Het-grote-tattoo-topic deel 1!
+87
Marin
Caroow
xxjojootjexx
Thunder
Marie
Mamsie
Sam
sanne-84
*Troela*
Burn
Bisq
Fiebje
Pannetoet
Lenster
Penélope
ellibre
Mari
Twellie
holaagirl
Floor
Reeza
Bazinga
Poubelle
PrimaBella
Stuiterbal
Blond
VeryCherry
Tabbert
Cherry Darling
Vanillivi
Mees
Sjaantje
Niene
Minx
*Purple*
Ooh La La!
Esperanza
PluDan
Oasis
Aziraphale
TukTuk
SoCali
Shy
Fiwen
sonly
Salander
Liz
SnowWhite
Lejow
Monte
mzcharlotte
Zwerver
Funk
Kaboutertje
Starla
Ayla
Lenthe
Jeanette
Vanilla Queen
Feline
TGR
Spring
Paper Crown
Alex
Sterre
xxDila
joyce0606
Niekske
Lady Starstruck
Chocoholic
Toet
JustMeDaan
Zora
Kabouter
Bliss
Sylvana
Happydobby
Beachgirl
Terkina
Lavendel
TNMN
Like
Raindrop
Sorella
Chocolate Cookie
Rush
Roza
91 plaatsers
Pagina 37 van 38
Pagina 37 van 38 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38
Re: Het-grote-tattoo-topic deel 1!
Mooi Exogenesis ( heb nu door wie jij bent )
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Twellie schreef:Mooie tattoo, ik word nieuwsgierig naar het verhaal erachter.
Weg!
Laten gaan om verder te kunnen gaan
Laatst aangepast door Exogenesis op di 27 nov 2012 - 9:51; in totaal 1 keer bewerkt
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Mida4you schreef:Mooi Exogenesis ( heb nu door wie jij bent )
Hier ook!
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
GreenGrass schreef:Mida4you schreef:Mooi Exogenesis ( heb nu door wie jij bent )
Hier ook!
ik nog niet mja heb het nooit snel door. Ik had nu het idee om een palmtak of hoe noem je die takjes. Ook wel eens bij het kruis hangen van die takjes, om alleen zo`n takje te tatoeëren op m`n pols. Dit omdat F zijn naam vrede betekent en het vredesteken een duif met zo`n takje in maar m`n man zei van waarom pak je dan ook niet gewoon die duif met dat takje. Pff moeilijk dit zeg.
Gast- Gast
Shit... witte vlekjes En ik ben zo voorzichtig geweest
Exogenesis- Kletskop
Kan ook zijn dat je huid op die plek meer geabsorbeerd heeft. Of met het zetten al, dat zie je direct na de tijd niet omdat het wat uitloopt.Exogenesis schreef:Shit... witte vlekjes En ik ben zo voorzichtig geweest
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Kan ook zijn dat je huid op die plek meer geabsorbeerd heeft. Of met het zetten al, dat zie je direct na de tijd niet omdat het wat uitloopt.Exogenesis schreef:Shit... witte vlekjes En ik ben zo voorzichtig geweest
Zou het bij te werken zijn? Het is op één van de dunste gedeeltes. Ben bang dat het dan lelijk wordt, omdat het dan waarschijnlijk dikker wordt overgezet
Exogenesis- Kletskop
Ja natuurlijk kan dat. Of laat ik het zo zeggen; een goede artist kan dat gewoon en gezien hoe strak je lijnen erop zitten, zal dat geen probleem zijn denk ik!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik zal deze week eens bij ze langs. Er laten nog steeds stukjes inkt los en hij is nog steeds pikzwart. Nog geen laagje overheen gekomen, zeg maar. Dat lijkt me ook wat apart.. Maar misschien ben ik ook wel gewoon een schijtluis.
Exogenesis- Kletskop
Ik moet binnenkort ook nog eens terug, wil nog een schaduw/witte highlight toevoegen aan mijn tat. Ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat...
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Tabbert schreef:Ik moet binnenkort ook nog eens terug, wil nog een schaduw/witte highlight toevoegen aan mijn tat. Ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat...
Wat heb jij, Tab?
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Een vogel, voor vrijheid
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Nog mensen met nieuwe tattoo's (foto's!!)? Of mensen met ideeën/vragen?
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Tabbert schreef:Een vogel, voor vrijheid
Gaaf! Foto?
Poubelle- Ratel
Roza schreef:Nog mensen met nieuwe tattoo's (foto's!!)? Of mensen met ideeën/vragen?
Ik wil die op m'n zij/ rug uit laten breiden, maar die artist is pas in mei waarschijnlijk weer in Nederland!
Poubelle- Ratel
Ik wil nog steeds op mijn rug, maar nu ik ga trouwen doe ik het toch nog maar even niet
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Poubelle schreef:Roza schreef:Nog mensen met nieuwe tattoo's (foto's!!)? Of mensen met ideeën/vragen?
Ik wil die op m'n zij/ rug uit laten breiden, maar die artist is pas in mei waarschijnlijk weer in Nederland!
Ohh gaaf! Laat jij hem door een buitenlandse artist zetten dan?
Roza- Kletskop
Stiekem denk ik er ook een piepklein beetje over na om er nog één te laten zetten, maar dat idee ga ik nog heeeeel lang uitdenken
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Exogenesis schreef:Twellie schreef:Mooie tattoo, ik word nieuwsgierig naar het verhaal erachter.
Weg!
Ik ben stiekem heel erg nieuwsgierig want zoiets zoek ik maar heb je foto gemist. Mag ik je heel brutaal vragen om de foto te pmen?
claudiaveronique- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10
Roza schreef:Poubelle schreef:Roza schreef:Nog mensen met nieuwe tattoo's (foto's!!)? Of mensen met ideeën/vragen?
Ja, doot een Argentijnse kerel! Was toevallig dat ie door hem gezet is, maar hij heeft 'm freehand op me getekend en daarom wil ik niet dat iemand anders 'm afmaakt.
Poubelle- Ratel
Poubelle schreef:Roza schreef:Poubelle schreef:Roza schreef:Nog mensen met nieuwe tattoo's (foto's!!)? Of mensen met ideeën/vragen?
Ja, doot een Argentijnse kerel! Was toevallig dat ie door hem gezet is, maar hij heeft 'm freehand op me getekend en daarom wil ik niet dat iemand anders 'm afmaakt.
Wauw gaaf man!!
Roza- Kletskop
claudiaveronique schreef:Exogenesis schreef:Twellie schreef:Mooie tattoo, ik word nieuwsgierig naar het verhaal erachter.
Weg!
Ik ben stiekem heel erg nieuwsgierig want zoiets zoek ik maar heb je foto gemist. Mag ik je heel brutaal vragen om de foto te pmen?
Ik wil ze nog wel even laten zien hoor. Laat me even weten wanneer je ze gezien hebt, dan haal ik ze daarna weer weg.
Laatst aangepast door Exogenesis op vr 21 dec 2012 - 2:45; in totaal 1 keer bewerkt
Exogenesis- Kletskop
Roza schreef:Nog mensen met nieuwe tattoo's (foto's!!)? Of mensen met ideeën/vragen?
Ik wil een tattoo vanaf mijn schouderblad richting mijn rug, idee begint steeds meer vorm te krijgen. Maar eerst.. Sparen! haha
Gast- Gast
exogenesis thanks ik heb hem gezien!! Heel gaaf, ik wil ook echt zoiets maar weet niet precies hoe maar echt top dat je hem nog even wilde showen!!
claudiaveronique- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10
Ik meld me ook weer! Ik wil in 't nieuwe jaar afspraak maken voor m'n tweede tattoo. Weet nog niet waar of wat haha, maar weet wel dat 't een tekst in het Hebreeuws wordt. Ik heb altijd al iets gehad met het Jodendom en heb Hebreeuws altijd iets 'speciaals' gevonden, geen idee waarom...
Zit er nu aan te denken om 'm in m'n nek te laten zetten, als 't een korte tekst is, gewoon horizontaal en als 't langer wordt, wil ik 'm omlaag laten lopen.
Misschien Er komt iig een tweede, dat weet ik zeker! Wel jammer dat ik nu dus moet toegeven, dat 't verslavend kan werken..
Zit er nu aan te denken om 'm in m'n nek te laten zetten, als 't een korte tekst is, gewoon horizontaal en als 't langer wordt, wil ik 'm omlaag laten lopen.
Misschien Er komt iig een tweede, dat weet ik zeker! Wel jammer dat ik nu dus moet toegeven, dat 't verslavend kan werken..
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Pagina 37 van 38 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38
Soortgelijke onderwerpen
» Het grote tattoo-topic deel 2!
» Foto topic deel 234534543
» Het grote POCH topic!
» Het grote Birkenstock topic!
» Het grote Regen-Tip-Topic
» Foto topic deel 234534543