LOL om de kat
+6
TukTuk
Rovine
Jeanette
Jelin
Spring
Linnie1985
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
LOL om de kat
Wij hebben als het koud is wel eens muisjes tussen het plafont zitten. Soms schrik je je eigen rot als er 1tje ineens gaat rennen. De kat schrok dr eigen rot en rent naar de plek waar de muis heen rende, maja kan er natuurlijk niet bij. Nu zit ze heel de tijd onhoog te kijken haha.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Re: LOL om de kat
Nu gaan er vast een hele hoop mensen met iewl en bah reageren haha. Maar ik moet er wel om lachen!
Je woont in een dijkhuisje toch?
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Spring schreef:Nu gaan er vast een hele hoop mensen met iewl en bah reageren haha. Maar ik moet er wel om lachen!
ja dat klopt. Is niks aan te doen, we hebben al eens met gif gestrooid, wat ik erg zielig vind maja ze blijven terug komen, dus kan je bezig blijven.
En ik ben totaal niet bang voor muizen, ik pak ze gewoon op. Spinnen daarentegen ben ik bang voor haha.
Linnie1985- Kletskop
Haha, ja, die muizen vinden het wel lekker warm bij jullie.
Ik vind ze ook niet eng.
Ik vind ze ook niet eng.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Spring schreef:Haha, ja, die muizen vinden het wel lekker warm bij jullie.
Ik vind ze ook niet eng.
En dan hebben we nog een heerlijk houtkacheltje wat meestal aanstaat, zou die warmte ook tussen het plaffont gaan zitten hahaha lekker huiselijk voor ze
Linnie1985- Kletskop
Wij hebben ook regelmatig last van muizen. Wij wonen aan het kanaal en als het koud wordt, hebben wij er ook last van. Dus mijn man heeft muizenvallen gezet buiten in de tuin, omdat we regelmatig gaten in de tuin hebben van de muizen.
We hadden er gisteren dus een gevangen en mijn man wilde deze opruimen. Bleek de muis nog te leven. Mijn 2 honden waren buiten en ging enthousiast achter de muis aan. De muis verstopt zich en kwam toch weer tevoorschijn. Mijn ene hond pakt hem dus zo op. En wilde er mee naar binnen gaan. Ik ren dus naar binnen om die deur dicht te doen en mijn man probeert die muis dus weer af te pakken van de hond. Wat dus wel gelukt is, maar zielig was het wel en stiekem moest ik ook erg hard lachen.
We hadden er gisteren dus een gevangen en mijn man wilde deze opruimen. Bleek de muis nog te leven. Mijn 2 honden waren buiten en ging enthousiast achter de muis aan. De muis verstopt zich en kwam toch weer tevoorschijn. Mijn ene hond pakt hem dus zo op. En wilde er mee naar binnen gaan. Ik ren dus naar binnen om die deur dicht te doen en mijn man probeert die muis dus weer af te pakken van de hond. Wat dus wel gelukt is, maar zielig was het wel en stiekem moest ik ook erg hard lachen.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Jelin schreef:Wij hebben ook regelmatig last van muizen. Wij wonen aan het kanaal en als het koud wordt, hebben wij er ook last van. Dus mijn man heeft muizenvallen gezet buiten in de tuin, omdat we regelmatig gaten in de tuin hebben van de muizen.
Haha ik zie helemaal voor me dat je naar binnen rent. Jij wel bang voor muizen?
Linnie1985- Kletskop
Ik moest juist ook lachen!
Mijn kat vangt buiten weleens muisjes en gaat er buiten dan mee spelen. Hij trekt de muis telkens aan zijn staart en als ie weg wilt rennen, dan pakt hij hem met zijn poot weer terug op het staartje. Wel zielig, maar grappig om te zien!
Mijn kat vangt buiten weleens muisjes en gaat er buiten dan mee spelen. Hij trekt de muis telkens aan zijn staart en als ie weg wilt rennen, dan pakt hij hem met zijn poot weer terug op het staartje. Wel zielig, maar grappig om te zien!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Linnie1985 schreef:Jelin schreef:Wij hebben ook regelmatig last van muizen. Wij wonen aan het kanaal en als het koud wordt, hebben wij er ook last van. Dus mijn man heeft muizenvallen gezet buiten in de tuin, omdat we regelmatig gaten in de tuin hebben van de muizen.
Haha ik zie helemaal voor me dat je naar binnen rent. Jij wel bang voor muizen?
Niet bang, maar leuk vind ik ze ook niet. Ja kan het me voorstellen dat je me naar binnen ziet rennen en snel de deur dicht en voor het raam kijken of mijn man de muis al gevangen had. haha..
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Die van ons gaat dan mauwen tot wij hem optillen en hij erbij kan. Niet met muizen overigens, maar wel met vliegjes en spinnen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Oeh brrr moet er niet aan denken! Vorige week hadden de katten een vogel, ben echt bang voor t moment dat ze eens met een muis thuis komen.. Heb echt een fobie voor muizen en ratten..
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
AngelNyn schreef:Oeh brrr moet er niet aan denken! Vorige week hadden de katten een vogel, ben echt bang voor t moment dat ze eens met een muis thuis komen.. Heb echt een fobie voor muizen en ratten..
Die van mn ouders kwam tot 2x toe met een konijn binnen en ook vaak met kikkers en padden.
Linnie1985- Kletskop
Linnie1985 schreef:AngelNyn schreef:Oeh brrr moet er niet aan denken! Vorige week hadden de katten een vogel, ben echt bang voor t moment dat ze eens met een muis thuis komen.. Heb echt een fobie voor muizen en ratten..
Die van mn ouders kwam tot 2x toe met een konijn binnen en ook vaak met kikkers en padden.
De onze vrat de prijs duiven van de buurman op
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Linnie1985 schreef:AngelNyn schreef:Oeh brrr moet er niet aan denken! Vorige week hadden de katten een vogel, ben echt bang voor t moment dat ze eens met een muis thuis komen.. Heb echt een fobie voor muizen en ratten..
De onze vrat de prijs duiven van de buurman op
Oeps. Wat hebben jullie toen gedaan?
Linnie1985- Kletskop
Ik krijg altijd een beetje de kriebels van verhalen over muizen binnenshuis.
Een vriendin vertelde gisteren een verhaal over een dood vogeltje dat blijkbaar enkele maanden onder het bed van haar ouders heeft gelegen. Vorige week vonden ze het beestje toen ze begonnen met een verbouwing. Niemand die wat geroken of gemerkt heeft.
Een vriendin vertelde gisteren een verhaal over een dood vogeltje dat blijkbaar enkele maanden onder het bed van haar ouders heeft gelegen. Vorige week vonden ze het beestje toen ze begonnen met een verbouwing. Niemand die wat geroken of gemerkt heeft.
Gast- Gast
Megara schreef:Ik krijg altijd een beetje de kriebels van verhalen over muizen binnenshuis.
Dan word er niet vaak onder het bed gestofzuigd
Linnie1985- Kletskop
Het is een heel krap zolderkamertje dus dan kan ik me best indenken dat er inderdaad niet vaak is gezogen in die periode. Ik moet er echt niet aan denken om zoiets terug te vinden.
Gast- Gast
Een huisgenootje was ooit haar goudvis kwijt nadat de huiskat per ongeluk in haar kamer gekomen was. Die vond ze ook pas terug bij haar verhhuizing, helemaal verdroogd met happen eruit.
Rovine- Ratel
Onze kat heeft altijd streken. ZO had die met dierendag een doos gekregen met lekkers erin en hij dacht ik doe hem zelf wel open. Hier onder een link met het filmpje ervan. Het lukte hem uiteindelijk om ook open te krijgen. En zelfs de snoepjes kreeg die open
https://www.youtube.com/watch?v=5QxBiEyE4Rk
Toen wij nog een vis hadden zat die er altijd met zijn poten in. Ook gaat die stiekem op de keukenkastjes zitten wat natuurlijk niet mag.
En gister zat die in de bijkeuken daar lag een hele stapel kussens van het tuinset. En daar zat die boven op. En ging die zo staan als de foto eronder. Daarna viel de hele stapel om
Toen wij nog een vis hadden zat die er altijd met zijn poten in. Ook gaat die stiekem op de keukenkastjes zitten wat natuurlijk niet mag.
En gister zat die in de bijkeuken daar lag een hele stapel kussens van het tuinset. En daar zat die boven op. En ging die zo staan als de foto eronder. Daarna viel de hele stapel om
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Mooie kat Sarah!!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Geweldig die katten, een van de katten van mijn vriend kun je hem verhalen tegen ophangen en die praat ook terug. Hij heeft twee stoelen van een of ander gras en eens in de zoveel tijd moeten die even vochtig worden. Dus een stoel op het balkon, wij even niet opletten was 1 van de katten via de stoel in de hangende plantenbak geklommen. En vervolgens heel dom kijken van ohw mag dat niet?? En sinds kort heeft hij laminaat de katten vergeten dit nog wel eens en komen dan de bocht door gevlogen de kamer in.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Sarah1985 schreef:Onze kat heeft altijd streken. ZO had die met dierendag een doos gekregen met lekkers erin en hij dacht ik doe hem zelf wel open. Hier onder een link met het filmpje ervan. Het lukte hem uiteindelijk om ook open te krijgen. En zelfs de snoepjes kreeg die open
Wij hebben die doos ook, die stond "veilig" op de kast. Gisteren was ik even bezig en hoor ineens een grote bonk. Maar ze bonken wel vaker voor aandacht, dus ik besteedde er even geen aandacht aan. Kom ik daarna terug, doos op de grond en 2 blije katten die als een gek zaten te snoepen.
Rovine- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: