Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Big Foot

3 plaatsers

Ga naar beneden

Big Foot Empty Big Foot

Bericht  frolic do 20 okt 2011 - 0:55

Mn muisje is zaterdag jarig :flower: en dr grote broer had toen al lang en breed schoentjes ..
Nu loopt mevrouw nog niet en ziet ze er niet naar uit dat zeer binnenkort te gaan doen , maar ik wil zo graag leuke , stevige , warme maar wel soepele schoentjes voor dr.

Nu is het probleem ze heeft zulke vreselijke dikke babyvet voetjes ! Gisteren eerlijk waar elk paar schoenen gepast vanaf maat 18 tot 22 scratch het-past-gewoon-niet !

Laarsjes niet , gewone schoentjes niet , sportschoentjes niet , zelfs van die zomer half open schoentjes NIET !

En ik ben echt een beetje klaar met die wanna be stoffen ( eigenlijk ben ik een slof ) schoentjes ..

Dus wie o wie dé tip ?

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Big Foot Empty Re: Big Foot

Bericht  Susan do 20 okt 2011 - 0:57

Yrsa heeft een hoge wreef en stevige kuiten, dus bij haar past ook niet alles, maar leren slofjes van Bobux zaten bij haar wel altijd goed. Zij had ballerina's, maar er zijn ook andere modelletjes.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  frolic do 20 okt 2011 - 0:59

Susan schreef:Yrsa heeft een hoge wreef en stevige kuiten, dus bij haar past ook niet alles, maar leren slofjes van Bobux zaten bij haar wel altijd goed. Zij had ballerina's, maar er zijn ook andere modelletjes.

Dat klinkt wel erg schattig ga gelijk s opzoeken ! bedankt

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Bericht  Thunder do 20 okt 2011 - 4:01

Mijn jongste loopt ook pas net, maar heeft hele kleine voetjes. Hij is 25 maanden en heeft maat 17, is ook heel lastig schoentjes kopen Wink . Ik heb ze nu van shoesme, valt wat kleiner en zien er uit als echte schoentjes. Ik was die slofjes ook meer dan zat idd.

Gefeliciteerd trouwens!!

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud