Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

jonge gezinnen beurs... leuk of??

+15
SarahKey
Bruintje Beer
Fiwen
Printje
maiadebij
Susan
Flip Fluitketel
Annie24
Fearie
PapillonRose
Flower_L
Supertalentje
Woezies
koNijntje
duckie
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

jonge gezinnen beurs... leuk of?? - Pagina 2 Empty Re: jonge gezinnen beurs... leuk of??

Bericht  Lejow do 3 nov 2011 - 5:23

Ik ga zaterdag, met SparklingEyes, ben benieuwd! Heb er wel zin in, even gedachten op nul!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

jonge gezinnen beurs... leuk of?? - Pagina 2 Empty Re: jonge gezinnen beurs... leuk of??

Bericht  Poisongirl do 3 nov 2011 - 20:25

Lejow schreef:Ik ga zaterdag, met SparklingEyes, ben benieuwd! Heb er wel zin in, even gedachten op nul!

Ik ook! Misschien zien we elkaar wel (al heb ik geen idee hoe jij, of Sparkling eyes, eruit zien, haha)
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

jonge gezinnen beurs... leuk of?? - Pagina 2 Empty Re: jonge gezinnen beurs... leuk of??

Bericht  Lejow do 3 nov 2011 - 22:48

C'est moi

jonge gezinnen beurs... leuk of?? - Pagina 2 P1050788
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

jonge gezinnen beurs... leuk of?? - Pagina 2 Empty Re: jonge gezinnen beurs... leuk of??

Bericht  PiP do 3 nov 2011 - 22:53

Ik vond de JGB goed te doen met een wandelwagen, was toen samen met mijn man.
Deze beurs is een stuk rustiger dan de 9maandenbeurs. Daar zou ik echt niet met een kind naar toegaan.

Weet iemand trouwens of de wandelwagens op de beurs ook goedkoper zijn dan bij bijvoorbeeld de Prenatal of Baby/dump? Hopelijk ben ik met de 9 maandenbeurs zwanger en kunnen we daar de nieuwste kinderwagens bekijken en vergelijken!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

jonge gezinnen beurs... leuk of?? - Pagina 2 Empty Re: jonge gezinnen beurs... leuk of??

Bericht  Annie24 vr 4 nov 2011 - 2:51

Ik kom er net vandaan en vond het op zich wel leuk, maar heb wel besloten dat dit de laatste keer was. Heb wel aardig wat gekocht: voeding, fruit, soep+soepstengeltjes, speeltjes, véél (voor)leesboeken, buggy haak ding, slabbetjes, VSM spul, noem maar op...Wel allemaal goedkoper natuurlijk dan in de winkel, maar als ik de kosten van de kaartjes, parkeren en benzine erbij tel ben ik uiteindelijk nog duurder uit :P Ach, ik heb een leuke ochtend gehad (was er van 10 tot 13 uur) en dat was het belangrijkste Very Happy

Vanmorgen viel de drukte nog wel mee, maar om 13 uur was het toch behoorlijk druk en zeker als er een paar kinderwagens in het gangpad staan waren er soms wat opstoppingen. Was blij dat we toen weer naar huis gingen angel

De beursshopper heb ik ook gekocht. Wat ik zo kon zien zat er een pak billendoekjes in en zo'n potje soep van Olvarit. Verder geloof ik alleen folders. Moet hem nog uitpakken, maar nu eerst even zitten met een kopje thee Laughing

Pip; ik moet eerlijk zeggen dat ik geen wandelwagen-stands heb gezien vandaag ?!? Of ik heb er niet op gelet, dat kan ook omdat ik nu naar andere dingen keek dan vorig jaar toen ik er zwanger rondliep. laughcry Er was ook geen stukje van Prenatal ofzo...

Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

jonge gezinnen beurs... leuk of?? - Pagina 2 Empty Re: jonge gezinnen beurs... leuk of??

Bericht  Annie24 za 5 nov 2011 - 6:06

Lejow; hoe vond je 't?
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

jonge gezinnen beurs... leuk of?? - Pagina 2 Empty Re: jonge gezinnen beurs... leuk of??

Bericht  Lejow za 5 nov 2011 - 6:24

Ik vond het wel leuk, vooral gezellig met mijn vriendin
Heb een muziekmobiel van fisher price gekocht, de beurs shopper, een maxi cosi hoes en 2 flessen
Ook hier geld, met parkeren en eten en entree en alles ben ik uit eindelijk duurder uit, maar ach het was gezellig.

Volgens mijn vriendin was het 2 jaar geleden trouwens leuker.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

jonge gezinnen beurs... leuk of?? - Pagina 2 Empty Re: jonge gezinnen beurs... leuk of??

Bericht  Poisongirl zo 6 nov 2011 - 0:44

Ik vond het ook wel leuk. Hebben niet veel gekocht, abonnement op Kinderen en dat was t wel eigenlij. Maar evengoed leuke ideeën opgedaan en een gezellige dag gehad smile
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

jonge gezinnen beurs... leuk of?? - Pagina 2 Empty Re: jonge gezinnen beurs... leuk of??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum