Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik ga vanavond naar Britney Spears

+10
Chocoholic
Jeanette
Raindrop
Oasis
Caresses
Shy
Sugarfall
MADDIE
loura
claudiaveronique
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ik ga vanavond naar Britney Spears - Pagina 2 Empty Re: Ik ga vanavond naar Britney Spears

Bericht  Caresses wo 19 okt 2011 - 23:03

Leuke show heeft ze er van gemaakt. Je ziet wel dat het dansen niet meer zoals vroeger was, maar ja ze wordt natuurlijk ook ouder.
Ik had niet verwacht dat we haar buik nog zouden zien.
Ik miste de interactie met het publiek (ja die was er zeker, maar het voelde meer echt als 'werk' dan dat ze er van genoot).
Al met al leuk om haar eens in het echt gezien te hebben smile.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga vanavond naar Britney Spears - Pagina 2 Empty Re: Ik ga vanavond naar Britney Spears

Bericht  Caro wo 19 okt 2011 - 23:20

Caresses schreef:Leuke show heeft ze er van gemaakt. Je ziet wel dat het dansen niet meer zoals vroeger was, maar ja ze wordt natuurlijk ook ouder.
Ik had niet verwacht dat we haar buik nog zouden zien.
Ik miste de interactie met het publiek (ja die was er zeker, maar het voelde meer echt als 'werk' dan dat ze er van genoot).
Al met al leuk om haar eens in het echt gezien te hebben smile.

Eigenlijk ben ik het hier wel mee eens. Ik vond het lijken alsof ze heel erg moe was.. Alsof ze een extra fitness regime moest doen maar gewoon geen puf ervoor had. En juist de momenten dat ze spontaan deed, ging de zaal mee.

Misschien toch iets van haar spontaniteit verloren met alle ellende. Want soms keek ze wel een beetje als een bang vogeltje :-). Maar ze zag er erg goed uit :-). Ik wil dat haar!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga vanavond naar Britney Spears - Pagina 2 Empty Re: Ik ga vanavond naar Britney Spears

Bericht  Muurvlindertje do 20 okt 2011 - 0:38

Het schijnt een uur geduurd te hebben en bar slecht te zijn geweest, playbacken, etc. Daar betaal je dan 80 euro voor ofzo?
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga vanavond naar Britney Spears - Pagina 2 Empty Re: Ik ga vanavond naar Britney Spears

Bericht  Caro do 20 okt 2011 - 0:52

Muurvlindertje schreef:Het schijnt een uur geduurd te hebben en bar slecht te zijn geweest, playbacken, etc. Daar betaal je dan 80 euro voor ofzo?

Een uur was 85 minuten en het was geen 80 euro, ik heb 45 betaald.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga vanavond naar Britney Spears - Pagina 2 Empty Re: Ik ga vanavond naar Britney Spears

Bericht  Chocoholic do 20 okt 2011 - 1:56

Muurvlindertje schreef:Het schijnt een uur geduurd te hebben en bar slecht te zijn geweest, playbacken, etc. Daar betaal je dan 80 euro voor ofzo?

Als je goed naar onze reacties had gekeken, wist je dat 't dus niet slecht was. smile En ik heb er 45 euro voor betaald, excl service kosten.
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga vanavond naar Britney Spears - Pagina 2 Empty Re: Ik ga vanavond naar Britney Spears

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 2:26

Het heeft anderhalf uur geduurd, ik heb ook iets van 45/50 euro betaald en ze playbackte inderdaad. Maar dit wist ik allemaal van te voren wel, ik bedoel het is algemeen bekend dat ze playbackt. Als ik dat vervelend had gevonden, was ik niet gegaan.

Het was een leuke show en wow wat is zij een mooie vrouw!! Met 'Till the world ends' kreeg ze het publiek wel goed mee vond ik.

Het enige wat ik jammer vond, was dat ze niet zoveel oude nummers heeft gedaan. Maar aan de andere kant snap ik ook wel dat ze daar misschien een beetje vanaf wilt en haar nieuwe stijl wilt laten zien.

Ik heb in ieder geval genoten! Al ben ik nog steeds benauwd van het aantal rook dat daar geproduceerd werd, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga vanavond naar Britney Spears - Pagina 2 Empty Re: Ik ga vanavond naar Britney Spears

Bericht  Gast za 31 dec 2011 - 6:48

Het concert wordt nu op Veronica uitgezonden. Voor de liefhebbers smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga vanavond naar Britney Spears - Pagina 2 Empty Re: Ik ga vanavond naar Britney Spears

Bericht  Gast za 31 dec 2011 - 8:19

Ja zit al te kijken! Vond het toen al tegenvallen, ze is het net niet. Alle dansjes gaan ook zo traag vind ik. Wel geinig om terug te zien smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga vanavond naar Britney Spears - Pagina 2 Empty Re: Ik ga vanavond naar Britney Spears

Bericht  Caro za 31 dec 2011 - 8:26

Ik kan er gewoon niet over uit hoeveel dunner ze hier is, dan in Rotterdam. Echt bizar!

Verder mist ze gewoon echt een bepaalde energie op het podium. Jammer smile.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga vanavond naar Britney Spears - Pagina 2 Empty Re: Ik ga vanavond naar Britney Spears

Bericht  Gast zo 1 jan 2012 - 5:19

Caro schreef:Ik kan er gewoon niet over uit hoeveel dunner ze hier is, dan in Rotterdam. Echt bizar!

Verder mist ze gewoon echt een bepaalde energie op het podium. Jammer smile.

Idd. Ik zei gelijk; zo ze is op tv een stuk slanker!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga vanavond naar Britney Spears - Pagina 2 Empty Re: Ik ga vanavond naar Britney Spears

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum