Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zelfstandig/onafhankelijk/geëmancipeerd ben jij?

+44
Snoes
Lotus
luisa
Alex
Rovine
Verona
Oasis
Susan
minoessepoes
Nora
Suus
TGR
bolus26
Silver
Jezzie
Arwyn
Polly
Toet
applestar
Highway
nina
SuperGrover
Zonnetje
Didi
Tazz
Rush
Lavendel
Sorella
Blond
Jeanette
Roxi3
Joli86
girli
Curious
Caro
luenca
Jade
Kabouter
Cheesegirl
Lady4
smooch
TNMN
silly-one
Muurvlindertje
48 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Hoe zelfstandig/onafhankelijk/geëmancipeerd ben jij? - Pagina 4 Empty Re: Hoe zelfstandig/onafhankelijk/geëmancipeerd ben jij?

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 22:28

1. Heb je een rijbewijs? Nee en ik voel me er niet minder zelfstandig door, het OV/ op de fiets gaat prima hier
2. Heb je een eigen auto? Nee
3. Heb je een baan? Ja
4. Kun je jezelf met je eigen salaris onderhouden? Ja
5. Heb je je eigen vrienden die je regelmatig ziet? Ja

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zelfstandig/onafhankelijk/geëmancipeerd ben jij? - Pagina 4 Empty Re: Hoe zelfstandig/onafhankelijk/geëmancipeerd ben jij?

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 2:03

Op alles een ja.

Gast
Gast

Bericht  Alex vr 28 okt 2011 - 2:06

1. Heb je een rijbewijs? Ja.
2. Heb je een eigen auto? Nee, mijn man rijdt een leaseauto waar we allebei in rijden.
3. Heb je een baan? Nee.
4. Kun je jezelf met je eigen salaris onderhouden? Het is nu niet nodig, maar in andere omstandigheden zou ik misschien wel moeten en zou ik het ook kunnen.
5. Heb je je eigen vrienden die je regelmatig ziet? Ja.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  luisa vr 28 okt 2011 - 3:45

Overal ja op.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 3:47

1. Heb je een rijbewijs? Ja
2. Heb je een eigen auto? Ja
3. Heb je een baan? Ja, t/m begin januari
4. Kun je jezelf met je eigen salaris onderhouden? Nee Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 3:51

1. Heb je een rijbewijs?
Ja

2. Heb je een eigen auto?
Nee, die is van ons samen.

3. Heb je een baan?
Ja

4. Kun je jezelf met je eigen salaris onderhouden?
Mezelf wel maar mijn zoontje en het huis enzo niet.. haha

5. Heb je je eigen vrienden die je regelmatig ziet?
Jep

Gast
Gast

Bericht  Lotus vr 28 okt 2011 - 3:54

1. Heb je een rijbewijs? Nee.
2. Heb je een eigen auto? Nee.
3. Heb je een baan? Nee.
4. Kun je jezelf met je eigen salaris onderhouden? Ja. (met mijn uitkering dan, niet met salaris)
5. Heb je je eigen vrienden die je regelmatig ziet? Ik heb 2 vriendinnen die ik af en toe zie.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Snoes vr 28 okt 2011 - 4:00

Op alle vragen een ja.

Maar vraag me wel af wat dit met geëmancipieerd zijn te maken heeft? scratch

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Possom vr 28 okt 2011 - 7:18

Alleen op 4 en 5 een ja maar ik vind mezelf wel zelfstandig/onafhankelijk/geëmancipeerd. Dit heeft meer te maken met stappen in de goede richting zetten dan van paps en mams een auto en een rijbewijs krijgen. Ik ben zometeen veel trotser op mezelf als ik zonder hulp voor mezelf kan zorgen, problemen kan overkomen, mijn studie op eigen houtje heb afgemaakt, zelf een baan heb gevonden (bijna! Very Happy), en dan zelf voor mijn rijbewijs en een nieuwe auto voor mij & mijn vriend kan betalen! Of een tweede, voor mij, want ik wil een oldtimer en hij niet Wink
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 7:28

Muurvlindertje schreef:1. Heb je een rijbewijs? Ja, maar ik maak gebruik van de benenwagen, het OV en de fiets.
2. Heb je een eigen auto? Nee, niet nodig ook. Vriend heeft er wel een.
3. Heb je een baan? Ja
4. Kun je jezelf met je eigen salaris onderhouden? Nee, momenteel alleen niet.

Ik zie niet in wat 1, 2 en 5 met zelfstandigheid te maken hebben, dat kun je zonder deze dingen ook prima zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 7:28

Snoes schreef:

Maar vraag me wel af wat dit met geëmancipieerd zijn te maken heeft? scratch

Yup, dat dus.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 7:35

Tea-Leaf schreef:
Muurvlindertje schreef:1. Heb je een rijbewijs? Ja, maar ik maak gebruik van de benenwagen, het OV en de fiets.
2. Heb je een eigen auto? Nee, niet nodig ook. Vriend heeft er wel een.
3. Heb je een baan? Ja
4. Kun je jezelf met je eigen salaris onderhouden? Nee, momenteel alleen niet.

Ik zie niet in wat 1, 2 en 5 met zelfstandigheid te maken hebben, dat kun je zonder deze dingen ook prima zijn.
Dit inderdaad. 3 is wel handig maar dat doe ik minimaal dus 4 lukt me niet maar ik hoef mijn handje op dit moment niet op te houden. Nou wat ben ik toch niet zelfstandig.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 7:49

Op alle vragen ja, behalve op die van het hebben van een auto. Nu ben ik dus niet geëmancipeerd? scratch

Gast
Gast

Bericht  Snoes vr 28 okt 2011 - 7:55

Confusion schreef:Op alle vragen ja, behalve op die van het hebben van een auto. Nu ben ik dus niet geëmancipeerd? scratch
Nee, dat snap je toch wel?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 8:02

Nee dat snap ik niet. Ben ik nu dan ook nog eens dom? Sad

Gast
Gast

Bericht  Snoes vr 28 okt 2011 - 8:04

Eh, ik weet niet hug

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Atelier Madame vr 28 okt 2011 - 8:04

silly-one schreef:Een met Bobbie, er zijn meerdere dingen die meespelen of je zelfstandig bent.
En eigenlijk vind ik het hebben van een auto niet gelijk een stukje zelfstandigheid weergeven of een stukje emancipatie.

mee eens, vind vooral jezelf kunnen onderhouden en op jezelf kunnen rekenen een reflectie van zelfstandigheid.

Los daarvan
geen rijbewijs, wel samen met mn vriend een auto. Genoeg salaris en vrienden
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 8:04

Confusion schreef:Nee dat snap ik niet. Ben ik nu dan ook nog eens dom? Sad

Ja joh onwijs dom dat je niet elke dag met de auto in de file gaat staan afro.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 8:06

@ Snoes was sarcastisch hoor Very Happy maar thanks voor de knuffel haha!

Gast
Gast

Bericht  Snoes vr 28 okt 2011 - 8:09

Confusion schreef:@ Snoes was sarcastisch hoor Very Happy maar thanks voor de knuffel haha!

Haha, dat weet ik, mijn antwoord was ook sarcastisch :P
Maar die knuffel heb je sowieso wel verdiend haha.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 8:10

Haha!

Gast
Gast

Bericht  Lady Starstruck vr 28 okt 2011 - 8:24

Jolee schreef:
Muurvlindertje schreef:

Daar heb je gelijk in. Ik bedoel of er hier veel vrouwen zitten die geen rijbewijs hebben en afhankelijk zijn van ov of hun man, van het geld van hun man en of iedereen hier eigen vrienden heeft of alleen met de vrienden van hun vriend/man omgaat.
Ik zou bijv niet zonder m'n eigen auto kunnen. Voel me al gehandicapt als dat ding 1 dag weg is voor APK, laat staan dat ik helemaal geen eigen auto meer zou hebben.

Ja, ik ben afhankelijk van het ov. Maar ik heb geen rijbewijs omdat ik het simpelweg niet kan betalen. Ik voel me daardoor niet minder geëmancipeerd/zelfstandig of iets dergelijks.

een dikke vette +1. Ik zie ook niet echt in waarom een rijbewijs en een auto hebben voor onafhankelijk zou moeten staan. Met het OV zijn er ook zat mogelijkheden.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 8:29

1. Heb je een rijbewijs? Ja
2. Heb je een eigen auto? Nee
3. Heb je een baan? Op het moment een stage
4. Kun je jezelf met je eigen salaris onderhouden? Nee
5. Heb je je eigen vrienden die je regelmatig ziet? Nee, ik ben best wel een loner Embarassed terwijl dat helemaal niet bij mij past.. Maarja hoe kom je aan vrienden na je studententijd?

Gast
Gast

Bericht  Rouxxxe vr 28 okt 2011 - 8:46

Ik kan op alle vragen een ja beantwoorden. En ik moet zeggen dat, dat voor mezelf goed voelt, het geeft me een gevoel van vrijheid.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

Permissies van dit forum: