Fototopic
+38
Vancity_girl
Floor
PiP
ShallY
*Troela*
LindaK
Supertalentje
Bimbam
lief
blondje1313
CCC
TGR
Mamsie
Roos
Jazzlyn
smooch
maiadebij
meisje
Petteflet
Funk
Meeko
Jezzie
Makamba
SarahKey
Kat1980
Lejow
Annie24
Roza
Happydobby
Printje
Flip Fluitketel
PapillonRose
Burn
Muppetje
-Ieniemienie-
Clapperdie
Flower_L
mickey
42 plaatsers
Pagina 3 van 7
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Fototopic
@annie: wat wordt jullie mannetje alweer groot! Wat een knappert!
Ik heb gisteren een B-day shoot gedaan met onze T. Dit wordt zijn uitnodiging.
Ik heb gisteren een B-day shoot gedaan met onze T. Dit wordt zijn uitnodiging.
Laatst aangepast door Zomersproetjes op wo 15 aug 2012 - 7:58; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zomersproetjes; wat een lekker ventje!!!!!!!!!!!!!!!
Edit: zie nu pas je reactie op Y. zijn foto's Groot wordt hij zeker inderdaad, gaat zó snel!
Edit: zie nu pas je reactie op Y. zijn foto's Groot wordt hij zeker inderdaad, gaat zó snel!
Laatst aangepast door Annie24 op wo 19 okt 2011 - 2:05; in totaal 1 keer bewerkt
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Wat een lieve kindjes! Ik wil ook een kindje
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
zomersproetje, wat een gave foto's!
Mijn moppies:
Mijn moppies:
Meeko- Prater
- Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10
mickey schreef:Heb jaren in die stad gewoond (nou ja... aan de rand dan). Woon nu alweer ruim twee jaar in het dorp van die grote berg met sneeuwMakamba schreef:mickey schreef:Nee, met een C.Theedoosje schreef:mickey schreef:Dat winkelcentrum komt me heeeeel bekend voor. Ik wist waar je ongeveer woont, maar heb je nog nooit gezien. Blijf het vreemd vinden
Ja heb ik ook het idee dat ik het ken. Begint het met een E. ?
Klopt! Woon je daar ook in de buurt Mickey?
Wat leuk dat je er zo lang hebt gewoond! Ik woon er inmiddels ook niet meer, woon in een dorpje net buiten de stad. Ooh ik weet welk dorp je bedoelt.. dacht even.. 'grote berg met sneeuw? ' maar het kwartje is gevallen.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Wat een leuke foto's allemaal ! Meeko, je meiden lijken echt op elkaar, leuk om te zien. En die verjaardags foto's van T. zijn echt leuk zeg.
Gast- Gast
mijn lieverd toen er nog niks aan de hand was afgelopen zaterdag
en mijn lieverdje nu..
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Agoss pippi Ligt hij in het ziekenhuis??
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Vond het wel een originele hint zoMakamba schreef:mickey schreef:Heb jaren in die stad gewoond (nou ja... aan de rand dan). Woon nu alweer ruim twee jaar in het dorp van die grote berg met sneeuwMakamba schreef:mickey schreef:Nee, met een C.Theedoosje schreef:mickey schreef:Dat winkelcentrum komt me heeeeel bekend voor. Ik wist waar je ongeveer woont, maar heb je nog nooit gezien. Blijf het vreemd vinden
Wat leuk dat je er zo lang hebt gewoond! Ik woon er inmiddels ook niet meer, woon in een dorpje net buiten de stad. Ooh ik weet welk dorp je bedoelt.. dacht even.. 'grote berg met sneeuw? ' maar het kwartje is gevallen.
Ben nu wel benieuwd waar jij woont dan?
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Ja sinds maandag.. Dit is een van de betere fotos..ik heb er ook een paar waar je helemaal naar van wordtLejow schreef:Agoss pippi Ligt hij in het ziekenhuis??
Funk- Prater
Ja sinds maandag.. Dit is een van de betere fotos..ik heb er ook een paar waar je helemaal naar van wordtLejow schreef:Agoss pippi Ligt hij in het ziekenhuis??
Funk- Prater
mickey schreef:Vond het wel een originele hint zoMakamba schreef:mickey schreef:Heb jaren in die stad gewoond (nou ja... aan de rand dan). Woon nu alweer ruim twee jaar in het dorp van die grote berg met sneeuwMakamba schreef:mickey schreef:Nee, met een C.Theedoosje schreef:mickey schreef:Dat winkelcentrum komt me heeeeel bekend voor. Ik wist waar je ongeveer woont, maar heb je nog nooit gezien. Blijf het vreemd vinden
Ben nu wel benieuwd waar jij woont dan?
Hahaha ja dat wel!
Ik woon sinds kort in ***
Laatst aangepast door Makamba op do 20 okt 2011 - 0:51; in totaal 1 keer bewerkt
Makamba- Kletskop
Oh... dat ken ook ja Ouders van schoonbroer wonen er.
mickey- Kletskop
Oh wat rot Wat heeft hij? Hopelijk niks heel ergs.pippi schreef:Ja sinds maandag.. Dit is een van de betere fotos..ik heb er ook een paar waar je helemaal naar van wordtLejow schreef:Agoss pippi Ligt hij in het ziekenhuis??
mickey- Kletskop
mickey schreef:Oh wat rot Wat heeft hij? Hopelijk niks heel ergs.pippi schreef:Ja sinds maandag.. Dit is een van de betere fotos..ik heb er ook een paar waar je helemaal naar van wordtLejow schreef:Agoss pippi Ligt hij in het ziekenhuis??
+1 ?
Lejow- Lady Post-a-lot
Mijn lekkere vent:
Petteflet- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 638
dankjewel, lief van je. hij is opgenomen met hele hoge koorts en ademhalingsmoeilijkheden. Hij wordt nu behandeld voor een infectie. Krijgen vanmiddag nog wat uitslagen van het bloedonderzoek en de lumbaal punctie. Moeten tot zaterdag in ieder geval blijven.mickey schreef:Oh wat rot Wat heeft hij? Hopelijk niks heel ergs.pippi schreef:Ja sinds maandag.. Dit is een van de betere fotos..ik heb er ook een paar waar je helemaal naar van wordtLejow schreef:Agoss pippi Ligt hij in het ziekenhuis??
Iedereen heeft weer lieve/leuke foto's geplaatst!
Funk- Prater
Wat lief petteflet! dat shirtje heeft L. Ook!
Funk- Prater
Gaat het wel al wat beter met hem? Veel sterkte in ieder geval!
mickey- Kletskop
pippi schreef:Wat lief petteflet! dat shirtje heeft L. Ook!
Is al maat 68 (!) onze kleine buddha past niet meer in de "babymaatjes"...hahaha.
Ach gossie wat zielig voor je ventje! Hopelijk krijgen jullie snel de uitslagen en knapt hij snel weer op!!!!
Petteflet- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 638
dankje! De koorts is gezakt en de antibiotica lijkt aan te slaan! Gelukkig. Gister heeft alleen een verpleegkundige de antibiotica veel te hard ingespoten (dikke vloeistof) en daardoor zn vaatje opgeblazen. Infusen moesten toen opnieuw worden geprikt. Dat was wel heel naar. Verder slaapt ie bijna alleen maar bij me en eet af en toe watmickey schreef:Gaat het wel al wat beter met hem? Veel sterkte in ieder geval!
Funk- Prater
dankje! Haha ze groeien snel hePetteflet schreef:pippi schreef:Wat lief petteflet! dat shirtje heeft L. Ook!
Is al maat 68 (!) onze kleine buddha past niet meer in de "babymaatjes"...hahaha.
Ach gossie wat zielig voor je ventje! Hopelijk krijgen jullie snel de uitssabine!lagen en knapt hij snel weer op!!!!
Funk- Prater
pippi schreef:dankje! De koorts is gezakt en de antibiotica lijkt aan te slaan! Gelukkig. Gister heeft alleen een verpleegkundige de antibiotica veel te hard ingespoten (dikke vloeistof) en daardoor zn vaatje opgeblazen. Infusen moesten toen opnieuw worden geprikt. Dat was wel heel naar. Verder slaapt ie bijna alleen maar bij me en eet af en toe watmickey schreef:Gaat het wel al wat beter met hem? Veel sterkte in ieder geval!
Ohh wat ontzettend zielig! Heel veel sterkte en beterschap voor de kleine.
@ Mickey, wie weet komen we elkaar ooit es tegen in het centrum!
Makamba- Kletskop
Ah wat naar pippi, ik hoop dat je hem snel weer mee naar huis mag nemen !!
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 3 van 7
Permissies van dit forum: