winterjas met veertjes.
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
winterjas met veertjes.
Ik heb een winterjas met veertjes.
Nu heb ik hem vorige winter goed uitgewassen + gewassen met waterdicht middel maar hij is nu een stuk dunner als dat hij was. Ook als ik hem in de droger doe dan nog wordt hij niet meer zo dik. Ik denk dat, dat komt doordat ik hem mede gewassen heb met waterdicht spul.
Iemand tips om hem weer dikker te krijgen? Zou wegbrengen naar de stomerij helpen? Een droger heb ik zelf niet maar heeft ook niet heel veel nut bij diegene waar hij in de droger is geweest.
Nu heb ik hem vorige winter goed uitgewassen + gewassen met waterdicht middel maar hij is nu een stuk dunner als dat hij was. Ook als ik hem in de droger doe dan nog wordt hij niet meer zo dik. Ik denk dat, dat komt doordat ik hem mede gewassen heb met waterdicht spul.
Iemand tips om hem weer dikker te krijgen? Zou wegbrengen naar de stomerij helpen? Een droger heb ik zelf niet maar heeft ook niet heel veel nut bij diegene waar hij in de droger is geweest.
Gast- Gast
Re: winterjas met veertjes.
Volgens mij moet je zo'n jas met een tennisbal wassen? Althans ik dacht dat ooit gehoord te hebben.
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10
Re: winterjas met veertjes.
Ja in de droger met een tennisbal (of een stuk of 3 )
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: