Shoptopic #3
+22
mauwmauw
kwak
Bruintje Beer
Liadan
CCC
**_pearl_**
Flower_L
Tiara
Susan
moepie
Happydobby
Spring
Lejow
teletascha
mickey
Meeko
Mamsie
Kat1980
Mizzie
Tania
PapillonRose
Novalee
26 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Shoptopic #3
Liadan schreef:Wat leuk kwak! Ik wist niet dat er drukknoopjes bestaan die je vast kunt stikken, dat maakt het een stuk makkelijker denk ik! Daar ga ik dan eerst maar eens naar op zoek. Welke stof heb jij gebruikt? katoen en fleece ofzo?kwak schreef:ik heb die slabbers zelf gemaakt, ik vond ze te duur om te kopen;)
de drukknoopjes zijn heel makkelijk, of je hebt drukknoopjes die je er in moet slaan met een hamer, nadeel vind ik dat als je kindje bijv. met zn slab ergens achter blijft haken knappen de knoopjes niet van de stof af zeg maar. dat vind ik een beetje eng omdat ik een jongetje heb gekend die gestikt is omdat hij ergens achter bleef haken.
je hebt ook nog drukknoopjes die je gewoon vast kunt stikken, die knappen makkelijk van de stof.
'kheb er voor de leuk nog een randje aan gemaakt.
(en die slabbers zijn inderdaad duur...)
dit is van die ribbelstof, volgens mij gewoon katoen. ik heb er geen plastic of fleece tussen gedaan dus als er hard wordt gekwijld lekt het door. ik was een beetje lui !
dus als je slim bent doe je de achterkant bijv. van fleece dan lekt het niet door.
verder is het heel simpel, gewoon een vierkant knippen en in een driehoek vouwen en vast naaien.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
ik heb nog een paar van de slabbers die eventueel over gekocht mogen worden,V heeft ze nooit gedragen.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Nieuwe schoenen
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Wat een superschattige schoentjes!
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
De nieuwe winterjas van mijn kleine mannetje
En bijpassende muts/handschoenen
En bijpassende muts/handschoenen
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Bruintje Beer schreef:Die van mij gaat met broeken net naar 86. Truitjes zit ze in maat 86/92. Terwijl ze niet echt klein is maar wel lekker slankRejoy. schreef:Liadan: had Y. maat 86 Mijn Y. heeft op het moment al 92 Leuke kleertjes trouwens. Die slabbertjes kun je ook heel goed zelf maken hè!
Mijn dochter (25 maanden) zit in broeken in 80 en truitjes 80, 86 of 92. Hier ook geen groot meisje haha.
Gast- Gast
Annie24 schreef:Nieuwe schoenen
Die had ik vorig jaar ook voor mijn zoontje, vond ze erg fijn!
Gast- Gast
Snoepy87 schreef:Die had ik vorig jaar ook voor mijn zoontje, vond ze erg fijn!
Het zijn de enige schoenen/slofjes die we bij Y. aankrijgen. Hij heeft ook blauwe
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Na heel veel zoeken net toch een leuke fietshelm weten te vinden, die als het goed is ook nog eens past en voor de verandering niet veel te groot zou zijn. Meteen besteld dus
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Susan schreef:Ik vond de Zara een beetje tegenvallen, vond de meeste dingen erg grauw en ouwelijk. Ik zag wel wat leuke wintermanteltjes voor meisjes, maar die heeft ze dus al. De score was vrij mager. Een paar slofjes met Mega Mindy voor Ezra en een paraplu met prinsesjes voor Yrsa.
Ben ik helemaal met je eens. Ik ben er vorige week ook geweest en ik kon niet slagen voor mijn zoontje. Ik heb alleen een trui gekocht.
Ik vond de mantelpakjes voor jonge meisje echt niet leuk en te ouwelijk.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Pappillon rose, wat een leuke helm!!!! Echt schattig!
Mijn laatste aankoop: een roze geruit skipakje. Gister besteld, nadat ik te horen heb gekregen dit jaar TOCH nog op wintersport te gaan met L. Dan moet zze wel lekker warm aangekleed zijn natuurlijk!
Mijn laatste aankoop: een roze geruit skipakje. Gister besteld, nadat ik te horen heb gekregen dit jaar TOCH nog op wintersport te gaan met L. Dan moet zze wel lekker warm aangekleed zijn natuurlijk!
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: