Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mag ik even??

Ga naar beneden

Mag ik even?? Empty Mag ik even??

Bericht  Gast za 15 okt 2011 - 8:07

Sorry, maar ik moet even gal spuwen..

Ten eerste zit ik de laatste week al niet lekker in mijn vel. Ik heb iets onder de leden, maar het is nog niet bekend wat. Volgende week bloedonderzoek en moet naar de oogarts, maar daar kan ik pas 29 NOVEMBER terecht.. :'(
Verder heeft mijn twee maanden oude laptop een horizontale lijn door het scherm heen!! Hierdoor moet ik mijn laptop waarschijnlijk 3 tot 4 weken kwijt..
Daarnaast werd mij vandaag verteld op mijn nieuwe werk dat ik de volgende keer veel sneller moest werken. Is het niet zo dat ik vorige week pas ben begonnen, toen 3 uur heb gewerkt waarin het rustig was en deze zaterdag was het ontzettend druk en stond ik er alleen voor in de bediening. Ik heb geen ervaring in de horeca en dat weet mijn werkgever maar ik krijg vervolgens alleen commentaar dat ik nog sneller moet werken en dat ze uiteindelijk meer werk van mij had. Ik had er pas 4 uur in totaal gewerkt!! Ik weet ook totaal niet of dit werk wel iets voor mij is..
Ook maak ik me gewoon steeds meer zorgen over wat komen gaat. Moet in februari beginnen met afstuderen maar daar zie ik dus echt tegenop.. En wat daarna? Ik heb niet het gevoel klaar te zijn voor de 'grote boze wereld'. Ik ben net 21 als ik afstudeer, en wat dan?

Zo, ik moest het even kwijt. Weet eigenlijk ook niet wat ik hiermee wil bereiken.

Jullie nog wat te balen/klagen/ zeuren??

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik even?? Empty Re: Mag ik even??

Bericht  Gast za 15 okt 2011 - 8:10

Ik heb niet echt tips voor je, maar hug
Je komt er wel, zo boos is de wereld toch niet? (Hoop ik, ik ben in juni klaar.)

Gast
Gast

Bericht  Gast za 15 okt 2011 - 8:12

Dat is kloten, Yoyo! Vooral als je je al niet lekker voelt en dan de onzekerheden en zeikerigheid erbij. Is gewoon niet leuk. hug voor jou!

Ik heb genoeg te klagen. Maar doe het lekker niet. Bedacht me vanavond dat ik maandag weer aan het werk moet. Maar dat hoeft lekker niet. Wat een pluspunt. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast za 15 okt 2011 - 8:15

Chipp schreef:Ik heb niet echt tips voor je, maar hug
Je komt er wel, zo boos is de wereld toch niet? (Hoop ik, ik ben in juni klaar.)

Nee, natuurlijk is hij niet heel boos, maar ik mis het gevoel van 'Jaaaa nog een paar maandjes en dan ben ik klaar en kan ik aan het werk!'. Terwijl ik daar in de eerste jaren echt naar uit keek.

Bedankt voor de knuffel Maura. Het is nu inderdaad een en al zeikerigheid en alles komt uiteraard tegelijk :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 15 okt 2011 - 8:46

Wat zuur dat je pas eind november terecht kan zeg! Voor nu zou ik alles even lekker van je afzetten. Is makkelijker gezegd dat gedaan maar je hebt er momenteel toch geen invloed op. Dat je baas aangaf dat je sneller moet werken komt misschien heel lullig over omdat het voor jou allemaal nieuw is (en je daardoor waarschijnlijk onzeker wordt) maar misschien wilde ze je het gewoon laten weten. Ik heb zelf ook een tijd in de horeca gewerkt, dus ik weet wat het is. In het begin is het gewoon heel erg wennen, maar dat is met alle nieuwe banen zo! Het komt echt wel! En met je afstuderen komt het vast ook wel goed. Ik denk dat je je zo voelt omdat je nu gewoon niet lekker in je vel zit.. Neem lekker even tijd voor jezelf als daar ruimte voor is, en laat de boel soms de boel maar even. Niet nadenken over wat er allemaal ná je studie komt, want dat komt dan allemaal wel! Nu gewoon genieten van het nu, en niet teveel piekeren over je nieuwe baan, want dat komt allemaal wel goed! hug

Gast
Gast

Bericht  Gast za 15 okt 2011 - 9:25

Ah das lief Joan! Moet inderdaad een plek zoeken om tijd voor mezelf te maken. Chaotische tijd...

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: