Kohlpotlood
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kohlpotlood
Nu heb ik laatst een nieuw kohlpotlood gekocht en nu tekent dat ding niet goed
Hebben jullie tips hoe ik dit kan oplossen? Of proberen terug te gaan en een ander te vragen? Was bij de Hema en ze zitten allemaal in de plastic, dus proberen kan niet. Heb je dan weer een te pakken dat niet goed tekent...
Hebben jullie tips hoe ik dit kan oplossen? Of proberen terug te gaan en een ander te vragen? Was bij de Hema en ze zitten allemaal in de plastic, dus proberen kan niet. Heb je dan weer een te pakken dat niet goed tekent...
KOL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Re: Kohlpotlood
Ligt het niet aan de reiniger waarmee je je ogen schoonmaakt, of dat je net creme op hebt gedaan? Dat heb ik nl weleens..
Of op een stuk papier tekenen? Opnieuw slijpen?
Of op een stuk papier tekenen? Opnieuw slijpen?
Gast- Gast
Ik vind nieuwe kohlpotloden nooit goed tekenen.
Ik heb ooit iets gelezen over 'm even in de vriezer leggen, alleen weet ik niet of dat dat was als ie goed tekende..
En anders even eerst op iets anders tekenen tot ie 't goed doet?
Ik heb ooit iets gelezen over 'm even in de vriezer leggen, alleen weet ik niet of dat dat was als ie goed tekende..
En anders even eerst op iets anders tekenen tot ie 't goed doet?
Gast- Gast
Misschien ligt het aan de temperatuur? In de zomer geven de potloden bij mij altijd veel meer af dan in de winter.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Even slijpen kan idd al schelen. Ik houd hem altijd even onder de warme kraan als hij te koud is en niet goed tekent. Maar die van de Hema vind ik ook wel minder goed tekenen dan andere merken die ik heb geprobeerd. Ik gebruik er altijd een van Lancome, die doet het altijd perfect.
Gast- Gast
Kohlpotlden van de Hema vind ik echt slecht. Die zijn zo hard! Wenkbrauwpotloden idem dito. Ik heb ook een kohlpotloot van Lancome, veel en veel beter (mag ook wel voor het geld hoor).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb er 1 van Pupa, speciaal voor Smokey Eyes. Ideaal!
Nat maken kan helpen als je potlood het niet doet.
Nat maken kan helpen als je potlood het niet doet.
Gast- Gast
Ik heb het ook weleens gehad, en meestal hielp niets. Ja, een potlood van een ander merk kopen Het potlood in kwestie was dan veel te hard. Nu heb ik het al lang niet meer gehad, heb al diverse potloden versleten die het prima deden. Van Manhattan, Essence, Etos tot Action.. Misschien heb je net pech met het ene potlood van de HEMA? Of ze zijn daar sowieso niet fijn, dat weet ik niet. Hopelijk heb je wat aan de tips van de anderen en anders misschien toch een potlood van een ander merk proberen.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik ga proberen 'm warm te maken voor gebruik. Ik heb ook een potlood van Hema dat juist heel goed tekent.
KOL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: