Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het-grote-tattoo-topic deel 1!

+87
Marin
Caroow
xxjojootjexx
Thunder
Marie
Mamsie
Sam
sanne-84
*Troela*
Burn
Bisq
Fiebje
Pannetoet
Lenster
Penélope
ellibre
Mari
Twellie
holaagirl
Floor
Reeza
Bazinga
Poubelle
PrimaBella
Stuiterbal
Blond
VeryCherry
Tabbert
Cherry Darling
Vanillivi
Mees
Sjaantje
Niene
Minx
*Purple*
Ooh La La!
Esperanza
PluDan
Oasis
Aziraphale
TukTuk
SoCali
Shy
Fiwen
sonly
Salander
Liz
SnowWhite
Lejow
Monte
mzcharlotte
Zwerver
Funk
Kaboutertje
Starla
Ayla
Lenthe
Jeanette
Vanilla Queen
Feline
TGR
Spring
Paper Crown
Alex
Sterre
xxDila
joyce0606
Niekske
Lady Starstruck
Chocoholic
Toet
JustMeDaan
Zora
Kabouter
Bliss
Sylvana
Happydobby
Beachgirl
Terkina
Lavendel
TNMN
Like
Raindrop
Sorella
Chocolate Cookie
Rush
Roza
91 plaatsers

Pagina 37 van 38 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38  Volgende

Ga naar beneden

Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 37 Empty Re: Het-grote-tattoo-topic deel 1!

Bericht  Mida4you zo 25 nov 2012 - 20:45

Mooi Exogenesis ( heb nu door wie jij bent Very Happy )
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 37 Empty Re: Het-grote-tattoo-topic deel 1!

Bericht  Exogenesis ma 26 nov 2012 - 0:31

Twellie schreef:Mooie tattoo, ik word nieuwsgierig naar het verhaal erachter.

Weg!

Laten gaan om verder te kunnen gaan I love you

Laatst aangepast door Exogenesis op di 27 nov 2012 - 9:51; in totaal 1 keer bewerkt
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  GreenGrass ma 26 nov 2012 - 6:00

Mida4you schreef:Mooi Exogenesis ( heb nu door wie jij bent Very Happy )

Hier ook!
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 1:14

GreenGrass schreef:
Mida4you schreef:Mooi Exogenesis ( heb nu door wie jij bent Very Happy )

Hier ook!

ik nog niet mja heb het nooit snel door. Ik had nu het idee om een palmtak of hoe noem je die takjes. Ook wel eens bij het kruis hangen van die takjes, om alleen zo`n takje te tatoeëren op m`n pols. Dit omdat F zijn naam vrede betekent en het vredesteken een duif met zo`n takje in maar m`n man zei van waarom pak je dan ook niet gewoon die duif met dat takje. Pff moeilijk dit zeg.

Gast
Gast

Bericht  Exogenesis ma 3 dec 2012 - 7:02

Shit... witte vlekjes pale En ik ben zo voorzichtig geweest Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 37 1371890812
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rush ma 3 dec 2012 - 7:04

Exogenesis schreef:Shit... witte vlekjes pale En ik ben zo voorzichtig geweest Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 37 1371890812
Kan ook zijn dat je huid op die plek meer geabsorbeerd heeft. Of met het zetten al, dat zie je direct na de tijd niet omdat het wat uitloopt. Yes
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Exogenesis ma 3 dec 2012 - 7:05

Rush schreef:
Exogenesis schreef:Shit... witte vlekjes pale En ik ben zo voorzichtig geweest Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 37 1371890812
Kan ook zijn dat je huid op die plek meer geabsorbeerd heeft. Of met het zetten al, dat zie je direct na de tijd niet omdat het wat uitloopt. Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 37 3079029344

Zou het bij te werken zijn? Het is op één van de dunste gedeeltes. Ben bang dat het dan lelijk wordt, omdat het dan waarschijnlijk dikker wordt overgezet Neutral
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rush ma 3 dec 2012 - 7:07

Ja natuurlijk kan dat. Of laat ik het zo zeggen; een goede artist kan dat gewoon en gezien hoe strak je lijnen erop zitten, zal dat geen probleem zijn denk ik!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Exogenesis ma 3 dec 2012 - 7:10

Ik zal deze week eens bij ze langs. Er laten nog steeds stukjes inkt los en hij is nog steeds pikzwart. Nog geen laagje overheen gekomen, zeg maar. Dat lijkt me ook wat apart.. Maar misschien ben ik ook wel gewoon een schijtluis.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Tabbert ma 3 dec 2012 - 8:32

Ik moet binnenkort ook nog eens terug, wil nog een schaduw/witte highlight toevoegen aan mijn tat. Ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat...
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Bericht  Poubelle ma 3 dec 2012 - 8:36

Tabbert schreef:Ik moet binnenkort ook nog eens terug, wil nog een schaduw/witte highlight toevoegen aan mijn tat. Ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat...

Wat heb jij, Tab?
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Tabbert ma 3 dec 2012 - 8:50

Een vogel, voor vrijheid
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Bericht  Roza di 18 dec 2012 - 9:14

Nog mensen met nieuwe tattoo's (foto's!!)? Of mensen met ideeën/vragen? Very Happy

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Poubelle di 18 dec 2012 - 9:18

Tabbert schreef:Een vogel, voor vrijheid

Gaaf! Foto? Wink
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Bericht  Poubelle di 18 dec 2012 - 9:18

Roza schreef:Nog mensen met nieuwe tattoo's (foto's!!)? Of mensen met ideeën/vragen? Very Happy

Ik wil die op m'n zij/ rug uit laten breiden, maar die artist is pas in mei waarschijnlijk weer in Nederland!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Bericht  Sam di 18 dec 2012 - 9:31

Ik wil nog steeds op mijn rug, maar nu ik ga trouwen doe ik het toch nog maar even niet laughcry
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Roza di 18 dec 2012 - 10:14

Poubelle schreef:
Roza schreef:Nog mensen met nieuwe tattoo's (foto's!!)? Of mensen met ideeën/vragen? Very Happy

Ik wil die op m'n zij/ rug uit laten breiden, maar die artist is pas in mei waarschijnlijk weer in Nederland!

Ohh gaaf! Laat jij hem door een buitenlandse artist zetten dan? Very Happy

Roza
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bliss di 18 dec 2012 - 10:16

Stiekem denk ik er ook een piepklein beetje over na om er nog één te laten zetten, maar dat idee ga ik nog heeeeel lang uitdenken smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  claudiaveronique di 18 dec 2012 - 22:46

Exogenesis schreef:

Weg!

Ik ben stiekem heel erg nieuwsgierig want zoiets zoek ik maar heb je foto gemist. Mag ik je heel brutaal vragen om de foto te pmen? Laughing
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Poubelle wo 19 dec 2012 - 1:29

Roza schreef:
Poubelle schreef:

Ja, doot een Argentijnse kerel! Was toevallig dat ie door hem gezet is, maar hij heeft 'm freehand op me getekend en daarom wil ik niet dat iemand anders 'm afmaakt.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Bericht  Roza wo 19 dec 2012 - 1:33

Poubelle schreef:
Roza schreef:
Poubelle schreef:

Ja, doot een Argentijnse kerel! Was toevallig dat ie door hem gezet is, maar hij heeft 'm freehand op me getekend en daarom wil ik niet dat iemand anders 'm afmaakt.

Wauw gaaf man!!

Roza
Kletskop
Kletskop

Bericht  Exogenesis wo 19 dec 2012 - 4:15

claudiaveronique schreef:
Exogenesis schreef:

Weg!

Ik ben stiekem heel erg nieuwsgierig want zoiets zoek ik maar heb je foto gemist. Mag ik je heel brutaal vragen om de foto te pmen? Laughing

Ik wil ze nog wel even laten zien hoor. Laat me even weten wanneer je ze gezien hebt, dan haal ik ze daarna weer weg.

Laatst aangepast door Exogenesis op vr 21 dec 2012 - 2:45; in totaal 1 keer bewerkt
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 19 dec 2012 - 22:48

Ik wil een tattoo vanaf mijn schouderblad richting mijn rug, idee begint steeds meer vorm te krijgen. Maar eerst.. Sparen! haha

Gast
Gast

Bericht  claudiaveronique do 20 dec 2012 - 8:21

exogenesis thanks ik heb hem gezien!! Heel gaaf, ik wil ook echt zoiets maar weet niet precies hoe maar echt top dat je hem nog even wilde showen!!
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bazinga zo 23 dec 2012 - 4:46

Ik meld me ook weer! smile Ik wil in 't nieuwe jaar afspraak maken voor m'n tweede tattoo. Weet nog niet waar of wat haha, maar weet wel dat 't een tekst in het Hebreeuws wordt. Ik heb altijd al iets gehad met het Jodendom en heb Hebreeuws altijd iets 'speciaals' gevonden, geen idee waarom...

Zit er nu aan te denken om 'm in m'n nek te laten zetten, als 't een korte tekst is, gewoon horizontaal en als 't langer wordt, wil ik 'm omlaag laten lopen.

Misschien Wink Er komt iig een tweede, dat weet ik zeker! Wel jammer dat ik nu dus moet toegeven, dat 't verslavend kan werken..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 37 van 38 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: