gedaan en ook de voegen meegeverfd maar het bleef wel goed zitten en (op de voegen en zwarte vegen op het plafon na) was niet te zien dat het geverfd was.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Werkt prima! Voegen meeverven is bij wit bijvoorbeeld juist heel mooi!
Sjirafje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 233
Punten : 251
Registratiedatum : 27-10-11
Ik wil graag mijn voegen witten. Kan dat met het zelfde spul? Er is ook speciale verf voor voegen, toch? Daar zou mijn badkamer wel van opknappen.
Zusje, wil je de badkamer verven?
Gast- Gast
Maar voelen de tegels dan geverft aan en zijn ze dan nog wel schoon te houden?Sjirafje schreef:Werkt prima! Voegen meeverven is bij wit bijvoorbeeld juist heel mooi!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik wil graag mijn voegen witten. Kan dat met het zelfde spul? Er is ook speciale verf voor voegen, toch? Daar zou mijn badkamer wel van opknappen.
Ja er speciaal voegsel voor te halen bij de Gamma. Kun je opnieuw je voegen wit mee maken.
Ik vraag me dan ook af of je alles bv wit kunt verven en dan de voegen nog eens met dat speciale spul kunt doen waarmee je je voegen wit maakt. Mijn badkamer, nou ja, je hebt het zelf gezien; tis heel ernstig. En eergister heb ik geprobeerd een beest te vermoorden waardoor ik de hele stang van mijn douche naar beneden trok... Fijn... Nu zit ik dus te denken om een nieuwe stang en alles te doen maar die tegels kunnen ook echt niet meer. En heel erg veel geld wil ik er nou ook weer niet aan uitgeven.
Gast- Gast
Wij willen het toilet opknappen en willen de tegels die erop zitten verven. Vroeg me dus ook af of dat een beetje mooi wordt. Het kan zeker niet met gewone grondverf ofzo? Vind die speciale tegelverf namelijk best wel duur.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Smikkell schreef:Maar voelen de tegels dan geverft aan en zijn ze dan nog wel schoon te houden?
Ja de tegels voelen zeker geverfd aan! Als je er met je hand overgaat zul je merken dat het ruw is.
Vriendinnetje van mij had dit gedaan over groene tegels dan is het een hele verandering.
Sjirafje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 233
Punten : 251
Registratiedatum : 27-10-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: