Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe valt Noppies?

+8
nillis
Susan
Coco
PapillonRose
Laced
-Ieniemienie-
Annie24
meisjesmama
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe valt Noppies? - Pagina 2 Empty Re: Hoe valt Noppies?

Bericht  Gast za 22 okt 2011 - 1:42

Ik vind Noppies ook klein vallen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe valt Noppies? - Pagina 2 Empty Re: Hoe valt Noppies?

Bericht  teletascha za 22 okt 2011 - 4:44

Ik vind het eigenlijk heel normaal vallen. Muppet hier is nu ongeveer 68 cm, en de kleertjes van noppies maat 68 zitten redelijk ruim (mouwtjes moet ik zelfs nog een keer omslaan bij een aantal truitjes). De noppies kleertjes in maat 62 zitten redelijk strak (maar past ook nog wel vooral bij legging/jurkjes). Maat 74 van noppies verzuipt ze in Very Happy
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe valt Noppies? - Pagina 2 Empty Re: Hoe valt Noppies?

Bericht  Gast za 22 okt 2011 - 6:12

Het zit hier qua lengte ook wel perfect, maat 68, en dat sla ik nog om bij de mouwen, maar de pasvorm is wel kleiner vind ik. De mouwtjes zitten best strak, en om de buik dus ook. Niet storend ofzo, maar normaal zit maat 68 hun normaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe valt Noppies? - Pagina 2 Empty Re: Hoe valt Noppies?

Bericht  PapillonRose za 22 okt 2011 - 7:25

Ik vind het trouwens qua lengte normaal vallen, in de breedte valt het vaak aan de smalle kant. Dat is hier juist wel handig, maar kan me voorstellen dat niet alle kindjes dan goed in de maat passen die ze normaal hebben.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe valt Noppies? - Pagina 2 Empty Re: Hoe valt Noppies?

Bericht  Liadan za 22 okt 2011 - 7:30

Ik vind de broeken in de lengte ook normaal vallen, maar ik vind alles wel smaller vallen. Kian zit met shirtjes net in maat 74, het meeste zit nog ruim. Noppies zit precies goed, zeker niet te ruim.
Yara is heel smal en bij haar zat het in de lengte hetzelfde als andere broeken maar het viel smaller, dus dat was bij haar fijn (al zaten die broeken ook nog wel wat te wijd).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe valt Noppies? - Pagina 2 Empty Re: Hoe valt Noppies?

Bericht  Gast za 22 okt 2011 - 7:30

PapillonRose schreef:Ik vind het trouwens qua lengte normaal vallen, in de breedte valt het vaak aan de smalle kant. Dat is hier juist wel handig, maar kan me voorstellen dat niet alle kindjes dan goed in de maat passen die ze normaal hebben.

Ik ben dat ook niet gewend, de oudste 2 waren even zwaar met een half jaar, maar wel 6 cm langer, dus een stuk smaller. En de meiden zijn dus korter, en daardoor wat voller. Scheelt echt merk ik wel. Bij de oudste 2 viel alles groot qua breedte, maar hier zit het een stuk strakker. Niet te, dat niet, maar even wennen na 2 smalle kindjes, haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe valt Noppies? - Pagina 2 Empty Re: Hoe valt Noppies?

Bericht  sheila123 za 22 okt 2011 - 7:51

Bij mijn meiden valt Noppies erg klein. Ik heb alweer een setje in maat 68 moeten opruimen omdat ze die niet meer past. Terwijl 68 bij mijn jongste nog prima en soms nog best ruim zit bij kleding van andere merken.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe valt Noppies? - Pagina 2 Empty Re: Hoe valt Noppies?

Bericht  meisjesmama di 25 okt 2011 - 3:21

Ik heb mijn bestelling al binnen 98 is een goede keuze/advies geweest. Ik heb het al gewassen want mijn dochter werd helemaal hyper toen ze pip op kleding zag haha
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe valt Noppies? - Pagina 2 Empty Re: Hoe valt Noppies?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum