Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Apps voor de iPod Touch: waar bekijken?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Apps voor de iPod Touch: waar bekijken? Empty Apps voor de iPod Touch: waar bekijken?

Bericht  Susan vr 21 okt 2011 - 4:34

Waar kan ik online bekijken welke apps er zijn voor de iPod Touch? Ik vind alleen een app-store die ik moet downloaden, maar daar heb ik Mac OS voor nodig en dat heb ik niet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Apps voor de iPod Touch: waar bekijken? Empty Re: Apps voor de iPod Touch: waar bekijken?

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 4:40

Kan ook op windows!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Apps voor de iPod Touch: waar bekijken? Empty Re: Apps voor de iPod Touch: waar bekijken?

Bericht  Susan vr 21 okt 2011 - 5:07

Oké, maar daar kan je het aanbod dus gewoon bekijken? Ik wil nu nog niks downloaden, eerst kijken wat er zoal is voor ik een iPod koop.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Apps voor de iPod Touch: waar bekijken? Empty Re: Apps voor de iPod Touch: waar bekijken?

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 5:21

Volgens mij kun je gewoon itunes downloaden en dan in de appstore kijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Apps voor de iPod Touch: waar bekijken? Empty Re: Apps voor de iPod Touch: waar bekijken?

Bericht  Caro vr 21 okt 2011 - 6:54

Volgens mij moet je dan wel een account aanmaken voordat je kan kijken in de AppStore. Ook al heb je iTunes gedownload..

Je zou eens kunnen kijken op de Apple site zelf, of naar iphoneclub.nl. Daar worden heel vaak reviews gegeven over Apps die ook voor de touch zijn..

Maar echt een overzicht van alle Apps is er niet aangezien dat er ondertussen miljoenen zijn... Eigenlijk is er niet één iets wat ik kan bedenken waar geen app voor is gemaakt smile.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Apps voor de iPod Touch: waar bekijken? Empty Re: Apps voor de iPod Touch: waar bekijken?

Bericht  Blond vr 21 okt 2011 - 20:01

Mijn vader heeft een Ipod Touch (maar ik jat hem altijd). Je kan daar inderdaad de meeste Apps gewoon voor downloaden via de App Store. Alleen Apps die alleen geschikt zijn voor de Iphone 4 lopen nog wel eens vast.

Edit: Alleen aan Shazam heb je niets, omdat er geen microfoon in zit.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Apps voor de iPod Touch: waar bekijken? Empty Re: Apps voor de iPod Touch: waar bekijken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum