Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe ben jij hier op het forum terecht gekomen?

+18
Rush
Flip Fluitketel
xxDila
Sjaantje
Makamba
Raindrop
RYW
Snoes
Sorella
PluDan
Toet
Jasmine
Tullow
Jeanette
TNMN
Tsjip
Lejow
Pompoen
22 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Hoe ben jij hier op het forum terecht gekomen?

Hoe ben jij hier op het forum terecht gekomen? - Pagina 3 Lijn11102%Hoe ben jij hier op het forum terecht gekomen? - Pagina 3 Lijn1110 2% 
[ 2 ]
Hoe ben jij hier op het forum terecht gekomen? - Pagina 3 Lijn11100%Hoe ben jij hier op het forum terecht gekomen? - Pagina 3 Lijn1110 0% 
[ 0 ]
Hoe ben jij hier op het forum terecht gekomen? - Pagina 3 Lijn111074%Hoe ben jij hier op het forum terecht gekomen? - Pagina 3 Lijn1110 74% 
[ 73 ]
Hoe ben jij hier op het forum terecht gekomen? - Pagina 3 Lijn111023%Hoe ben jij hier op het forum terecht gekomen? - Pagina 3 Lijn1110 23% 
[ 23 ]
Hoe ben jij hier op het forum terecht gekomen? - Pagina 3 Lijn11101%Hoe ben jij hier op het forum terecht gekomen? - Pagina 3 Lijn1110 1% 
[ 1 ]
 
Totaal aantal stemmen : 99
 
 

Hoe ben jij hier op het forum terecht gekomen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe ben jij hier op het forum terecht gekomen?

Bericht  Suus wo 19 okt 2011 - 0:33

Ik heb duidelijk veel gemist op het oude forum Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij hier op het forum terecht gekomen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe ben jij hier op het forum terecht gekomen?

Bericht  Stitch wo 19 okt 2011 - 0:34

Ik heb op het vorige forum een tijdje meegelezen. Wegens problemen thuis ben ik het forum toen weer een tijdje vergeten.
Toen ik een aantal maanden geleden thuis kwam te zitten heb ik via google het nieuwe forum gevonden en heb ik de stoute schoenen aangetrokken en een account aangemaakt.
Helaas ben ik ook hier weer een (hele fanatieke) meelezer, en ben ik te schijterig om ook actief te posten. Rolling Eyes
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij hier op het forum terecht gekomen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe ben jij hier op het forum terecht gekomen?

Bericht  Pompoen wo 19 okt 2011 - 1:05

Nouska87 schreef:Ik heb op het vorige forum een tijdje meegelezen. Wegens problemen thuis ben ik het forum toen weer een tijdje vergeten.
Toen ik een aantal maanden geleden thuis kwam te zitten heb ik via google het nieuwe forum gevonden en heb ik de stoute schoenen aangetrokken en een account aangemaakt.
Helaas ben ik ook hier weer een (hele fanatieke) meelezer, en ben ik te schijterig om ook actief te posten. Rolling Eyes

Het forum bestáát door de posters, als iedereen bang zou zijn om te posten zou er geen forum zijn. Dus knoop die in je oren en post mee want juist een forum valt of staat met mensen die posten en daarmee is het dus bij voorbaat als niet zo dat ze er niet op zitten te wachten hier!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij hier op het forum terecht gekomen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe ben jij hier op het forum terecht gekomen?

Bericht  Jezzie wo 19 okt 2011 - 2:57

Via het oude forum. Daar las ik vooral mee, maar poste heel soms ook wel wat.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij hier op het forum terecht gekomen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe ben jij hier op het forum terecht gekomen?

Bericht  Pompoen wo 19 okt 2011 - 3:32

Yasmine schreef:
тыквашка schreef:
Yasmine schreef:
тыквашка schreef:Ik weet niet eens hoe lang ik actief ben al... Ik heb voor het vorige forum nog het forum daarvoor meegemaakt in ieder geval en ook nog een tijdje dat je met MAX login moest inloggen. Wie helpt mij uit te vinden hoe lang ik al op Yes kom?

Bedoel je dat veel te roze forum in de tijd van o.a. Goldeen (of zoiets)?

Dat is toch wel een jaar of 10 geleden.

Het vorige forum was ook hartstikke roze toch? Ik weet niet meer goed wat ik me nou waarvan herinner.
Ik heb het gebeuren rond Mildred nét niet meegemaakt, ik kwam geloof ik net op het forum toen dat over de ergste piek heen was. Wel een hoop andere fakers meegemaakt.
Wanneer kwam het vorige forum? Want zo lang kom ik dus in ieder geval al!

Het kon nóg rozer.

Het Mildred-gebeuren is nu een jaar of 6 a 7 geleden geloof ik. Paar jaar daarvoor had ze onder een andere naam (Yupita) ook al een soortgelijke rel veroorzaakt en volgens mij zelfs nog een keer eerder.

Pfff.. begin me echt antiek te voelen nerd

Haha, nou ja ik weet het gewoon niet meer. Ik kom in ieder geval al 6 jaar op het forum heb ik uitgevonden, maar ik denk zelfs wel iets langer. Maar als jij zo'n forumantiquiteit bent dan moet ik je haast wel kennen van het oude forum...hoe heette je daar?
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij hier op het forum terecht gekomen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe ben jij hier op het forum terecht gekomen?

Bericht  Jasmine wo 19 okt 2011 - 4:00

тыквашка schreef:
Haha, nou ja ik weet het gewoon niet meer. Ik kom in ieder geval al 6 jaar op het forum heb ik uitgevonden, maar ik denk zelfs wel iets langer. Maar als jij zo'n forumantiquiteit bent dan moet ik je haast wel kennen van het oude forum...hoe heette je daar?

Op het laatst op het oude forum was ik Pingwin. Daarvoor heb ik nog verschillende namen gehad, iets met Sammeke.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij hier op het forum terecht gekomen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe ben jij hier op het forum terecht gekomen?

Bericht  Pompoen wo 19 okt 2011 - 4:13

Yasmine schreef:
тыквашка schreef:
Haha, nou ja ik weet het gewoon niet meer. Ik kom in ieder geval al 6 jaar op het forum heb ik uitgevonden, maar ik denk zelfs wel iets langer. Maar als jij zo'n forumantiquiteit bent dan moet ik je haast wel kennen van het oude forum...hoe heette je daar?

Op het laatst op het oude forum was ik Pingwin. Daarvoor heb ik nog verschillende namen gehad, iets met Sammeke.

Komt me wel vaag bekend voor!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij hier op het forum terecht gekomen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe ben jij hier op het forum terecht gekomen?

Bericht  Stitch wo 19 okt 2011 - 22:28

тыквашка schreef:
Nouska87 schreef:Ik heb op het vorige forum een tijdje meegelezen. Wegens problemen thuis ben ik het forum toen weer een tijdje vergeten.
Toen ik een aantal maanden geleden thuis kwam te zitten heb ik via google het nieuwe forum gevonden en heb ik de stoute schoenen aangetrokken en een account aangemaakt.
Helaas ben ik ook hier weer een (hele fanatieke) meelezer, en ben ik te schijterig om ook actief te posten. Rolling Eyes

Het forum bestáát door de posters, als iedereen bang zou zijn om te posten zou er geen forum zijn. Dus knoop die in je oren en post mee want juist een forum valt of staat met mensen die posten en daarmee is het dus bij voorbaat als niet zo dat ze er niet op zitten te wachten hier!

Daar heb je natuurlijk ook wel gewoon gelijk in! Alleen omdat ik al ruim 6 maanden alleen maar meegelezen heb, ben ik al wel aardig bekend geraakt met de meeste forummers. Dat vind ik dan weer zo 'raar' aangezien niemand een idee heeft wie ik ben. Alsof mensen dan denken: 'Eh, en wie ben jij dan nou weer?!?!' Slaat nergens op, weet ik eigenlijk ook wel, maar ja, die kronkel zit dan wel weer in m'n hoofd Wink :P
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij hier op het forum terecht gekomen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe ben jij hier op het forum terecht gekomen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum