Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mag ik even??

Ga naar beneden

Mag ik even?? Empty Mag ik even??

Bericht  Gast za 15 okt 2011 - 8:07

Sorry, maar ik moet even gal spuwen..

Ten eerste zit ik de laatste week al niet lekker in mijn vel. Ik heb iets onder de leden, maar het is nog niet bekend wat. Volgende week bloedonderzoek en moet naar de oogarts, maar daar kan ik pas 29 NOVEMBER terecht.. :'(
Verder heeft mijn twee maanden oude laptop een horizontale lijn door het scherm heen!! Hierdoor moet ik mijn laptop waarschijnlijk 3 tot 4 weken kwijt..
Daarnaast werd mij vandaag verteld op mijn nieuwe werk dat ik de volgende keer veel sneller moest werken. Is het niet zo dat ik vorige week pas ben begonnen, toen 3 uur heb gewerkt waarin het rustig was en deze zaterdag was het ontzettend druk en stond ik er alleen voor in de bediening. Ik heb geen ervaring in de horeca en dat weet mijn werkgever maar ik krijg vervolgens alleen commentaar dat ik nog sneller moet werken en dat ze uiteindelijk meer werk van mij had. Ik had er pas 4 uur in totaal gewerkt!! Ik weet ook totaal niet of dit werk wel iets voor mij is..
Ook maak ik me gewoon steeds meer zorgen over wat komen gaat. Moet in februari beginnen met afstuderen maar daar zie ik dus echt tegenop.. En wat daarna? Ik heb niet het gevoel klaar te zijn voor de 'grote boze wereld'. Ik ben net 21 als ik afstudeer, en wat dan?

Zo, ik moest het even kwijt. Weet eigenlijk ook niet wat ik hiermee wil bereiken.

Jullie nog wat te balen/klagen/ zeuren??

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik even?? Empty Re: Mag ik even??

Bericht  Gast za 15 okt 2011 - 8:10

Ik heb niet echt tips voor je, maar hug
Je komt er wel, zo boos is de wereld toch niet? (Hoop ik, ik ben in juni klaar.)

Gast
Gast

Bericht  Gast za 15 okt 2011 - 8:12