koude voetjes... slofjes??
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
koude voetjes... slofjes??
Wij wonen sinds een week in ons nieuwe huis. De vloer is hier best wel koud en daardoor heeft Z. ook behoorlijk koude voetjes. Ze heeft wel schoentjes maar ze loopt nog niet constant en vindt het dan ook zonde om die schoentjes aan te doen omdat ze ook nog kruipt en de punten van de schoenen zijn nu al helemaal af terwijl ik die schoentjes nog maar 1 maand heb. Iemand een idee of tips voor lekkere warme slofjes en die ook goed zitten? Ik heb al even gezocht op internet maar ik kan eigenlijk niets geschikts vinden. Wat heeft jullie kindje aan?
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Re: koude voetjes... slofjes??
Ik vind de slofjes van Bobux het fijnste, die sluiten heel mooi aan. Ezra heeft ook wel eens slofjes van Babypaws gehad, die waren ook wel fijn. Zootjes vond ik niks, dat vond ik echt vormeloze zakjes.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Razz_ schreef:Verkeerde pijler of niet?
S. heeft zulke slofjes aan in huis
Trek je die net zo aan als sokjes en zit er een beetje 'rek' in?
Y. heeft een erg hoge wreef, vandaar
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Ja. S. heeft dat ook maar deze zitten echt perfect. Z'n voet zit er goed in zeg maar. Ik vind het ook wel fijn dat er klittenband aan zit
Gast- Gast
L. draagt binnen enkel leren slofjes. Wanneer hij echt koude voetjes heeft, draagt hij sokjes in de slofjes.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Heb je een website waar je ik ze kan vinden Razz? Ik had idd al ff op baby slofje gekeken maar kan ze niet vinden.
Mida4you- Ratel
Ze staan wel op de site van baby-slofje.nl hoor
Je moet kijken bij "Onze merken" en dan klikken op Wallaboo. Je hebt ze in het bruin, wit, groen, blauw en rood en ook nog een hogere versie
Je moet kijken bij "Onze merken" en dan klikken op Wallaboo. Je hebt ze in het bruin, wit, groen, blauw en rood en ook nog een hogere versie
Gast- Gast
Oh en S. zijn voetjes zijn 12 a 13 cm en die past de grootste maat nog goed
Gast- Gast
Dank je! Ik kwam deze tegen op de website:
Ik moet wel zoiets hebben voor Z. iets met een trekkoordje of veters want ze trekt ze altijd uit en dit is wel iets. Alleen jammer dat er geen meerdere kleuren zijn aangezien het voor mijn dochtertje is.
Ik moet wel zoiets hebben voor Z. iets met een trekkoordje of veters want ze trekt ze altijd uit en dit is wel iets. Alleen jammer dat er geen meerdere kleuren zijn aangezien het voor mijn dochtertje is.
Mida4you- Ratel
Ze hebben ze wel in ribstof in meerdere kleuren:)Mirjam4you schreef:Dank je! Ik kwam deze tegen op de website:
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
AngelNyn schreef:Ze hebben ze wel in ribstof in meerdere kleuren:)Mirjam4you schreef:Dank je! Ik kwam deze tegen op de website:
Oh van welk merk dan?? Wil je de link misschien toesturen? Er staan zo ongelooflijk veel op die website
Mida4you- Ratel
Ik heb ze al gevonden
Mida4you- Ratel
http://www.baby-slofje.nl/kies-op-merk/Melton , ik zie nu dat ze ze ook in velours stof geloof ik hebben
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik ga deze bestellen. Ik bestel ze in een iets wat grotere maat ( 22-23 ) Ze heeft nu bijna 22. Want anders moet ik de maat 20-21 kopen en die zal helemaal te klein zijn.
Mida4you- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» koude voetjes... slofjes??
» koude handjes (en voetjes)
» hema creche slofjes/ bambino slofjes
» Koude handen
» Koude handjes
» koude handjes (en voetjes)
» hema creche slofjes/ bambino slofjes