Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bruin rokje, welke kleur legging/panty?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Bruin rokje, welke kleur legging/panty? Empty Bruin rokje, welke kleur legging/panty?

Bericht  Monte zo 16 okt 2011 - 9:45

Ik heb dit rokje gekocht maar heb alleen een zwarte legging voor eronder. Kan dit bij elkaar of vinden jullie een bruine legging/panty mooier?
http://www.vd.nl/dames/rokken/liv-essentials/rok/g20858087.html?fhquery=fh_secondid%3Dg20858087%26fh_lister_pos%3D8%26fh_location%3D%252f%252fcatalog01%252fnl_NL%252fcategories%253c%257bcatalog01_dames%257d%252fcategories%253c%257bcatalog01_dames_dames_rokken%257d%252fkleur_basis%253d%257bbruin%257d%26fh_eds%3D%25c3%259f%26fh_refview%3Dlister&from=overview
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruin rokje, welke kleur legging/panty? Empty Re: Bruin rokje, welke kleur legging/panty?

Bericht  Jeanette zo 16 okt 2011 - 10:07

Ik vind een zwarte legging er onder met een mooie zwarte top erboven leuker staan dan zo op het plaatje. Met een bruine legging wordt het wel een heel erg groot bruin geheel.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruin rokje, welke kleur legging/panty? Empty Re: Bruin rokje, welke kleur legging/panty?

Bericht  minoessepoes zo 16 okt 2011 - 19:40

Ik zou het zelf combineren met donker blauw denk ik. Echt bruin met zwart, kan wel maar vind ik zelf niet zo'n hele mooie combinatie.
Ik denk wel dat je er een beetje een mooie/ aparte top op moet doen, want het rokje kan denk ik wel snel tuttig ogen. Maar dat is natuurlijk ook een kwestie van smaak.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruin rokje, welke kleur legging/panty? Empty Re: Bruin rokje, welke kleur legging/panty?

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 19:53

Ik zou er een panty in paars/roze/turquoise onder doen en dan een topje erop waar die kleur ook in terugkomt. Het rokje staat denk ik inderdaad al snel een beetje degelijk/tuttig als je er een bruine of zwarte panty onder doet. Met een apartere top en laarzen met een flinke hak staat het het leukst denk ik.

Legging trouwens alleen doen als het in je laars verdwijnt en je dus niet ziet dat het een legging is. Maar dat is mijn bescheiden mening.smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bruin rokje, welke kleur legging/panty? Empty Re: Bruin rokje, welke kleur legging/panty?

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 4:35

Deze kleur bruin vind ik niet mooi met zwart. Ik zou er een bruine panty bij dragen (precies dezelfde kleur, of een lichtere, bv zo'n gemeleerde met bruin en beige) en een beige vestje met een bruin topje eronder. Of een lichtbruin, lichtroze of lichtblauw shirtje met een sjaal waar ook wat bruin in terugkomt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bruin rokje, welke kleur legging/panty? Empty Re: Bruin rokje, welke kleur legging/panty?

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 4:36

freakielief schreef:Ik zou er een panty in paars/roze/turquoise onder doen en dan een topje erop waar die kleur ook in terugkomt. Het rokje staat denk ik inderdaad al snel een beetje degelijk/tuttig als je er een bruine of zwarte panty onder doet. Met een apartere top en laarzen met een flinke hak staat het het leukst denk ik.

Legging trouwens alleen doen als het in je laars verdwijnt en je dus niet ziet dat het een legging is. Maar dat is mijn bescheiden mening.smile

Eens met Freaky. En bij de laarzen ook een beetje opletten dat je nog wel wat been overhoudt tussen laars en rok.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bruin rokje, welke kleur legging/panty? Empty Re: Bruin rokje, welke kleur legging/panty?

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 4:53

Best een saai rokje...ik zou er een opvallende panty onder dragen om het leuker te maken...roze of rood ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bruin rokje, welke kleur legging/panty? Empty Re: Bruin rokje, welke kleur legging/panty?

Bericht  Blond ma 17 okt 2011 - 5:40

Ik zou het combineren met een lichtere bruine panty (geen legging), en daarboven iets erop met lichtroze.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruin rokje, welke kleur legging/panty? Empty Re: Bruin rokje, welke kleur legging/panty?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum