Holy grail, waanzinnige tip!
+21
Arwyn
Shisha
Parisienne
Inge
Silver
Atelier Madame
Caro
Feline
Buddha88
Dennenappel
Lavendel
Gigi_
Serena
_Femme
Makamba
Caresses
Jeanette
Minx
Zora
Ugly Betty
Kaboutertje
25 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Holy grail, waanzinnige tip!
Ik heb hem ook gekocht, vanwege dit topic (heb je aandelen? )
En ik vind hem ook heel fijn! Mijn haar is veel minder pluizig en ik kan inderdaad zomaar een dag overslaan met haren wassen omdat het minder vet wordt bovenop. Ik heb dan niet de conditioner, maar die spray, werkt heel goed. Mijn haar lijkt veel voller en minder pluizig.
En ik vind hem ook heel fijn! Mijn haar is veel minder pluizig en ik kan inderdaad zomaar een dag overslaan met haren wassen omdat het minder vet wordt bovenop. Ik heb dan niet de conditioner, maar die spray, werkt heel goed. Mijn haar lijkt veel voller en minder pluizig.
Gast- Gast
haha yes, gelukkig! Ik zou wel aandelen moet krijgen zeg
De spray heb ik zelf nog niet omdat ik bang ben dat ik het dan juist vetter maak (toch weer een extra product voor mij naast shampoo en conditioner).. maar als jij er ook enthousiast over bent, moet ik het toch maar eens proberen
De spray heb ik zelf nog niet omdat ik bang ben dat ik het dan juist vetter maak (toch weer een extra product voor mij naast shampoo en conditioner).. maar als jij er ook enthousiast over bent, moet ik het toch maar eens proberen
Gast- Gast
Ik heb juist die conditioner niet vanwege het vet worden. Die spray vind ik wel prettig. Ook als mijn haar droog is en ik wil he nog niet wassen, maar even een beetje opfrissen. Werkt perfect!
Gast- Gast
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Het effect van deze shampoo was bij mij heel snel weg. Alsof mijn haar er heel snel al wende. Daarna werd het vooral zwaar en plat aan de bovenkant.
Gast- Gast
Ik heb hem ook gekocht! En dan niet persé omdat ik zo'n lang en/of vet haar heb, maar gewoon omdat ik ontzettend nieuwsgierig ben...
maar wat ruikt hij lekker!
maar wat ruikt hij lekker!
Lieke128- Fluisteraar
- Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10
Hier zweer ik trouwens wel bij. Na het douchen spuit ik het op mijn natte haar en verder doe ik eigenlijk niets met mijn haar op wassen met shampoo na.
Deze shampoo gebruik ik (alleen de roze)
Deze shampoo gebruik ik (alleen de roze)
Gast- Gast
Ik ben nog steeds erg blij mensen .. Heb de spray er ook bij gekocht.
Gast- Gast
Ik zwéér bij dit merk en bij deze shampoo. Het is een kappersproduct maar voor een betaalbare prijs. Buiten dat mijn haar minder snel vet wordt glanst het verschrikkelijk en behoudt het zijn volume.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb het ook gekocht nav dit topic maar inmiddels gewoon weer overgestapt op John Frida... Daar ben ik toch enthousiaster over .
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: