Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Operatie Live (Ned 1), wie heeft gekeken?

+4
Melisande
Olijfje
M@niek
Beachgirl
8 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Operatie Live (Ned 1), wie heeft gekeken? - Pagina 2 Empty Re: Operatie Live (Ned 1), wie heeft gekeken?

Bericht  Gast wo 26 okt 2011 - 10:59

Precies, we hebben van de neurochirurg al wat informatie gekregen maar nu heb je er letterlijk een beeld bij.

Lig je in het ziekenhuis ?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Operatie Live (Ned 1), wie heeft gekeken? - Pagina 2 Empty Re: Operatie Live (Ned 1), wie heeft gekeken?

Bericht  Jeanette wo 26 okt 2011 - 11:10

Brrrr, ik heb er even langs gezapt, maar kan er niet zo tegen.. laughcry
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Operatie Live (Ned 1), wie heeft gekeken? - Pagina 2 Empty Re: Operatie Live (Ned 1), wie heeft gekeken?

Bericht  Gast wo 26 okt 2011 - 11:36

Ik heb het gekeken, ben best een beetje trots op mezelf angel Ergens voelt het ergens wel 'fijn' dat ik dit heb gekeken, zo heb ik meer een letterlijk beeld bij deze operatie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Operatie Live (Ned 1), wie heeft gekeken? - Pagina 2 Empty Re: Operatie Live (Ned 1), wie heeft gekeken?

Bericht  girli wo 26 okt 2011 - 11:43

Olijfje schreef:
Beachgirl_24 schreef:
Olijfje schreef:Was het een Engels programma met ondertiteling? Ik hoop het want ik zou het graag terugkijken.

Ik heb daar wel eens over gehoord inderdaad, de patiënt wordt dan de hele tijd aan de praat gehouden zodat de artsen het merken als ze op de verkeerde plek in de hersenen zitten (toch?)

Nee was gewoon een live Nederlands programma! Was een ziekenhuis in Tilburg.

Dat is wel jammer.. Op uitzending gemist is er geen ondertiteling. Ik moet dat wel hebben (ik ben doof).
Soms wel toch? Ik zet het altijd aan als ik met het mes op tafel kijk, omdat ik die vent niet goed kan verstaan.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Operatie Live (Ned 1), wie heeft gekeken? - Pagina 2 Empty Re: Operatie Live (Ned 1), wie heeft gekeken?

Bericht  girli wo 26 okt 2011 - 11:44

Cool he Very Happy

Ik heb het programma niet gezien, maar wel een aantal filmpjes tijdens colleges. Ook mijn op mijn lijstje zetten, ben wel nieuwsgierig!
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Operatie Live (Ned 1), wie heeft gekeken? - Pagina 2 Empty Re: Operatie Live (Ned 1), wie heeft gekeken?

Bericht  Sjaantje wo 26 okt 2011 - 14:39

Mama_van2 schreef:Precies, we hebben van de neurochirurg al wat informatie gekregen maar nu heb je er letterlijk een beeld bij.

Lig je in het ziekenhuis ?
Ja, ik krijg morgen een nieuwe linkerknie en over 2 weken een nieuwe rechterknie dus ik hoopte eigenlijk dat er vandaag een knie-operatie te zien zou zijn... Very Happy

Maar je hebt wel gelijk, door zo'n docu heb je een beter beeld van wat je te wachten staat dan wanneer je alleen uitleg krijgt van bijv. de arts.
Ik volg je blog al enige tijd, dus lees tzt wel over M's operatie!

hug voor jullie allemaal!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Operatie Live (Ned 1), wie heeft gekeken? - Pagina 2 Empty Re: Operatie Live (Ned 1), wie heeft gekeken?

Bericht  Gast wo 26 okt 2011 - 20:51

Dat wist ik helemaai niet, sterkte vandaag en met je herstel. Knuffel voor jou hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Operatie Live (Ned 1), wie heeft gekeken? - Pagina 2 Empty Re: Operatie Live (Ned 1), wie heeft gekeken?

Bericht  Antibes wo 26 okt 2011 - 22:50

Wellicht een tip voor degenen die dit interessant is. Morgen kan je meekijken bij (kijk)operaties bij de VU, écht live via een stream (of ter plekke, maar daar moest je je van tevoren voor aanmelden)

http://www.vumc.nl/afdelingen/heelkunde/kijkennaarkijkoperaties/
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Operatie Live (Ned 1), wie heeft gekeken? - Pagina 2 Empty Re: Operatie Live (Ned 1), wie heeft gekeken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum