Snowboots.
+19
Mamsie
PluDan
Bliss
Roxi3
Rush
ixis
Rosa
sanne-84
Kaboutertje
Lenthe
Clapperdie
Wennes
Flippin' Bitch
Annie24
KOL
Ugly Betty
Makamba
May
Aziraphale
23 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Snowboots.
Ik moet ook echt snowboots halen, afgelopen winter ben ik me toch onderuit gegaan met een gekneusd stuitje als gevolg!
Wil eigenlijk gewoon simpele zwarte die niet te duur zijn.
Wil eigenlijk gewoon simpele zwarte die niet te duur zijn.
Rosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10
Ik heb ook geleerd van vorig jaar en heb vorige week deze snowboots aangeschaft.
link: https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/511/visionstrendydamessneeu.jpg/
edit: zal volgens mij nooit leren hoe je hier een afbeelding krijgt. Wat doe ik verkeerd? tips?
link: https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/511/visionstrendydamessneeu.jpg/
edit: zal volgens mij nooit leren hoe je hier een afbeelding krijgt. Wat doe ik verkeerd? tips?
ixis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10
Kaboutertje schreef:Clapperdie schreef:
Ik heb deze van Rubber Duck. Ik ben er helemaal weg van. Zijn lekker warm gaan makkelijk aan en zijn er in zulke leuke modellen. Als we weer zo'n ruk winter krijgen dan ga ik er denk ik nog een paar bestellen.
Die zijn leuk Ik heb ff snel gegoogled maar vind alleen kindermaatjes? Ah ik zie het nu in je link (ASOS). Of waar heb je ze vandaan?
Bij zalando hebben ze snowboots van dat merk!
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Toevallig heb ik afgelopen weekend ook al snowboots gepast. Had bijna een paar gekocht bij de Bristol, maar zag op t laatst dat er rare vlekken op zaten en er was geen ander paar in mijn maat.
Komend weekend ga ik naar mn oude woonplaats en dan ga ik ff bij Scapino kijken, had daar al wat op de site gezien.
Komend weekend ga ik naar mn oude woonplaats en dan ga ik ff bij Scapino kijken, had daar al wat op de site gezien.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ugly Betty schreef:Ik heb van de week zwarte snowboots gekocht bij de Action, heb ze alleen nog niet uit kunnen proberen.
Die heb ik ook gehaald. Ben erg benieuwd. Laat de sneeuw maar komen hahaha.
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Die glanzende van Rubber Duck vind ik helaas ook niet bij Zalando in maat 36. Hij gaat tot maat 35, of ik moet een minder mooi model willen die dan ook gelijk een paar tientjes duurder is
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Waar besteld megara?
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Ik heb degene besteld die in de aanbieding waren bij de ANWB voor 40 euro
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Die wil ik ook gaan bestellen.ekiaam87 schreef:Ik heb degene besteld die in de aanbieding waren bij de ANWB voor 40 euro
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Annie24 schreef:Ik heb deze gekocht 2 weken geleden:
En ik heb nog zoiets in het wit van de Scapino van vorig jaar, ook met sleehak. Ik kan niet op platte schoenen lopen (spierziekte) dus vandaar
Leuk zeg die laarzen! Waar heb je die gekocht?
Wat naar om te lezen dat je niet op platte schoenen kan lopen vanwege de spierziekte
Moon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 383
Punten : 445
Megara schreef:
Ik heb deze net besteld, 15 euro.
Oeh shit, ik heb vorige week andere gekocht, maar deze vind ik ook wel leuk eigenlijk! (voor zover je snowboots leuk kan vinden) Die van mij zitten nogal los en deze kun je beter strak trekken met die veters... Misschien toch maar ff een bezoekje aan Van Haren brengen dit weekend!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Moon schreef:Annie24 schreef:Ik heb deze gekocht 2 weken geleden:
En ik heb nog zoiets in het wit van de Scapino van vorig jaar, ook met sleehak. Ik kan niet op platte schoenen lopen (spierziekte) dus vandaar
Leuk zeg die laarzen! Waar heb je die gekocht?
Wat naar om te lezen dat je niet op platte schoenen kan lopen vanwege de spierziekte
Heb ze bij de Ziengs gekocht:
http://www.ziengs.nl/s-oliver-snowboot-kunststof-taupe-26610-27-184314.html
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Hm op de site staan ze voor 20 euro.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Ik heb er een paar bij de Boerenbond in de folder zien staan, bij 1 paar blijven je voeten warm tot -15. Ik had donderdag al even gekeken, morgen toch nog maar even terug.
Het zijn niet de meest moderne laarzen en ze waren€34.95 €29.95, maar dit is waarschijnlijk een eenmalige uitgave he :-)
Het zijn niet de meest moderne laarzen en ze waren
Gast- Gast
ik heb ze net ook bij action gehaald.
heb ze nog nooit gehad, dus kan deze winter bekijken hoe ze bevallen en kan ik volgend jaar evt anderen kopen
heb ze nog nooit gehad, dus kan deze winter bekijken hoe ze bevallen en kan ik volgend jaar evt anderen kopen
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Ik heb gisteren deze gekocht bij de Topshelf. Door de veters hoop ik er ook wat verder mee te kunnen wandelen...
Gast- Gast
Ik heb vandaag snowboots gekocht, wel bij de Boerenbond maar anderen als die ik in gedachten.
Gast- Gast
pinkie schreef:Ik heb gisteren deze gekocht bij de Topshelf. Door de veters hoop ik er ook wat verder mee te kunnen wandelen...
Like!
Gast- Gast
Ze verkopen nu bij de Action ook snowboots voor maar een klein 10tje! Mja ziet er niet zo charmant uit, maar plat gaan in de sneeuw is minder charmant!!
Zijn in verschillende kleuren verkrijgbaar, ik ga ze halen!
XxX
Zijn in verschillende kleuren verkrijgbaar, ik ga ze halen!
XxX
Yaelynn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: