Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor kleur nagellak draag jij op je handen?

+13
Makamba
Pancake
Bliss
Benthe
VeryCherry
Blond
BJA
silly-one
Flippin' Bitch
Feline
ijsjemeisje
Kabouter
Shopelle
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Welke kleur nagellak draag jij vaak op je handen?

Wat voor kleur nagellak draag jij op je handen?  - Pagina 2 Lijn111020%Wat voor kleur nagellak draag jij op je handen?  - Pagina 2 Lijn1110 20% 
[ 9 ]
Wat voor kleur nagellak draag jij op je handen?  - Pagina 2 Lijn111011%Wat voor kleur nagellak draag jij op je handen?  - Pagina 2 Lijn1110 11% 
[ 5 ]
Wat voor kleur nagellak draag jij op je handen?  - Pagina 2 Lijn11102%Wat voor kleur nagellak draag jij op je handen?  - Pagina 2 Lijn1110 2% 
[ 1 ]
Wat voor kleur nagellak draag jij op je handen?  - Pagina 2 Lijn11102%Wat voor kleur nagellak draag jij op je handen?  - Pagina 2 Lijn1110 2% 
[ 1 ]
Wat voor kleur nagellak draag jij op je handen?  - Pagina 2 Lijn11107%Wat voor kleur nagellak draag jij op je handen?  - Pagina 2 Lijn1110 7% 
[ 3 ]
Wat voor kleur nagellak draag jij op je handen?  - Pagina 2 Lijn11109%Wat voor kleur nagellak draag jij op je handen?  - Pagina 2 Lijn1110 9% 
[ 4 ]
Wat voor kleur nagellak draag jij op je handen?  - Pagina 2 Lijn11100%Wat voor kleur nagellak draag jij op je handen?  - Pagina 2 Lijn1110 0% 
[ 0 ]
Wat voor kleur nagellak draag jij op je handen?  - Pagina 2 Lijn11107%Wat voor kleur nagellak draag jij op je handen?  - Pagina 2 Lijn1110 7% 
[ 3 ]
Wat voor kleur nagellak draag jij op je handen?  - Pagina 2 Lijn11109%Wat voor kleur nagellak draag jij op je handen?  - Pagina 2 Lijn1110 9% 
[ 4 ]
Wat voor kleur nagellak draag jij op je handen?  - Pagina 2 Lijn111032%Wat voor kleur nagellak draag jij op je handen?  - Pagina 2 Lijn1110 32% 
[ 14 ]

Totaal aantal stemmen : 44

Wat voor kleur nagellak draag jij op je handen?  - Pagina 2 Empty Re: Wat voor kleur nagellak draag jij op je handen?

Bericht  tralala za 1 jan 2011 - 8:39

Theedoosje schreef:
silly-one schreef:Geen nagelak mag dat ook?

Hier ook nu niks.

Geldt ook voor mij
tralala
tralala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 101
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor kleur nagellak draag jij op je handen?  - Pagina 2 Empty Re: Wat voor kleur nagellak draag jij op je handen?

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 9:00

Ik wissel veel af met kleur.
Momenteel heb ik paarsroze nagellak (#210 van de Hema) op met een matte topcoat.

Gast
Gast

Bericht  Quet za 1 jan 2011 - 9:03

Auxo schreef:
Kabouter schreef:
Auxo schreef:Ik heb blauw aangeklikt, maar het is meer groen-blauw. Eigenlijk meer naar het groene toe, dus waarom ik blauw aan heb geklikt?

Haha..druif! (Nu ben ik wel benieuwd naar de echte kleur eigenlijk)

I Sea You van Catrice. Meer groen dan blauw toch? Wink

Die heb ik nu ook op! Is inderdaad meer groen dan blauw. Wel een mooie kleur trouwens!
Quet
Quet
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 36
Punten : 42
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: