Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weekend

+5
Susan
Annie24
Linda
duckie
Flower_L
9 plaatsers

Ga naar beneden

Weekend Empty Weekend

Bericht  Flower_L wo 12 okt 2011 - 8:00

Wat doen jullie zoal in het weekend. Zijn jullie dan echt met het gezin bezig, of voor jezelf...of juist gericht op huishouden wat doordeweek niet lukt.

Wij doen vooral als gezin leuke dingen, gaan op visite, en doen dingen in huis waar we doordeweeks niet aan toe komen. Maar leuke dingen met gezin staan voorop!
Zwemmen, fietsen, dagje weg, kinderboerderij, binnen spelen...

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekend Empty Re: Weekend

Bericht  duckie wo 12 okt 2011 - 8:10

hier verschilt het heel erg per weekend wat we doen...het ene weekend zijn we als gezin lekker bezig leuke dingen doen of gewoon lekker thuis genieten van ons als gezin als spelen, gezellig winkelen of wandelen. verder willen we ook gaan zwemmen. andere dingen die we vaak in het weekend doen zijn idd de dingen waar we door de week niet aan toe komen, boodschappen, huishouden. en verder doen we ook wel dingen voor ons zelf,dus eigenlijk van alles wat
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekend Empty Re: Weekend

Bericht  Linda wo 12 okt 2011 - 8:15

Mijn hele week staat in het teken van ons gezin. smile Me-time komt later wel.
Uiteraard gaat het huishouden ook gewoon door, maar dat proberen we zoveel mogelijk tussendoor te doen. Wij zijn beiden geen super geweldige schoonmakers, dus ik wil daar vooral niet te veel tijd aan besteden.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekend Empty Re: Weekend

Bericht  Annie24 wo 12 okt 2011 - 8:18

Het wisselt per weekend ivm de werkdagen/tijden van mijn vriend.

Week 1: op zaterdag werkt mijn vriend van 12.00 tot 18.30 uur. Overdag ga ik dan met Y. boodschapjes halen/even naar de stad/mijn ouders komen even op visite oid. Tussendoor als Y. slaapt zorg ik dat de was gedaan wordt enzo. 's Avonds als mijn vriend thuis komt kijken we meestal een filmpje ofzo. Op zondag moet mijn vriend voetballen. Het ligt een beetje aan de tijd, maar zodra hij tijd is gaan we met z'n drietjes op stap: op visite, even de stad in, wandelen, zwemmen, ergens wat drinken ofzo. Als mijn vriend op de voetbal is en Y. slaapt duik ik mijn studieboeken in.

Week 2: op zaterdag werkt mijn vriend van 18.30 tot middernacht. Overdag doen we dan met z'n drietjes boodschappen doen of gaan even ergens heen. Mijn vriend duikt meestal van 15.00 tot 17.00 uur nog even zijn bed in en dan ga ik met Y. spelen of aan de studie. Op zondag gaat het hetzelfde als in 'week 1'.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekend Empty Re: Weekend

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 8:22

Dat is zeer wisselend want wij werken beide ook in het weekend. Meestal in ons weekend doordeweeks Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weekend Empty Re: Weekend

Bericht  Susan wo 12 okt 2011 - 8:25

Mijn ouders hebben een eigen vakantiehuisje op een heel leuke camping midden in het bos, meestal gaan we daar naartoe in het weekend. Wat we daar dan weer doen ligt aan het weer, soms gaan we naar een speeltuin of naar een strandje daar in de buurt, soms gaan we even winkelen. Er is een heel grote tuin bij en daar vermaken ze zich al heel goed.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekend Empty Re: Weekend

Bericht  PapillonRose wo 12 okt 2011 - 8:33

Hier verschilt het echt per keer. Het varieert van boodschappen doen, het huishouden, tot samen leuke dingen doen. Meestal een combinatie van dit alles. Al vind ik leuke dingen doen het belangrijkst, dus als het even kan probeer ik de rest al gedaan te hebben doordeweeks. Alleen is dat niet altijd haalbaar, dus soms moet dat in het weekend.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekend Empty Re: Weekend

Bericht  Flip Fluitketel wo 12 okt 2011 - 8:48

Dat is wisselend per weekend aangezien ik in meestal om het weekend werk. Als ik niet werk doen we meestal met het gezin dingen zoals winkelen, stukje fietsen, wandelen, op visite. Mijn man doet deze dingen ook meestal als ik moet werken.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekend Empty Re: Weekend

Bericht  Smaragdje wo 12 okt 2011 - 9:32

Ik werk altijd 1 dag in het weekend en mijn man vaak heel het weeken. Wij hebben geluk als wij in een week 1 dag helemaal voor ons drieën hebben.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekend Empty Re: Weekend

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 10:34

Linda schreef: Me-time komt later wel..
Hebben jullie dat allemaal? Ik heb af en toe toch echt tijd voor mezelf nodig. Al is het maar even rustig in bad als mijn man thuis is voor M.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weekend Empty Re: Weekend

Bericht  Flower_L wo 12 okt 2011 - 10:36

Kruumel schreef:
Linda schreef: Me-time komt later wel..
Hebben jullie dat allemaal? Ik heb af en toe toch echt tijd voor mezelf nodig. Al is het maar even rustig in bad als mijn man thuis is voor M.

Ik heb dat soms ook echt nodig hoor! Al is het op zaterdagochtend even alleen boodschappen doen. Cool un alle rust...

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekend Empty Re: Weekend

Bericht  Susan wo 12 okt 2011 - 10:42

's Avonds als ze in bed liggen dan heb ik wel me-time. Af en toe gaan we wel samen ergens heen, of een van ons gaat weg met een vriend of een vriendin, maar dat komt niet heel vaak voor.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekend Empty Re: Weekend

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 10:45

Mijn man werkt altijd op zaterdag dus echt anders is de zaterdag voor mij niet dan een doordeweekse dag zeg maar. Ik ga alleen s'ochtends altijd met mijn moeder naar de markt. Maar s'middags gebeuren hier gewoon dezelfde dingen als bijv. op een dinsdag. Zondag gaan we meestal met z'n drietjes weg. Ergens op visite, stukje fietsen of wandelen. Donderdag is mijn man wel altijd vrij en dan gaan we ook dingen doen met z'n drietjes. Meestal ergens een broodjes eten en de grote boodschappen halen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weekend Empty Re: Weekend

Bericht  Dolphinne do 13 okt 2011 - 2:33

Dat wisselt per weekend. Het ene weekend breng ik mijn zoontje op zaterdagochtend naar zijn vader toe.
Daarna moet ik soms werken of ik doe boodschappen/ ga even de stad in/ had tijd voor mijn vriend etc.
De zondag moet ik dan meestal de ochtend tot 2 uur of juist vanaf 2 uur werken.

De andere week doe ik vaak op zaterdag wel wat leuks met mijn zoontje. Dat kan gewoon thuis zijn/ naar familie/ naar het zwembad/ even de stad in etc. Op zondagochtend gaat hij daarna weer naar zijn vader toe en moet ik geregeld weer werken.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekend Empty Re: Weekend

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 3:06

We doen altijd wel wat leuks in het weekend met z'n 3tjes, lekker wandelen, zwemmen enzv.
Verder doen we op zondag ook samen het huishouden altijd even, want nu ik zwanger ben red ik dat door de weeks niet meer in mijn eentje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weekend Empty Re: Weekend

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum