Ugg Kensington
+5
Coco
Blond
Marin
Kiwi86
Didi
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ugg Kensington
Goed zo, je moet jezelf ook verwennen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Precies. Het effect zal niet van lange duur zijn, maar ach, ik kan altijd een poging wagen denk ik dan maar.
Primrose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 283
Punten : 389
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb de Uggs gezien in glad leer, zoals de Red Wings. Was heel stevig leer. Denk dat ze ze in leer en suede hebben. Het verschil is denk ik dat de Uggs van binnen wol hebben en de Red Wings niet (maar dat weet ik dus niet, de Uggs hadden het iig wel).
Gast- Gast
Je moet ze in je normale schoenmaat kopen. Dus niet een maatje kleiner.
Ze zijn van leer en echt stevig, ze blijven gewoon omhoog staan. En ze zijn gevoerd met een dik, wit en super zacht wolletje.
Daarom heb ik voor deze gekozen en niet voor redwings.
Ze zijn van leer en echt stevig, ze blijven gewoon omhoog staan. En ze zijn gevoerd met een dik, wit en super zacht wolletje.
Daarom heb ik voor deze gekozen en niet voor redwings.
Kiwi86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11
Wat een beauty's
Maar mij toch íets te duur Heb nog niet zo lang geleden de zwart Ugg sparkles gekocht, dus mag nog ff niks. Al wil ik nog één paar...
Maar mij toch íets te duur Heb nog niet zo lang geleden de zwart Ugg sparkles gekocht, dus mag nog ff niks. Al wil ik nog één paar...
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Ah dat is wel echt een pluspunt dat wolletje in de binnenkant bij de Uggs, want dat hebben Red Wings niet.. Maarja een paar dikke sokken werkt ook prima .
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: