gelatinepoeder
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
gelatinepoeder
Ik heb hier een recept daarin wordt gesproken over gelatinepoeder.
Daar heb ik nog nooit over gehoord, ik ken alleen de gelatineblaadjes. Kent iemand wel de poeder? Of kan ik ook gewoon de blaadjes gebruiken?
Daar heb ik nog nooit over gehoord, ik ken alleen de gelatineblaadjes. Kent iemand wel de poeder? Of kan ik ook gewoon de blaadjes gebruiken?
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Re: gelatinepoeder
misschien is dat jelly pudding? die heb je in citroen, aardbei en zwarte bessen.
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Je kunt in NL bijna geen gelatine poeder kopen; ik weet niet of je dichtbij de duitse grens woont? Daar kun je het gewoon van Dr Oetker kopen (en ook van andere merken) Voor vervanging kun je meestal wel agar agar gebruiken.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik had al even verder gekeken op internet en zag dat het inderdaad bijna niet meer te krijgen was in Nederland.
Heb uiteindelijk gewoon gelatineblaadjes gebruikt, ging prima. Zag ergens op internet dat 3 blaadjes ong gelijk was aan 2 theelepels poeder (dat stond in het recept.)
Heb uiteindelijk gewoon gelatineblaadjes gebruikt, ging prima. Zag ergens op internet dat 3 blaadjes ong gelijk was aan 2 theelepels poeder (dat stond in het recept.)
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: