Cadeau voor schoonbroer
+5
mzcharlotte
Rush
Monte
Marin
Joy
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Cadeau voor schoonbroer
De broer van mijn vriend is vandaag jarig. Weet alleen echt niet wat we hem cadeau kunnen doen. Hij is vrijgezel, woont nog thuis, werkt in de agrarische sector en gaat in het weekend graag op stap. Iemand van jullie ideeen? Alvast bedankt.
Joy- Zwijger
- Aantal berichten : 5
Punten : 9
Registratiedatum : 24-05-11
Re: Cadeau voor schoonbroer
Hee nog een Joy. Moest even twee keer kijken haha. Ik heb er blijkbaar een streepje achter.
Maarre moeilijk! Vind ie een tv serie leuk waar je een dvd seizoen van kan geven?
Maarre moeilijk! Vind ie een tv serie leuk waar je een dvd seizoen van kan geven?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ben jij nou Joy(als in nieuwe vriend, amerika, camebridge)? Want anders is het wel heel verwarrend en zou je misschien je naam moeten veranderenJoy schreef:De broer van mijn vriend is vandaag jarig. Weet alleen echt niet wat we hem cadeau kunnen doen. Hij is vrijgezel, woont nog thuis, werkt in de agrarische sector en gaat in het weekend graag op stap. Iemand van jullie ideeen? Alvast bedankt.
Edit: dat ben je niet dus, verwarrend
Laatst aangepast door Monte op ma 10 okt 2011 - 23:25; in totaal 1 keer bewerkt
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Oh god, nog een Joy, wat irritant.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
anders een abonnement voor een blad wat hij leuk vind of cadeaupas er voor..... drank... pff geen inspiratie verder. Of dingen voor de uitzet, al zal een jongen er niet zo op zitten te wachten haaha.
Gast- Gast
Hmm lastig.. Ik vind het sowieso altijd lastig om iets voor mannen te kopen..
Wat betreft je naam; Verwarrend, maar jij bent niet diegene die hem hoeft te veranderen. Joy_ had deze naam later
Wat betreft je naam; Verwarrend, maar jij bent niet diegene die hem hoeft te veranderen. Joy_ had deze naam later
Gast- Gast
Haha tja ik zie dat zij eerder geregistreerd was dan ik, dus het is mijn 'schuld' dat er twee zijn. Mocht ze vaker reageren wil ik m'n naam best terug veranderen naar Marin. Maar gezien ze drie Posts heeft zal t wel meevallen met de verwarring.
Marin- Lady Post-a-lot
Joy_, waarom nam je dan ook een naam met een _. Nu heb je het gedonder in de glazen met nog een Joy, maar dan zonder _.
Gast- Gast
Ik zag de vriend van Joy_ al op de trekker zitten. Zo beelde ik me haar schoonbroer even in.
Helaas, pindakaas. Nu heb ik er geen beeld bij
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Maura schreef:Joy_, waarom nam je dan ook een naam met een _. Nu heb je het gedonder in de glazen met nog een Joy, maar dan zonder _.
Oh ik had toen snel een naam nodig en had het liedje Joy to THE World in m'n hoofd en dus gauw naam bedacht en blijkbaar was ie bezet en heb ik er _ achter gezet. Haha sorry ;-)
Marin- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ik zag de vriend van Joy_ al op de trekker zitten. Zo beelde ik me haar schoonbroer even in.
Hahahaha ja in z'n Ralph lauren Polo op de trekker. Helaas. Vriend heeft geen broer.
Marin- Lady Post-a-lot
Joy_ schreef:Maura schreef:Joy_, waarom nam je dan ook een naam met een _. Nu heb je het gedonder in de glazen met nog een Joy, maar dan zonder _.
Oh ik had toen snel een naam nodig en had het liedje Joy to THE World in m'n hoofd en dus gauw naam bedacht en blijkbaar was ie bezet en heb ik er _ achter gezet. Haha sorry ;-)
Foei!
Gast- Gast
Oei ja dan zit je nu dus in de 'problemen' Wie gaat hem veranderen?
Gast- Gast
Nou eerst maar eens afwachten hoe vaak andere Joy reageert. Als 't dan echt irritant blijkt te zijn, wil ik 'm wel veranderen. Suggesties? Back to Marin? Iets anders?
Marin- Lady Post-a-lot
Theedoosje schreef:marin is wel herkenbaar
Moet iedereen 't wel eens goed uit leren spreken
Marin- Lady Post-a-lot
Joy_ schreef:Theedoosje schreef:marin is wel herkenbaar
Moet iedereen 't wel eens goed uit leren spreken
Dan zet je het er neer zoals je het uitspreekt ?
Gast- Gast
MaRIN? Staat lelijk
Marin- Lady Post-a-lot
Joy_ schreef:Hee nog een Joy. Moest even twee keer kijken haha. Ik heb er blijkbaar een streepje achter.
Voor mij hoef je je naam niet te veranderen. Ik reageer hier mee zelden. Maar om films/series geeft schoonbroer niet veel om. En als ik vanavond nog niets weet dan kan ik alsnog een fles drank halen (vindt dit alleen een wat afgezaagd cadeau).
Joy- Zwijger
- Aantal berichten : 5
Punten : 9
Registratiedatum : 24-05-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» cadeau voor opa's/oma's
» Wat voor cadeau....
» Cadeau voor oma
» Cadeau voor m'n opa
» Cadeau voor petekind
» Wat voor cadeau....